1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    18-11-2014

    Ik was zijn marionet

    Hij wist alles van me, met een druk op de telefoon zou die me vader op bellen en zou die al me geheimen onthullen. Ik kon niet anders dan luisteren naar hem. Hij speelde een macht spelletje met me en ik was zijn marionet. De autosleutels lagen in mijn tas op de bank. Ik zat op de andere bank en hij stond tegen de muur. ‘ik laat jou niet gaan. Ik huwelijk je uit! Je bent het leven niet waard!’ schreeuwde hij. Wat moet ik hier op antwoorden ging er door mijn hoofd heen. Alle antwoorden die ik zou geven zijn automatisch fout. Niet antwoorden is ook fout. ‘Zeg op ****! Heb je je tong verloren!?’ schreeuwde hij nog harder. ‘laat me alsjeblieft gaan.. pak alles me geld, me auto, me kleren als je wilt laat mij gaan alsjeblieft’ en de eerste traan rolde over me wang. Ik heb nog nooit gehuild in het bijzijn van een jongen. Ik dacht altijd dat de eerste keer dat ik ging huilen bij een jonge was omdat hij zoveel van me hield of het juist met me uitmaakte.. niet dat dat door een gijzeling kwam. Ik keek naar de klok. Ik was precies twee uurtjes al binnen. ‘ik ga je vader alles vertellen. Ze maken je dood. Ik ga je broer alles vertellen. Hij zal je onthoofden’ zei hij op een rustige en nuchtere toon. ‘Nee mo vertel het hun niet, alsjeblieft! Ik doe alles wat je wilt! Laat me gaan’ huilde ik. Hij ging naast me zitten en keek me aan. Die donkere ogen.. en toen voelde ik volop een stoot tegen me arm aan en ik viel naar rechts. ‘Laat me gaan!’ schreeuwde ik. Hij tilde me weer op om me vervolgens nog een keer tegen de grond te slaan. En zo ging het wel een paar minuten door. Ik schreeuwde en huilden, ineens leek heel de wereld doof te zijn. Ik verzette me tegen zijn grote armen. Het was al een verloren strijd. hij tilde me van de grond en duwde me tegen de keuken muur. Hij legde ze hand op me mond zodat ik ophield met gillen. Hij deed zijn keukenla open en haalden er een mes uit. Ik hield op met gillen en keek naar het mes. Ik voelde niet eens angst. Ineens ging er een gevoel van bevrijding door me heen. Als hij me wat aan doet, hoop ik dat ik dood ga zodat ik geen pijn meer voel dacht ik. Ik zuchten en sloot me ogen. Ik voelden zijn lippen me voorhoofd kussen. Waarna ik me ogen opende en hem aankeek. Hij huilden. De ogen waarin ik alleen diepte en verderf de afgelopen uren in had gezien, huilden. Hij liet me los. En ging op de bank zitten.

    UP voor vervolg.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    773
    27-11-2012

    Wat een begin!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    148
    13-01-2009

    Flikker toch op met je SM - verhalen en ga aub nuttige kennis opdoen

    La hawla wa la quwata illa billaah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8
    18-11-2014

    Hij legde het mes op de tafel voor hem neer. ‘ik wou jou. Waarom wil je me niet?’ fluisterde hij en keek me ijskoud aan. Ik ging naast hem zitten. En zag uit me ooghoeken het mes liggen. Ik kan hem neersteken en me tas pakken en wegrijden. Ik kan tegen de politie zeggen dat het zelfverdediging was. Maar ik ben niet zoals hem. Ik ben geen moordennaar. ‘laat me alsjeblieft gaan mo, ik zal je nummer verwijderen en nooit meer iets van mezelf laten horen maar alsjeblieft laat me gaan..’ zei ik. hij antwoorden niet en ik stond op om mijn tas te pakken. Hij stond ook op en sloeg me weer tegen de grond aan. Opnieuw een gil en hij ging bovenop me liggen. Ik voelden zijn zware lichaam op de mijne. Ik keek hem aan. ‘ben je gek geworden? Niet zo hard schreeuwen straks horen de buren je!’ zei die. Hij keek me aan en zij rustig: ‘hou je van me?’ wat moest ik hier op antwoorden. Tuurlijk hield ik niet van je, je mishandelt me al uren en bezorgt me een trouma. Ik overwoog 5 minuten geleden je neer te steken. ‘ja ik hou van je mo’ antwoorde ik. hij trok me zijn badkamer in en begon me te zoennen. Ik voelde me misselijk worden. Hij draaide me om tegen zijn wasmachine en deed me broek omlaag. ‘dit is wat je wilt toch?’ hijgde hij. Ineens voelde ik me vies. Deze jonge chanteerde me, bedrijgde me, sloeg me, en nu wilt hij me verkrachten!? Ik zakte door me benen heen en voelde even niks meer. Wat hij nu ook zou doen het maakkte me niet uit, ik was moe. Doodmoe. Hij stond daar maar na me te kijken. Opnieuw begon ik te gillen en te huilen ‘maak mij dood! Pak dat mes steek me neer alsjeblieft! Ik wil dood mo. Ik wil dood!’ schreeuwde ik. ik trok me broek omhoog en rende na de huiskamer. ‘bel me vader maar! Bel me broer maar! Jij gaat tever. Als ik toch wordt vermoord liever door hun dan door jou!’ ik pakte me tas en liep naar de deur. Hij kon elk moment me vastgrijpen net als de andere hondert keren dat ik naar de deur renden. Deze keer bleef hij staan. Ik gooide de deur open en renden naar beneden.


    UP voor vervolg!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8
    18-11-2014

    . De buitrelucht rook zo ontschuldig. Een oudere dame in de gangen voor de trappen groette me vriendelijk. Ik antwooorden niet en rende maar door. Ze keek me raar na en ik sprong in me auto. Deed alle deuren op slot en reed snel weg. Mijn telefoon ging over. ‘mo’ stond er op het scherm. Ik nam niet op en reed alsmaar door. Ik wist niet waarheen. Ik bleef rijden. Totdat ik bij een parkeerplaats kwam. 14 gemisten oproepen en 1 smsje. Ik opende het smsje. ‘waar ben je, ik beloof dat ik je niet meer zal aanraken we gaan het nu goed uitpraten’ stond er. Ik had te doen met deze jongen. Waar haalde hij het idee vandaan dat ik hem ooitnog zou opzoeken? ‘ik ben bij de parkeerplek bij orthen smsde ik terug. 5 minuten later stond ik weer oog in oog met de duivel. Ik stape in zijn auto en hij deed meteen de deuren op slot. Die ogen van een uur geleden kwamen weer tevoorschijn en hij grijnsde. Opnieuw voelde ik een stoot tegen me arm. Het was een val..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    185
    01-03-2014

    nieuwe fan up!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    822
    04-12-2012

    omg snel verder!