1. #6631
    Married ❤️

    Reacties
    3.643
    27-04-2010

    Citaat Geplaatst door malukaan Bekijk reactie
    Gelijk met het stoppen van de pil is mijn cyclus normaal verlopen elhamdullilah
    Ik raad je wel aan dat als je over een jaar een kindje wilt dat je misschien al kunt gaan stoppen soms duurt het even.. het zogenaamde ontpillen.
    Maar alles ligt in handen van Allah subahana wa ta'ala dus in sha Allah mogen iedereen met een kinderwens voorzien van kindjes Ameen
    Okee ik had wel schommelingen in mijn cyclus. Ben al een jaartje gestopt met de pil, om de hormonen uit Mn lichaam te hebben. Allahouma Ameen lieverd. Moge Allah swt jullie snel zegenen met een wondertje.

    Misschien dat je contact op kunt nemen met Yasmine misri? Zij heeft van die kruiden die schijnen te helpen.

  2. #6632
    MVC Lid

    Reacties
    427
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Ja helaas wel..ik ben benieuwd hoe het met de overige meiden gaat. Ik heb zoveel steun gehad aan deze topic.
    Salaama3liko Mijn lieve Zusters
    Ik ben heel lang niet op deze topic geweest.
    Hoe gaat het met jou @Simpel en Mvr. Kheb Tishin?

  3. #6633
    MVC Lid

    Reacties
    3.241
    02-08-2011

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Ja helaas wel..ik ben benieuwd hoe het met de overige meiden gaat. Ik heb zoveel steun gehad aan deze topic.
    Hoe gaat het met je Simpel? Heb nog aan je gedacht. InchaAllaah is het gauw raak

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Deze topic is echt uitgestorven
    Hoe gaat het met jou en je zoontje?

    Nog geen tweede opkomst


  4. #6634
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Verzet dat is echt geen leuke vraag voor iemand bij wie kinderen krijgen moeizaam gaat.

  5. #6635
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Als het goed is bevalt Simpel binnenkort

  6. #6636
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Ahahahah, ik zelf was actief hier! Maar sinds ik een kind heb, was ik minder actief en uiteindelijk helemaal niet meer. Ik zelf ben actief via fb bij een zuster groep. Eigenlijk hetzelfde als hier alleen dan is het via fb veel makkelijker kwa communicatie. Je hebt daar toch meer opties! Er zijn zusters actief die zwanger willen worden of al kinderen hebben en daar krijg je dan allerlei tips en adviezen. Echt super fijn!

    Ik wil voor een tweede gaan Inshallah. Ben gisteren ongesteld geworden.

  7. #6637
    MVC Lid

    Reacties
    649
    04-09-2009

    Mercedes, gefeliciteerd! Moge Allah jou een voldragen zwangerschap schenken en een gezond kindje Inshallah ! Ben blij voor jou! Ik ga nu ook voor een tweede Inshallah

  8. #6638
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Dreamless
    Leuk wat van je te horen
    Hoor ik nou je gaat voor t 2e ?machalah. ...Je kindje is zo klein...ga je het niet zwaar vinden?

  9. #6639
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Met mij gaat t goed hmdl. ..passeer de 16e week...
    Kom deze maand nr nl 20 weken echo heb ik staan..Erg spannend!

  10. #6640
    MVC Lid

    Reacties
    3.241
    02-08-2011

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Verzet dat is echt geen leuke vraag voor iemand bij wie kinderen krijgen moeizaam gaat.
    Moet ik ruiken dat iemand zwanger is? Ik heb al maanden niets gelezen dus ik weet niet wie 'oefent' en wie zwanger is. Ik bedoelde het oprecht goed met Simpel dat ik hoop dat het raak is. En ben nog meer blij nu ik lees dat ze binnenkort bevalt. Jouw opmerking slaat dus nergens op. Waarom is dat geen leuke vraag als het toch al raak is? Echt raar jouw opmerking.


  11. #6641
    MVC Lid

    Reacties
    3.241
    02-08-2011

    Citaat Geplaatst door Dreamless Bekijk reactie
    Mercedes, gefeliciteerd! Moge Allah jou een voldragen zwangerschap schenken en een gezond kindje Inshallah ! Ben blij voor jou! Ik ga nu ook voor een tweede Inshallah
    Wat fijn om te horen!! Hier nog even geen 2e Ze is al 1 jaar en ben nog gesloopt iedere nacht.


  12. #6642
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    dreales inshaAllah wordt je gauw zwanger voor een 2e kindje.

    mercedes 20weken echo blijft spannend. InshaAllah is alles goed en gezond kindje

    vraag mij af hoe het met kristalsteentje, slovesl etc gaat. Denk vaak aan jullie

  13. #6643
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Verzet ik had het helemaal niet over simpel
    maar over mvr tishien dat je zoiets niet kan vragen van en al een 2e aangezien het niet zo snel bij haar gaat. Best hard komt zo een vraag dan aan snap je.

  14. #6644
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Heey lieve golden nadoria

  15. #6645
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Ooh er ging wat mis ziee ik hihi maar wilden zeggen heel lief van jou golden* nadoria jij hebt mij altijd geholpen met tips! Ik ben jou daar altijd dankbaar voor!! Ik ben ook nog niet zwanger, ik mocht beginnen met iui zonder hormonen maar ik had 1 keer gedaan en was gedoe met die eendenbek en camera hou er niet van dat ik daar door gespannen raak en alles moeizaam verloopt. Ben daarna niet meer terug gekomen wil het proberen los te laten en zo niet dan weer terug. Maar nu even genieten alles is almaktab alhamdoelilah.