1. #7051
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Dames. Om eerlijk te zijn kan ik niet begrijpen waarom jullie dit soort privé dingen op M.nl willen bespreken? Dit is iets privé en is tussen jou en je man zo denk ik er tenminste over..

    Uiteraard wens ik jullie allen veel sterkte toe en voor degene die al zwanger zijn. Allahumma Baarik. Moge Allah jullie zwangerschap soepel laten lopen en dat jullie allemaal gezonde kindjes zullen krijgen inchallah.

    P.s. Voel je niet aangevallen sisters, dit is slechts hoe ik erover denk wat ik met jullie deel





    Groetjes van Verbinden

  2. #7052
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie



    Groetjes van Verbinden
    Groetjes terug

  3. #7053
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Groetjes terug

    Done

  4. #7054
    MVC Lid

    Reacties
    710
    27-04-2003

    Selemoheleikom dames,voor degene met een kinderwens is dit misschien interessant om meer over te lezen. Maca werking is als andere adaptogene kruiden. Dat betekent dat ze het lichaam zullen helpen in balans brengen. De maca werking specificeert zich meer op de interactie met hormonen en vruchtbaarheid. Om die reden is het een zeer gunstig middel om te gebruiken bij seksuele problemen. Ook tijdens de menopauze of bij PMS kan de maca werking zeer gunstig zijn.

  5. #7055
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-02-2016

    Zo te lezen wordt er heel wat afgeneuk.t

    Goed bezig dames!

  6. #7056
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door Groenlicht Bekijk reactie
    Zo te lezen wordt er heel wat afgeneuk.t

    Goed bezig dames!
    ze zijn getrouwd toch?

  7. #7057
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ik niet, maar weet wel Als je wil dat je menstruatie maandelijks op de dag op tijd komt en super vruchtbaar wil worden. Gezond eten, 5 tot 7 korrels gewerkte Fenegriek zaad eten.

    Ook kan je salie 3 blaadjes in een mok met heet water en dan 10 minuten laten staan. 1 tot max 2 mokken per dag van drinken. Ook goed voor vrouwen in de overgang.

    Wil je niet zwanger worden moet je ermee uitkijken. Kan zelf invloed hebben op je anticonceptie... de pil.. omdat je te vruchtbaar bent dan...

    Daarbij doe dit al jaren op advies van mn oma en tantes. Beste wat er bestaat. Je menstruatie is echt op de dag regelmatig... je hebt minder klachten, meer vrouwelijke rondingen... artsen adviseren zo snel de pil om je menstruatie te reguleren. Grote tegenstander van!

    Zoveel bijwerkingen... zelf vergrote kans op baarmoederhalskanker of borstkanker. Trombose, haaruitval, verlaagd libido hoofdpijn, invloed op je humeur... etc. Natuurlijk op te lossen met kruiden... Maar ja ik heb makkelijk praten. Nog niet getrouwd dus de pil is niet noodzakelijk. Wel getrouwd moeilijk als je geen kinderen meer wil

  8. #7058
    MVC Lid

    Reacties
    212
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Magrebi030 Bekijk reactie
    .
    verdwaald nigh?

  9. #7059
    MVC Lid

    Reacties
    177
    28-01-2020

    Citaat Geplaatst door Magrebi030 Bekijk reactie
    .
    Gast, ga je gedragen man

  10. #7060
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-02-2016

    Dat moet nog maar blijken.

  11. #7061
    ...

    Reacties
    46.291
    26-01-2004

    Jammer dat deze topic wordt verziekt door mannen.
    Willen jullie ook weten hoe een menstruatie, een bevalling en een keizersnee eruit ziet?
    Offline.

  12. #7062
    MVC Lid

    Reacties
    340
    15-04-2009

    Hoe is het met de oud leden hier... Ik zat ruim 7 jaar geleden in een WhatsApp groepje met dames die zwanger wilde raken. Alleen ik raakte al mijn contacten kwijt. Ik kan me esma uit rdam nog goed herinneren.... Vraag me af hoe het met haar gaaf