MVC Lid

Reacties
    37.316
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door BeYoutiful- Bekijk reactie
    Wat erg
    Allah i rahmha. Moge Allah swt haar genadig zijn en haar kinderen sbar geven, amien.
    Ameen.

MVC Lid

Reacties
    5.606
    12-03-2012

Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    In Den Haag is een Marokkaanse moeder overleden en laat haar kinderen, die niet kunnen stoppen met huilen , achter. In haar huis levenloos aangetroffen...

Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.
    Verschrikkelijk, tranen schieten meteen in mijn ogen als ik dit lees. Moge Allah haar genadigd zijn, haar graf verruimen en haar het paradijs doen laten betreden. Moge Allah al haar nabestaande sabr en kracht geven. Allahoma Ameen. Inna lilahi wa inna ilayhi radjioen

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    37.316
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie
    Verschrikkelijk, tranen schieten meteen in mijn ogen als ik dit lees. Moge Allah haar genadigd zijn, haar graf verruimen en haar het paradijs doen laten betreden. Moge Allah al haar nabestaande sabr en kracht geven. Allahoma Ameen. Inna lilahi wa inna ilayhi radjioen

Ameen, ben er ook helemaal stil van. Ameen ameen ameen!

MVC Lid

Reacties
    1.888
    19-06-2008

Ik heb zo hard getraind dat ik er misselijk van ben
    Toen bedacht ik me, dat ik al 8 uur niks gegeten had
    Logisch dan
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    6.275
    21-05-2013

Citaat Geplaatst door landlady Bekijk reactie

Allahoema ameen!

MVC Lid

Reacties
    6.275
    21-05-2013

Advies nodig!!!

Help!!

Misschien dat één van jullie mij kan helpen.. Ik heb een mooi blouse die op de hand gewassen moet worden, nou kan ik op de wasmachine de knop “Handwas” niet vinden.
    Wél zitten er allerlei knopjes op die ik niet begrijp... Zo is er b.v. het knopje “Voorwas”, maar ik wil de achterkant óók gewassen hebben!! En dan de knop “Weken” pfff.... Ik wil het liever vandáág nog klaar hebben!? Nóg zo'n onzinnig knopje op mijn wasmachine : “Hoofdwas” Mijn hoofd was ik altijd onder de kraan of douche... Bovendien, ik heb het geprobeerd, maar als ik m'n hoofd in de wasmachine doe, gaat het deurtje niet meer dicht... En dan is er óók nog dat wasbolletje, daar past nog niet eens 1 sok in, laat staan een blouse… Ik snap het eventjes niet meer?!

MVC Lid

Reacties
    1.888
    19-06-2008

In Den Haag is een Marokkaanse moeder overleden en laat haar kinderen, die niet kunnen stoppen met huilen , achter. In haar huis levenloos aangetroffen...

Inna lillah wa inna ilaihy raji3oen.

Kan me niet voorstellen hoe erg het is voor de kinderen en hun gezin.
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    37.316
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Inna lillah wa inna ilaihy raji3oen.

Kan me niet voorstellen hoe erg het is voor de kinderen en hun gezin.
    Ja ik durf er niet eens aan te denken. Ameen.

MVC Lid

Reacties
    37.316
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Advies nodig!!!

Help!!

Misschien dat één van jullie mij kan helpen.. Ik heb een mooi blouse die op de hand gewassen moet worden, nou kan ik op de wasmachine de knop “Handwas” niet vinden.
    Wél zitten er allerlei knopjes op die ik niet begrijp... Zo is er b.v. het knopje “Voorwas”, maar ik wil de achterkant óók gewassen hebben!! En dan de knop “Weken” pfff.... Ik wil het liever vandáág nog klaar hebben!? Nóg zo'n onzinnig knopje op mijn wasmachine : “Hoofdwas” Mijn hoofd was ik altijd onder de kraan of douche... Bovendien, ik heb het geprobeerd, maar als ik m'n hoofd in de wasmachine doe, gaat het deurtje niet meer dicht... En dan is er óók nog dat wasbolletje, daar past nog niet eens 1 sok in, laat staan een blouse… Ik snap het eventjes niet meer?!

:hahhhahhaha

Nou het is sommige wel gelukt om er helemaal in te gaan. Zou het toch proberen.

MVC Lid

Reacties
    37.316
    10-05-2012

Media is helemaal omgeslagen wat betreft Boef, eerst was ie een etterbak en nu een held
    Alleen maar omdat ie de nummer 1 heeft behaald of hoe dat ook precies zit. Doen ze nu ze3ma alsof tie zich heeft gebeterd. En noemen hem zelfs "onze Boef" Maar ik vind m gewoon precies hetzelfde als daarvoor hoor.

MVC Lid

Reacties
    1.888
    19-06-2008

Ja ik durf er niet eens aan te denken. Ameen.
    Onvoorstelbaar.
    Allah ihdinna

Amin
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    1.888
    19-06-2008

Media is helemaal omgeslagen wat betreft Boef, eerst was ie een etterbak en nu een held
    Alleen maar omdat ie de nummer 1 heeft behaald of hoe dat ook precies zit. Doen ze nu ze3ma alsof tie zich heeft gebeterd. En noemen hem zelfs "onze Boef" Maar ik vind m gewoon precies hetzelfde als daarvoor hoor.
    Waarom stress je mij a zina a zina

Een boef verandert niet...

Mijn zwagertje wil met mijn man naar zijn optreden
    Dat zegt hij gewoon effe, waar ik bij ben... meskin, hij kent mij niet zo goed denk ik
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    37.316
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door Foxy Bekijk reactie
    Waarom stress je mij a zina a zina

Een boef verandert niet...

Mijn zwagertje wil met mijn man naar zijn optreden
    Dat zegt hij gewoon effe, waar ik bij ben... meskin, hij kent mij niet zo goed denk ik
    Liedje is wel leuk, ook hoe hij de video heeft gemaakt, interessanter dan zijn voorgaande albums waar alleen maar geld dure auto's en meisjes in voorkwam

Verbannen

Reacties
    3.530
    22-02-2015

waarom heb ik hierover niks gehoord?

MVC Lid

Reacties
    37.316
    10-05-2012

Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    waarom heb ik hierover niks gehoord?
    Geen idee. Als je echt zou willen wete wie zou je t aan moskee el Mouhsinin kunnen vragen. Ze hebben afgelopen zaterdag over haar gebeden..