+ Reageer
Pagina 471 van 522 EersteEerste ... 421 446 461 469 470 471 472 473 481 496 521 ... LaatsteLaatste
7.051 tot 7.065 van 7816
    MVC Lid

Reacties
    8.931
    07-10-2009

Bekeerling en hoelang gebruik je clomid nu?
    En tot hoever is het verhoogd? Ga je nog steeds stapjes hoger ermee?

♥♡♥♡♥

Reacties
    853
    17-09-2011

Voor de vrouwen die hun eisprong niet kunnen vinden. Probeer meerdere malen per dag te testen. 2 of 3 keer. Als je elke ochtend test en negatief krijgt kan het zo zijn dat ie in de avond wel positief aangeeft. En ga er ook niet van uit dat je je eisprong precies 2 weken na je menstruatie krijgt. Sommige krijgen hun eisprong na een week al. Verschilt per vrouw. Of probeer het voor een maand lang om de dag te "doen"? Succes dames inshallah worden jullie snel verblijd met een zwangerschap!

MVC Lid

Reacties
    676
    12-03-2011

Ja dorra stress is niet bevordelijk maar je mag best een beetje empathie opbrengen voor vrouwen die wel elke maand testen. Je snapt toch wel dat ze graag willen weten of ze zwanger zijn als ze al langer dan een jaar bezig zijn.

Je kan je gevoel niet zo maar uitschakelen bij zoiets. Trouwens toen jij een miskraam had ging je 3 weken na je miskraam ook al testen. Toen kon je je ook niet bedwingen. Met jouw instelling had je ook kunnen denken..nja ik wacht eerst mijn menstruatie af.

Ask me nothing!

Reacties
    5.975
    04-02-2007

Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Ja dorra stress is niet bevordelijk maar je mag best een beetje empathie opbrengen voor vrouwen die wel elke maand testen. Je snapt toch wel dat ze graag willen weten of ze zwanger zijn als ze al langer dan een jaar bezig zijn.

Je kan je gevoel niet zo maar uitschakelen bij zoiets. Trouwens toen jij een miskraam had ging je 3 weken na je miskraam ook al testen. Toen kon je je ook niet bedwingen. Met jouw instelling had je ook kunnen denken..nja ik wacht eerst mijn menstruatie af.
    Ik weet niet of dat met bedwingen te maken had
    Mijn testje die ik koop 1 keer in me hele leven kan je echt njet vergelijken
    Met de vrouwen die er elke keer een kopen
    Dat is super sonde van al dat geld zo de prullenbak in
    Eiersprong test vind ik overigens wel meerwaarde hebben dan die zwangerschapstestjes

Komt vast goed er heerst veel frustratie en begrijp ik best goed

MVC Lid

Reacties
    676
    12-03-2011

Nee meid is geen frustratie. Ik ben absoluut niet gefrustreerd, ik geef alleen aan hoe ik het zie.

Gelukkig Getrouwd

Reacties
    758
    30-09-2008

Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Malukaan en er zit maar 9x gebruik zoiets. Dus zou ze lekker gebruiken bij je vruchtbare dagen. Je weet wanneer dat is dus kan je bijv. Dag voor de eisprong, dag van eisprong, en dag erna gebruiken. Dan weet je dat je in ieder geval goed zit. InshaAllah is het snel raak! mocht je meer informatie erover willen kun je mij pmen
    barak 'Allahoefikie habiba.. erg lief van je!

Ik ga de preseed kopen of in ieder geval een van die varianten ben nog aan het googlen

Ask me nothing!

Reacties
    5.975
    04-02-2007

Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Nee meid is geen frustratie. Ik ben absoluut niet gefrustreerd, ik geef alleen aan hoe ik het zie.
    En ik gaf je op mijn beurt aan hoe ik het zag... maar bevalt je niet
    En dat mag.. en dat kwam frustrerend over

Ask me nothing!

Reacties
    5.975
    04-02-2007

Wat is preseed als ik vragen mag?
    Hormoon medicijnen ?

MVC Lid

Reacties
    32
    31-03-2016

Bekeerling en hoelang gebruik je clomid nu?
    En tot hoever is het verhoogd? Ga je nog steeds stapjes hoger ermee?
    Dit is mijn 3e maand
    1ste maand begonnen met 50mg
    2e maand 100mg
    En deze maand 150mg ... is nu weer afwachten tot de 16e.. misschien is het raak In Sha Allah en anders weer doorgaan

MVC Lid

Reacties
    8.931
    07-10-2009

Malukaan je kunt preseed gewoon bij de apotheek kopen. of ze bestellen hem voor je als ze hem niet hebben en dan haal je hem daar op. Scheelt je verzendkosten.

Bekeerling gair inshaAllah
    Misschien had je idd een hogere dosering nodig. Is de 16e je nod?

Preseed is zaadvriendelijke glijmiddel die de zaadcellen net dat extra steuntje geeft om op de juiste plek te komen.

MVC Lid

Reacties
    646
    04-09-2009

@ dorra

Ik irriteer mij mateloos aan jou gedrag! Jij zal het nooit snappen en jij zal jou nooit kunnen inleven in het feit hoe moeilijk het voor Sommige is om maar moeilijk in verwachting te raken! Hoe moeilijk het is om alles los te laten, hoe moeilijk het is om geen testen te kopen, etc zo kan ik nog heel lang doorgaan ! Jij hebt er geen ervaring mee omdat jij wel een van de gelukkige bent die daar geen moeite mee heeft om zwanger te worden! Jij kan wel denken stop met voelen en stop met te denken dat je zwanger bent terwijl dat biet zo ie en dat allemaal puur psychologisch is! Ik kan jou vertellen dat vrouwen die zwanger proberen te worden al heel lang dat ze er mentaal gezien erg veel last van hebben en zelfs ook lichamelijk! Dit brengt enorm veel gedachtes mee! Kortom je kan er makkelijk over praten en inpeperen dat men alles moet los laten en bla bla bla maar jij zal het gewoon weg niet snappen. Als zusters testjes
    Willen halen om te kijken of ze zwanger zijn is dat hun keus en geen geldklopperij ! Ze willen graag zwanger worden en al kopen ze er 100! Dit is geen aanval !

Maar toon meer medeleven begrip naar andere toe! Want als jij dat was geweest wat ik jou niet gun dan had jij anders gepiept

Toedels

Ask me nothing!

Reacties
    5.975
    04-02-2007

Malukaan je kunt preseed gewoon bij de apotheek kopen. of ze bestellen hem voor je als ze hem niet hebben en dan haal je hem daar op. Scheelt je verzendkosten.

Bekeerling gair inshaAllah
    Misschien had je idd een hogere dosering nodig. Is de 16e je nod?

Preseed is zaadvriendelijke glijmiddel die de zaadcellen net dat extra steuntje geeft om op de juiste plek te komen.

zaadvriendelijke glijmiddel? Subhanallah waar men in gelooft
    Ze verzinnen echt de gekste dingen
    Is er bewezen dat dit werkt?

Ik denk dat je beter tijdje met je benen omhoog kan liggen
    Niet gelijk op te staan denk dat dat beter werkt

MVC Lid

Reacties
    646
    04-09-2009

Mijn dochter is inmiddels 5 maanden. Ik krijg nu weer de kriebels om terug zwanger te worden! Ik slik momenteel de pil maar wil er mee stoppen en het op mij af laten komen. Als het komt dan is het van harte welkom Inshallah! Ik heb een makkelijke kindje tot nu en ze slaapt de hele nacht door! Maar goed dat kan ook weer allemaal veranderen. Ik ben er wel weer klaar voor ondanks dat ik een moeilijke start heb gehad !
    Maar alhamdoelilah

Hoop dat het verder allemaal goed gaat met jullie ondanks alle tegenslagen. Hoop dan ook van harte dat ieder zijn wens word vervuld Inshallah!

Ask me nothing!

Reacties
    5.975
    04-02-2007

Citaat Geplaatst door Dreamless Bekijk reactie
    @ dorra

Ik irriteer mij mateloos aan jou gedrag! Jij zal het nooit snappen en jij zal jou nooit kunnen inleven in het feit hoe moeilijk het voor Sommige is om maar moeilijk in verwachting te raken! Hoe moeilijk het is om alles los te laten, hoe moeilijk het is om geen testen te kopen, etc zo kan ik nog heel lang doorgaan ! Jij hebt er geen ervaring mee omdat jij wel een van de gelukkige bent die daar geen moeite mee heeft om zwanger te worden! Jij kan wel denken stop met voelen en stop met te denken dat je zwanger bent terwijl dat biet zo ie en dat allemaal puur psychologisch is! Ik kan jou vertellen dat vrouwen die zwanger proberen te worden al heel lang dat ze er mentaal gezien erg veel last van hebben en zelfs ook lichamelijk! Dit brengt enorm veel gedachtes mee! Kortom je kan er makkelijk over praten en inpeperen dat men alles moet los laten en bla bla bla maar jij zal het gewoon weg niet snappen. Als zusters testjes
    Willen halen om te kijken of ze zwanger zijn is dat hun keus en geen geldklopperij ! Ze willen graag zwanger worden en al kopen ze er 100! Dit is geen aanval !

Maar toon meer medeleven begrip naar andere toe! Want als jij dat was geweest wat ik jou niet gun dan had jij anders gepiept

Toedels
    Je bent gewoon heel gestrest
    Mensen die zo praten die toevallig wat makkelijker zwanger worden
    Komen heel irriterend op jou over
    Omdat je gewoon gefrustreerd bent en het zat bent
    En dat snap ik, alles komt fout en verkeerd over
    Omdat diegene maar makkelijk praten heeft
    Heeft echt met je gevoel te maken niet met mij
    En mijn berichten hebben totaal geen slechte bedoelingen
    Heb ik totaal geen reden voor is gewoon zoals ik het zie
    Gezonder

En heb voor jou soort reactie zeker begrip en medeleven omdat het voort komt uit verdriet en wanhoop
    Dat zich opgestapeld heeft na jaar proberen

Ik neem zwanger worden of gezond kind echt niet voor lief
    Wie zegt dat mijn dochter het goed maakt straks
    En gezond geboren word mij kan het ook nog gewoon alle kanten op dus zie mij niet als soort van de Dame van de andere kant
    Alles is Qadr Allah achter alles zit wijsheid.

MVC Lid

Reacties
    646
    04-09-2009

Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Je bent gewoon heel gestrest
    Mensen die zo praten die toevallig wat makkelijker zwanger worden
    Komen heel irriterend op jou over
    Omdat je gewoon gefrustreerd bent en het zat bent
    En dat snap ik, alles komt fout en verkeerd over
    Omdat diegene maar makkelijk praten heeft
    Heeft echt met je gevoel te maken niet met mij
    En mijn berichten hebben totaal geen slechte bedoelingen
    Heb ik totaal geen reden voor is gewoon zoals ik het zie
    Gezonder

En heb voor jou soort reactie zeker begrip en medeleven omdat het voort komt uit verdriet en wanhoop
    Dat zich opgestapeld heeft na jaar proberen

Ik neem zwanger worden of gezond kind echt niet voor lief
    Wie zegt dat mijn dochter het goed maakt straks
    En gezond geboren word mij kan het ook nog gewoon alle kanten op dus zie mij niet als soort van de Dame van de andere kant
    Alles is Qadr Allah achter alles zit wijsheid.
    Overduidelijk dat jij aan het hallucineren bent! Jij kent mij geen eens! Heb zelf geen problemen met niet zwanger kunnen worden ben namelijk binnen 2 maanden zwanger geworden toen ik bezig was! Ik ben zeker niet gefrustreerd alhamdoelilah! Ik praat hier James
    De andere zusters en dat heeft niets met mij te maken! En als ik moet toegeven ben ik eerder gefrustreerd voor de andere hier die jou ook maar een belachelijk mens vinden aan de hand van jou reacties! In dit getuigd maar weer eens hoe zielig jij eigenlijk wel niet bent. Achter alles zit wijsheid je hoeft andere niks bij te brengen! Ieder zijn ervaring omtrent het wijs worden! Daar is ervaring voor nodig! En over wijsheid gesproken dan mag jij wat dat betreft ook geen verdiepen in medeleven en beseffen wat jij allemaal zegt want dat schijnt maar weer dat jij onwetend aan het typen bent!

Moge Allah jou dochter gezond op de wereld brengen!