1. #5911
    MVC Lid

    Reacties
    3.241
    02-08-2011

    Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Hoe gaat t hier met jullie
    Ben al een tijd niet in deze topic geweest. Mebroooook Meid met je zoontje!!! Hoe bevalt het om mama te zijn? InchaAllaah is je bevalling goed verlopen. Ben oprecht blij voor jou.


  2. #5912
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Bekeerling2016 Bekijk reactie
    Dat is makkelijk praten .. dus je moet niet stressen als je al langer dan 1,5 jaar bezig bent ?
    Gewoon laten gaan dus en komt wel een keer ?
    Als je al zolang elke maand wacht en elke maand lukt het maar niet ondanks clomid en alles dan wordt je daar ontzettend gestrest en verdrietig van.
    Dus aub praat niet zo makkelijk , weet je hoe het voelt als je het zo graag wilt en lukt niet, maar om je heen hoor je die is zwanger en die

    Nee totaal niet stressen ,

    Precies totaal niet stressen
    Qadr Allah

    Hij heeft allang voor jou geschreven of je ze überhaupt krijgt en hoeveel dus Wrm zou ik mezelf zo gek maken
    Echt je rust in vinden in het feit het idee de gedachten dat mijn lot al 50.000 jaar voor dat de wereld geschapen werd al geschreven is

    Wrm kan men dat niet? Lijkt wel of je dan de testen van Allah swt niet kan weerstaan fitna opzoekt
    Dat is mijn idee eigenlijk altijd vandaar dat ik er altijd heel makkelijk over doe natuurlijk je moeilijke momenten we zijn mensen
    Maar probeer dat toch zo min mogelijk te hebben en je rust te vinden in het idee dat de pennen zijn opgeheven en de geschriften opgedroogd. Ik persoonlijk denk daar altijd aan als ik iets wil bereiken mij helpt het
    Komt vanzelf allemaal.

    Dus aub praat niet zo moeilijk, tfahmed?
    Ja vooral stressen

  3. #5913
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Bekeerling2016 Bekijk reactie
    Ik voel soms wat krampen rond die tijd maar meer niet.
    Clomid is er om er voor te zorgen dat ik een eisprong krijg , slik het nu de 3e maand,
    Nu afwachten tot de 16e of ik ongesteld ga worden of niet, maar heb er slecht gevoel over
    Ben me gewoon al aan voorbereiden op een ongesteldheid

    Bereid je een keer voor op een zwangerschap
    Wie weet komt die dan er ook Inchallah met zijn wil
    Waarom je mentaal voorbereiden op je menstruatie?
    Positieve aantrekken

    Niet negatief dan krijg je dat ook

  4. #5914
    MVC Lid

    Reacties
    179
    26-05-2010

    Heeft iemand hier ervaring met het maken van een baarmoederfoto?
    Meerdere gebruikers

  5. #5915
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Bereid je een keer voor op een zwangerschap
    Wie weet komt die dan er ook Inchallah met zijn wil
    Waarom je mentaal voorbereiden op je menstruatie?
    Positieve aantrekken

    Niet negatief dan krijg je dat ook
    Ja maar als je elke keer denkt van ...
    Hè ik voel kramp ik ben misselijk, misschien is het raak en al 1.5 jaar niets ...
    Net zoals nu zo misselijk, buikkrampen maar het kan nog niet zo vroeg die symptomen

  6. #5916
    MVC Lid

    Reacties
    32
    31-03-2016

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Bekeerling oke dan zou je eisprong rond cd 16 moeten zitten. Gek dat je geen eisprong vind met die testen. Misschien te weinig hormoon ofz. Jammer dat clomid niet geholpen heeft. Hebben ze weleens een echo gemaakt om te kijken of er wel eitjes waren die zouden moeten springen?
    Ze hebben 1 keer een echo gemaakt toen zagen ze een kleine ei,
    Moest maar doorgaan met Clomid en elke maand verhogen

  7. #5917
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Bekeerling2016 Bekijk reactie
    Ja maar als je elke keer denkt van ...
    Hè ik voel kramp ik ben misselijk, misschien is het raak en al 1.5 jaar niets ...
    Net zoals nu zo misselijk, buikkrampen maar het kan nog niet zo vroeg die symptomen

    Soms zijn we dingen te gewend geraakt en dan denken we ze te voelen of willen we ze voelen om er zeker van te zijn dat we gelijk hebben
    Niet doen!

    Is allemaal psychologisch

  8. #5918
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Bekeerling en hoelang gebruik je clomid nu?
    En tot hoever is het verhoogd? Ga je nog steeds stapjes hoger ermee?

  9. #5919
    ♥♡♥♡♥

    Reacties
    833
    17-09-2011

    Voor de vrouwen die hun eisprong niet kunnen vinden. Probeer meerdere malen per dag te testen. 2 of 3 keer. Als je elke ochtend test en negatief krijgt kan het zo zijn dat ie in de avond wel positief aangeeft. En ga er ook niet van uit dat je je eisprong precies 2 weken na je menstruatie krijgt. Sommige krijgen hun eisprong na een week al. Verschilt per vrouw. Of probeer het voor een maand lang om de dag te "doen"? Succes dames inshallah worden jullie snel verblijd met een zwangerschap!

  10. #5920
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Ja dorra stress is niet bevordelijk maar je mag best een beetje empathie opbrengen voor vrouwen die wel elke maand testen. Je snapt toch wel dat ze graag willen weten of ze zwanger zijn als ze al langer dan een jaar bezig zijn.

    Je kan je gevoel niet zo maar uitschakelen bij zoiets. Trouwens toen jij een miskraam had ging je 3 weken na je miskraam ook al testen. Toen kon je je ook niet bedwingen. Met jouw instelling had je ook kunnen denken..nja ik wacht eerst mijn menstruatie af.

  11. #5921
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Ja dorra stress is niet bevordelijk maar je mag best een beetje empathie opbrengen voor vrouwen die wel elke maand testen. Je snapt toch wel dat ze graag willen weten of ze zwanger zijn als ze al langer dan een jaar bezig zijn.

    Je kan je gevoel niet zo maar uitschakelen bij zoiets. Trouwens toen jij een miskraam had ging je 3 weken na je miskraam ook al testen. Toen kon je je ook niet bedwingen. Met jouw instelling had je ook kunnen denken..nja ik wacht eerst mijn menstruatie af.
    Ik weet niet of dat met bedwingen te maken had
    Mijn testje die ik koop 1 keer in me hele leven kan je echt njet vergelijken
    Met de vrouwen die er elke keer een kopen
    Dat is super sonde van al dat geld zo de prullenbak in
    Eiersprong test vind ik overigens wel meerwaarde hebben dan die zwangerschapstestjes

    Komt vast goed er heerst veel frustratie en begrijp ik best goed

  12. #5922
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Nee meid is geen frustratie. Ik ben absoluut niet gefrustreerd, ik geef alleen aan hoe ik het zie.

  13. #5923
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    786
    30-09-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Malukaan en er zit maar 9x gebruik zoiets. Dus zou ze lekker gebruiken bij je vruchtbare dagen. Je weet wanneer dat is dus kan je bijv. Dag voor de eisprong, dag van eisprong, en dag erna gebruiken. Dan weet je dat je in ieder geval goed zit. InshaAllah is het snel raak! mocht je meer informatie erover willen kun je mij pmen
    barak 'Allahoefikie habiba.. erg lief van je!

    Ik ga de preseed kopen of in ieder geval een van die varianten ben nog aan het googlen

  14. #5924
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Nee meid is geen frustratie. Ik ben absoluut niet gefrustreerd, ik geef alleen aan hoe ik het zie.
    En ik gaf je op mijn beurt aan hoe ik het zag... maar bevalt je niet
    En dat mag.. en dat kwam frustrerend over

  15. #5925
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Wat is preseed als ik vragen mag?
    Hormoon medicijnen ?