1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Tips om geen geld uit te geven iedere dag hoe??

    Citaat Geplaatst door leyla2013
    ... ik zit op school en naast mij school is action en merk de laatste tijd dat ik al iedere dag de action bezoek en ongemerkt veel geld uit geef en op school ook aan broodjes frikandel gezind broodje blikjes cola... en midden van de maand ben ik blut..

    wat kan ik doen?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-02-2015

    Bedenk een ding heel goed, alles wat je net opnoemt is junkfood en junkfood maakt je ziek. Jou cellen brokkelen af, elke hap dat je neemt is een hap minder van jou gezondheid. Bovendien frikandel? Ook al is deze halal, het is en blijft gemalen resten en botten van dieren en vaak van verschillende.

    Misschien eens wat gezonds meenemen van huis? Een lekker zelfgemaakt broodje. dadels, vijgen, olijven? En neem altijd een flesje water mee vanuit huis.

    Succes!

  3. #3
    We Are Anonymous

    Reacties
    4.854
    16-08-2014

    Lekker broodje thuis maken voor school, en geld/pinpas thuis laten.

  4. #4
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zorg eerst dat alle vaste lasten betaald zijn en berekend wat je over hebt, zet de helft op spaarrekening en pin andere gedeelte en laat je pin niet thuis maar gebruik m niet. Maak op wat je gepint hebt. Tip eet zo min mogelijk buiten, en al die spullen van action belanden in kast of laatje niet?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #5
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door leyla2013 Bekijk reactie
    ja klopt ik probeer nu ook in winkel pakjes drinken te kopen ipv van drinken op school of ik neem broodjes mee en koekjes probeer dan alleen zaterdag of zondag als ik heb gewerkt savonds een frietje te kopen.
    Goed zo hoop dat je snel t verschil gaat merken.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #6
    Al Hamdullilah

    Reacties
    1.648
    22-03-2003

    Discipline krijg je door niet hebberig te zijn niet slec bedoelt maar ken je grenzen

    Boven elke wetende staat de Alwetende!


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2
    05-03-2009

    hee leeg je inbox

  8. #8
    /<3

    Reacties
    75
    28-08-2007

    Eten klaarleggen de avond er voor.
    Zorg er voor dat je een klein bedragje op zak hebt voor het geval dat. (Bedragje als 10 euro.)
    En voor de rest pinpas thuis laten.

  9. #9
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Boodschappen halen en alles meenemen thuis
    I wish that i could have this feeling for life.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    282
    14-09-2010

    Je boodschappen in 1 x groot laten bezorgen door albert.nl
    Hele voorraad laten leveren voor een hele maand, brood vullen in de diepvries.
    Je brood savonds klaar maken voor de volgende dag, je eigen flesjes met drinken meenemen.
    Geen pinpas mee

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    268
    29-11-2003

    Brood en drinken vanuit huid mee nemen is het beste

  12. #12
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Brood en drinken thuis maken desnoods een half uurtje eerder opstaan...zakgeld meenemen. Ipv bankpas.bijv 5 euro ...als je trek in iets hbt mr zlfs dat kun je eerder kopen uit de supermarkt dat scheelt.neem fruit mee em gezond en verantwoord!kijk hoeveel je binne krijgt per maand met alle aftrekposten en deel dat Door 4 weken ongeveer daar doe je thuis je boodschappen mee en neem je een klein bedrag mee

  13. #13
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    Geen geld meenemen is de enige optie. Je moet eens je verstand aanspreken. Is toch niet normaal om elke dag in de action te shoppen?

    I vind action ook wel leuk, maar ELKE dag :S nee, dat nou oook weer niet

  14. #14
    Dag El Mani

    Reacties
    39.373
    26-10-2005

    Citaat Geplaatst door leyla2013 Bekijk reactie
    het gaat niet om hebberig zijn maar meer om dat ik geen tijd om morgens mijn boterhammen te maken .
    Maak je boterhammen 's avonds al klaar en doe ze in een broodtrommel in de koelkast.

    Action is niks aan, het meeste is rotzooi.
    Ik snap echt niet hoe vaak en hoe veel zooi mensen daar kopen.

  15. #15
    Andromeda

    Reacties
    627
    07-05-2015

    Up! Meer tips pls, ik heb hetzelfde probleem als de TS.