1. #6376
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Soms is er geeneens een jongere zusje of broertje Vroeger zag je echt veel mindrr kids buiten dan tegenwoordig. Soms denk ik heb je geen ouders ofz? Wat kom je zolaat hier doen? Zijn die ouders dan niet bezorgd? Zijn ze druk met andere dingen? Woullah ik snap het niet. Ik zou mijn kinderen ook niet in die wijken willen laten opgroeien die jij noemt, niet iedereen is zo maar ze nemen absoluut dingen van elkaar over ook de taal/scheldwoorden enz met accent praten ook haha

  2. #6377
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    en het ergste ze zijn zo onbeleefd!!!

    ik heb trouwens stage gelopen in 2 van die wijken. En toen was die jeugd niet eens zo erg als tegenwoordig. nu is het nog veeeeeel erger geworden.

  3. #6378
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Helaas, ben net wakker geworden en mijn periode is begonnen.

    Ik mag overigens wel beginnen bij het ziekenhuis gisteren naar dokter geweest

  4. #6379
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Helaas, ben net wakker geworden en mijn periode is begonnen.

    Ik mag overigens wel beginnen bij het ziekenhuis gisteren naar dokter geweest
    Volgende meer is t Inshallaah raak! Wel goed dat je verder behandeld kan worden in t ziekenhuis. Dat scheelt. Het is wel heel slopend, vergis je daar niet in
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  5. #6380
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ik woonde zelf in een dorpje naast Amersfoort. Ik weet nog altijd. Zodra de lantaarnpaal aanging, moest ik als de sodemieter naar huis. Nu ik getrouwd ben woon ik in Overvecht. Ook erg zwart. Veel mharba! Ik wil als mn kind iets ouder is ook weg hier. Ik merk indd dat veel kinderen hier tot heeel laat buiten spelen. In de ramadan echt tot wel half 12/12 uur. Dan praat ik niet over de scheldwoorden die hier door je oren heenvliegen als ik met mn raam open wil slapen. Echt vreselijk! T woord opvoeden kennen ze hier niet. Oké niet allemaal maar 99.9%.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  6. #6381
    Gelukkig getrouwd!

    Reacties
    120
    10-10-2010

    Dames, wie heeft er ervaring met koude baarmoeder? Blijkbaar bestaat dit ook..
    ik had een site bezocht en zag wat symptomen staan die ik zelf ook heb. En wat je kan doen tegen een koude baarmoeder.
    Iemand ervaring?

  7. #6382
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Helaas, ben net wakker geworden en mijn periode is begonnen.

    Ik mag overigens wel beginnen bij het ziekenhuis gisteren naar dokter geweest
    Ahh meid, wat jammer dat zeg. Ook voor tijd toch? Wat goed dat je behandeld kan worden, wellicht dat het een medische oorzaak is dat ze snel kunnen traceren en je geholpen kan worden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #6383
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Ik vind ook niet verantwoord wat Sommige ouders doen veel baren en ondertussen je kinderen door de straat laten opvoeden. Ik heb het ook gezien hele kleine kinderen kleuters die met een blikje fris en zak chips in de speeltuin zitten. Of heel laat nog buiten spelen. Dat kan toch niet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #6384
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Ik vind ook niet verantwoord wat Sommige ouders doen veel baren en ondertussen je kinderen door de straat laten opvoeden. Ik heb het ook gezien hele kleine kinderen kleuters die met een blikje fris en zak chips in de speeltuin zitten. Of heel laat nog buiten spelen. Dat kan toch niet




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Of wat dacht je van energiedrank. Kinderen van 5/6 jaar
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  10. #6385
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Dit is trouwens mijn bevallingsverhaal. Voor diegene die geïnteresseerd zijn:

    Ben met 36+6 bevallen. Had donderdag de nacht op vrijdag harde buiken en kon nauwelijks slapen. Het voelde anders dan normaal. Die vrijdag had ik veel last van mn rug. Om t half uur ongeveer. Vrijdag rond 6e ging ik nog naar mn ouders omdat ik dacht dat t voorweeen waren. Was namelijk nog geen 37 weken zwanger. Daar eenmaal aangekomen had ik om de kwartier pijn. Soms zelf om de 5 min. Vk gebeld en moest gelijk naar huis. Ze zou naar me toekomen om te kijken of ik ontsluiting had. Inmiddels was t rond 9e. Vk was gekomen maar had geen ontsluiting. K moet de volgende dag naar t Z-H om te controleren op blaasontsteking. Dacht huhh blaasontsteking??? Zoveel pijn? Toen ik weer zon aanval kreeg waar zij bij was, kreeg ze ook twijfels. "Heb je zoveel pijn iedere keer"? Vroeg ze. Ja! Zei k gelijk. " laat je dan maar gelijk controleren in het Z-H, dan kunnen ze jou gelijk verder helpen". Zo gezegd zo gedaan. Urine gecontroleerd. Niets aan de hand, geen blaasontsteking dus. Waar kwam die pijn vandaan? Had namelijk geen ontsluiting. Tussendoor had ik gwn pijn he. Ondertussen was t 2 uur snachts. De nacht van vrijdag op zaterdag. De verloskundige ging me toucheren, bleek ik 2 cm te hebben. Het was dus aan de gang en had helemaal niks mee. Moest er ook blijven want t werd medisch, want was nog geen 37 weken. Mn man dus snel naar huis. Die nacht kreeg ik een morfine prik in mn been. Het heeft niet echt geholpen want heb niet kunnen slapen. De volgende dag, zaterdag ochtend werd ik weer getoucheerd. Had toen 4 cm ontsluiting. Het ging te langzaam dus werd uiteindelijk ingeleid om half 10. Vanaf toen tot half 2 ONTZETTENDE weeeenstormen! Echt achter elkaar en had geen moment rust. Heel heftig vond ik dat. Ben ingeknipt en om half 2 maar 8 mij geperst en hij was er
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  11. #6386
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Dit is trouwens mijn bevallingsverhaal. Voor diegene die geïnteresseerd zijn:

    Ben met 36+6 bevallen. Had donderdag de nacht op vrijdag harde buiken en kon nauwelijks slapen. Het voelde anders dan normaal. Die vrijdag had ik veel last van mn rug. Om t half uur ongeveer. Vrijdag rond 6e ging ik nog naar mn ouders omdat ik dacht dat t voorweeen waren. Was namelijk nog geen 37 weken zwanger. Daar eenmaal aangekomen had ik om de kwartier pijn. Soms zelf om de 5 min. Vk gebeld en moest gelijk naar huis. Ze zou naar me toekomen om te kijken of ik ontsluiting had. Inmiddels was t rond 9e. Vk was gekomen maar had geen ontsluiting. K moet de volgende dag naar t Z-H om te controleren op blaasontsteking. Dacht huhh blaasontsteking??? Zoveel pijn? Toen ik weer zon aanval kreeg waar zij bij was, kreeg ze ook twijfels. "Heb je zoveel pijn iedere keer"? Vroeg ze. Ja! Zei k gelijk. " laat je dan maar gelijk controleren in het Z-H, dan kunnen ze jou gelijk verder helpen". Zo gezegd zo gedaan. Urine gecontroleerd. Niets aan de hand, geen blaasontsteking dus. Waar kwam die pijn vandaan? Had namelijk geen ontsluiting. Tussendoor had ik gwn pijn he. Ondertussen was t 2 uur snachts. De nacht van vrijdag op zaterdag. De verloskundige ging me toucheren, bleek ik 2 cm te hebben. Het was dus aan de gang en had helemaal niks mee. Moest er ook blijven want t werd medisch, want was nog geen 37 weken. Mn man dus snel naar huis. Die nacht kreeg ik een morfine prik in mn been. Het heeft niet echt geholpen want heb niet kunnen slapen. De volgende dag, zaterdag ochtend werd ik weer getoucheerd. Had toen 4 cm ontsluiting. Het ging te langzaam dus werd uiteindelijk ingeleid om half 10. Vanaf toen tot half 2 ONTZETTENDE weeeenstormen! Echt achter elkaar en had geen moment rust. Heel heftig vond ik dat. Ben ingeknipt en om half 2 maar 8 mij geperst en hij was er
    Geen ruggenprik?
    Omg Zo vermoeiend Zoveel pijn en niet kunnen slapen
    Ik ben bang... bevallen went nooit
    Ben echt bang voor pijn enzo pijn van weeen niet echt her persen dat kan ik me nog wel herinneren
    Die vond ik altijd meevallen in verhouding met weeen.. Ayoow ik zit ook elke keer te kijken naar TLC enzo die bevallingen


    36 weken is dat prematuur of niet meer?


    Heb je " Anita word opgenomen" gezien die docu...
    prematuur baby'tjes die geboren worden bij 24 weken
    Vreselijk echt heel eng! Zo klein en breekbaar zo friegiel heb dat nooit eerder zo gezien zo klein
    Helemaal af zo n baby'tje maar niet rijp

  12. #6387
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Geen ruggenprik?
    Omg Zo vermoeiend Zoveel pijn en niet kunnen slapen
    Ik ben bang... bevallen went nooit
    Ben echt bang voor pijn enzo pijn van weeen niet echt her persen dat kan ik me nog wel herinneren
    Die vond ik altijd meevallen in verhouding met weeen.. Ayoow ik zit ook elke keer te kijken naar TLC enzo die bevallingen


    36 weken is dat prematuur of niet meer?


    Heb je " Anita word opgenomen" gezien die docu...
    prematuur baby'tjes die geboren worden bij 24 weken
    Vreselijk echt heel eng! Zo klein en breekbaar zo friegiel heb dat nooit eerder zo gezien zo klein
    Helemaal af zo n baby'tje maar niet rijp

    Nee geen ruggenprik. Heb helemaal niks gehad. Ik was 36+6. Dus echt randje prematuur. Hij woog 2,5 kilo. Ik vond de weeen echt t ergst . Had rug weeen. Ik ging kapot. Mn man de hele tijd masseren Meskien. En de persdrang kon ik ook niet tegenhouden. Heb gwn geperst. Ik keek ook altijd tlc Hahahah. Vond t altijd zo leuk. Maar echt elke bevalling is anders.
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  13. #6388
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Nee geen ruggenprik. Heb helemaal niks gehad. Ik was 36+6. Dus echt randje prematuur. Hij woog 2,5 kilo. Ik vond de weeen echt t ergst . Had rug weeen. Ik ging kapot. Mn man de hele tijd masseren Meskien. En de persdrang kon ik ook niet tegenhouden. Heb gwn geperst. Ik keek ook altijd tlc Hahahah. Vond t altijd zo leuk. Maar echt elke bevalling is anders.

    Ja die persdrang ken k nog wel lijkt toch alsof je naar de toilet moet?
    Maar gebeurt niks toch bij persen? Als je toch doet...

  14. #6389
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Ja eigenlijk mag je nog niet persen, weet ook niet waarom.. Het lijkt indd alsof je heeeeeel nodig moet maar je t moet ophouden. Vreselijk vond ik t
    Prachtige zoon L. van januari 2017♡
    Prachtige dochter O. van juli 2019 ♡

  15. #6390
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Ja dat... ik weet het nog wel
    Omdat ze dan op je darmen keihard drukken ja vreselijk
    Met ruggenprik voel je dat allemaal niet echt


    Maar heb je toen zelf gekozen voor geen ruggenprik of was er geen tijd meer voor?