1. #46
    Verbannen

    Reacties
    3.567
    24-07-2002

    Citaat Geplaatst door Lion8888 Bekijk reactie
    Ja we zijn in de minderheid deze dagen.
    Ik beperk het in ieder geval tot de Amerikanen die ons achter de schermen in de gaten houden,
    maar de gewone burger merkt daar niets van verder.
    Je bepaalt zelf of je er wat op gooit of meegaat in al die gekte.

    Klopt heb je helemaal gelijk in.

    Tegenwoordig hoor ik zelfs dat Marokkaanse ouders op social media zitten met hen kinderen.
    Ben blij dat de mijne lekker zichzelf zijn gebleven lekker traditioneel.
    We zijn zeker in de minderheid ...

    Ik moet vaak denken aan de film " de matrix " dat iedereen gewoon in dat systeem zit " en enkelingen nog" wakker " zijn en anoniem en het systeem ontvluchten .. Het systeem dat de mensheid" gevangen "wilt houden ( gevangen in de zin alles onder controle hebben over de mensen, )
    Precies weten wie wie is en overal in kunnen meekijken ...

    T is wellicht een film en een voorbeeld maar dit is wel waar we naar toe gaan ;-) in die zin ,
    Ze willen middels technologie de mensheid onder controle krijgen , privacy wordt nu heel zeldzaam ...
    Dit is iets waar wij eigenlijk serieus bewust van moeten zijn , maar zoals jij al zei ..dit is een minderheid ...

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    488
    23-08-2009

    Heb alleen whatsapp, dus ja ze bestaan wel degelijk

    [اِنَ الدِّينَ عِنًْدَ اللهِ الاِْسًْلاًَمٰ [3:19]


  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    825
    10-09-2014

    Ik heb enkel whatsapp en sinds kort viber. Voor de rest niets. We mogen dat niet van mijn vader

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    434
    14-11-2014

    Ja ik heb geen insta fb Twitter en al die onzin! Vroeger wel haha maar allemaal tijdverspilling en fitna. En deze site trouwens ook! Moet mn acc nodig deleten.

    Mn nichtjes hebben trouwens ook allemaal geen social media.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    434
    14-11-2014

    Citaat Geplaatst door toonberouw Bekijk reactie
    Ik heb enkel whatsapp en sinds kort viber. Voor de rest niets. We mogen dat niet van mijn vader
    precies dat mn vader zei altijd verwijder.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    825
    10-09-2014

    Beauty1996. Ja is echt vele beter zonder al dat gedoe

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    3.567
    24-07-2002

    Citaat Geplaatst door Lion8888 Bekijk reactie
    Kijk wij kunnen met elkaar praten.
    Ik zal je een voorbeeld geven, vroeger zei mijn informatica leraar tegen ons in de klas het volgende:
    Over 10 jaar lopen mensen met een chip in hen lichaam, die alle informatie bezit over hen, daar kunnen ze dan mee betalen, worden herkent bij instanties, maar ook in winkels etc.
    De klas lachte hem keihard uit, want zo zit de mens in elkaar, behalve ik lachte niet gek genoeg, hij zij ook van dat er in Engeland toen al een proefkonijn liep.
    Als we nu kijken vandaag de dag, zien ze we steeds meer dat we die kant op gaan.
    Het wordt allemaal langzaam geintroduceerd en sluipt er allemaal langzaam in, zodra taboes verwijderd worden dan volgt de rest heel snel.
    Zo laten ze hen ideeën en wensen ook zien door middel van films, wij denken leuk entertainment, terwijl het gewoon simpelweg doelen zijn voor hen die ze willen bereiken.
    Het is wetenschappelijk bewezen en ook logisch eigenlijk, daar hoef je geen Einstein voor te zijn omdat te begrijpen, dat naarmate je dingen vaker hoort/ziet ziet het ook normaal begint te worden voor je.

    Subhannalah .
    Dat van die chip dat heb ik vaker gehoord van anderen ook ja .
    Schijnbaar is die chip er al ? Wallah u ahlem.

    Verschrikkelijk , weet je wat me echt manipulerend lijkt dat " omgevingen en alles zo worden afgestemd" op de mens ( t is een Proces en t is nu al in opbouw)
    Zoals jij aangaf dat elke mens dan met die chip " moet " functioneren om zo te kunnen betalen etc en dat alles hierop wordt afgestemd ...

    Ze laten je weinig keuze zo , want je " moet " mee met het systeem ..
    Wil nooit zo een chip !
    Vreselijk lijkt me dat .

    Allah musta3an

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    434
    14-11-2014

    Die chip had ik het ook over 3 jaar terug in de klas. Iedereen lachte me vierkant uit. Tijdje terug kwam het op RTL nieuws dat ze bezig waren met chips!!! HAHAHA

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Lion8888 tebarkAllah wat een wijze woorden en je hebt helemaal gelijk en je hebt mij weer ff wakker geschud..ik ga linkedin nu verwijderen..
    Elhamdoulileh

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door maissam Bekijk reactie
    Meiden met facebook en instagram hebben vaak ooit buitenhuwelijks gezoend, gepijpt en/of geneukt. En als iemand met facebook/instagram zoiets ook nog ontkent, is het ook een leugenaar.
    en meiden met zulk taal gebruik moeten hun mond spoelen met zeep..schaam je!

    Ik gun je wel een beetje aandacht aangezien je er op een negatieve manier om vraagt
    Elhamdoulileh

  11. #56
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Zijn er nog mannen zonder whatsapp? Facebook e.d?

  12. #57
    Tabesbaste

    Reacties
    416
    12-03-2015

    Citaat Geplaatst door Weetjezeker Bekijk reactie
    3ayek laatste tijd
    Ze hebben insta, facebook, whatsapp, facetime izariden alless
    bestaan er nog meiden zonder ofniet?
    M3ayek laatste tijd
    Ze bekijken dagelijks marokkoforum, playboy, insta, facebook, whatsapp, facetime izariden alless
    bestaan er nog mannen die dit kunnen laten ofniet?
    .
    .
    .
    TS is 1 van die het absoluta niet kunnen

  13. #58
    Gemeen.

    Reacties
    10
    22-03-2015

    Je bent ziek in je hoofd man jij.

  14. #59
    Een echte amehsmar

    Reacties
    1.227
    08-08-2005

    Weetje wat het is dames en heren. Echte mannen zijn moeilijk te vinden. En vrouwen bestaan niet meer. Dus zoeken naar een echte vrouw heeft geen zin. Gewoon een troelala met al die onzin accepteren. Laat haar een beetje jou leven zuur maken. Maak haar leven ook een beetje zuur. Maak kinderen en voed ze op als een goede vader. En hopelijk lukt het met die generatie dan wel. Want deze is fucking de fuck fuck naar de klote. Ik spuug op alle meiden die facebook, twitter, instagram en weet ik het wat hebben. Zelfs als het mijn eigen nichtjes of zusjes zijn. De mensen die nu over het onschuld gaan praten zijn ook al naar de klote met hun lompe gedachte gang. Ik ga sowieso niet reageren. Ik weet dat jullie blijven doen wat jullie altijd doen en dat is jullie zelf naar de klote werken. Dania hania, maar ga niet andere overtuigen van de westerse ziektes die jullie hebben.
    Ik heb dit land verlaten!

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Safi nu weet ik het zeker .....


    sinds 2008 en dankzij marokko.nl ben ik erachter gekomen dat er absoluut geen goede vrouwen meer in nederland zijn.


    wat een trauma, hoe moet ik nu snachst slapen a3ibaddalah , er zijn geen vrouwen meer in nederland
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info