1. #6526
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Salam kristalsteenje, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Ik las het pas laat.

    Je kan best elke dag klussen hoor zeker in dit geval. Je hebt geklust 1 dag voor de positieve test. Pas de volgende dag had je een positieve test en dat betekent dat je ei binnen 48 uur springt. Hij kan dus springen na 47 uur. Op de dag van de positieve test kun je het best ook klussen. Dus om de dag. In principe kan je best elke dag klussen alleen het wordt niet geadviseerd omdat niet alle zaadcellen bij alle mannen even sterk zijn. Als jouw partner wel goede zwemmers heeft kan het echt geen kwaad elke dag te klussen.

  2. #6527
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Salam kristalsteenje, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Ik las het pas laat.

    Je kan best elke dag klussen hoor zeker in dit geval. Je hebt geklust 1 dag voor de positieve test. Pas de volgende dag had je een positieve test en dat betekent dat je ei binnen 48 uur springt. Hij kan dus springen na 47 uur. Op de dag van de positieve test kun je het best ook klussen. Dus om de dag. In principe kan je best elke dag klussen alleen het wordt niet geadviseerd omdat niet alle zaadcellen bij alle mannen even sterk zijn. Als jouw partner wel goede zwemmers heeft kan het echt geen kwaad elke dag te klussen.
    Maakt niet uit lieve simpel. Toch lief dat je nog hebt gereageert. Oke dan weet ik dat voor de volgende keer want ik dacht echt dat het gewoon niet goed was voor alle mannen hihi. Maar als de zaad kwaliteit goed is dan kan het dus geen kwaad beter. Ik had de dag van de positieve test niet geklust omdat ik dag eerder al had geklust wist toen nog niet of het wel goed is om elke dag te klussen. Maar de volgende dag had ik wel geklust we doen sabab en Allaah is uiteindelijk die geeft. Nogmaals bedankt Xxx

  3. #6528
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Ja klopt lieverd, sommige klussen 3x per dag en raken zwanger en andere krijgen het advies mee het om de 2 dagen te doen vanwege trage zwemmers. Jij hebt het iig goed gedaan alhamdullilah en in cha allah raak je in verwachting. Ik gun het je met heel mn hart.xx

  4. #6529
    Account overgenomen!

    Reacties
    2.525
    07-12-2009

    Sallaam dames ben nu 7 maanden gestopt met de pil, maar mijn cyclus is helemaal van slag ben al wel sinds december 5x ongesteld geweest maar nu zit ik op dag 71. Heb inwendige echo gehad en ik heb cysten bij Mn eierstokken, misschien is het pcos zeiden ze, maar niet zeker. Is dit heel erg? Kan wel janken. Ben overigens nog niet bezig we gebruiken nog andere voorbehoedsmiddelen. Ben nu begonnen aan de hormonen thee en pure food van Yasmine misri hoop dat het helpt is een kuur van 3 maanden en over drie maanden wil ik t proberen in sha Allah. Wil gwn eerst die cysten weg hebben en Mn cyclus terug en iedereen zegt dat haar kruiden daarbij helpen. Doe aub een dou3a voor me ladies
    Voorgoed offline.

  5. #6530
    MVC Lid

    Reacties
    2
    17-07-2017

    Salam oe laikoem dames

  6. #6531
    MVC Lid

    Reacties
    2
    17-07-2017

    Salam oe laikoem dames ik ben al heel lang op zoek naat deze info

  7. #6532
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Salam lieve meiden ik heb me hier in april gemeld dat ik ben gestopt met de pil. En alhamdolilah ik heb deze morgen een positieve test gekregen. Jaah ik ben zwanger van mijn 3de kindje alhamdolah.
    Insha allah worden jullie allemaal verblijd met een positieve test in handen. Jarebi ameen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #6533
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door babytjeeeee Bekijk reactie
    Salam lieve meiden ik heb me hier in april gemeld dat ik ben gestopt met de pil. En alhamdolilah ik heb deze morgen een positieve test gekregen. Jaah ik ben zwanger van mijn 3de kindje alhamdolah.
    Insha allah worden jullie allemaal verblijd met een positieve test in handen. Jarebi ameen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Van harte gefeliciteerd! Insha'allaah edn voldragen zwangerschap.

  9. #6534
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Citaat Geplaatst door Kristalsteentje Bekijk reactie
    Van harte gefeliciteerd! Insha'allaah edn voldragen zwangerschap.
    Dank je wel schat. Insha allah hbiba xxx

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #6535
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Babytjee mabrok meid. Een voldragen zwangerschap gewenst in cha allah.

    @dorra ben je al bevallen?

  11. #6536
    MVC Lid

    Reacties
    2.051
    03-07-2011

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Babytjee mabrok meid. Een voldragen zwangerschap gewenst in cha allah.

    @dorra ben je al bevallen?
    Dank je wel hbiba xxx insha allah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  12. #6537
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Babytjee mabrok meid. Een voldragen zwangerschap gewenst in cha allah.

    @dorra ben je al bevallen?
    Nee
    Heb nog 2 weken...
    Hoop eigenlijk ingeleid te worden
    Dan kun je rustig er naar toe gaan plannen enzo..
    Als t spontaan komt zo eng.. hysterisch


    Jij?

  13. #6538
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Nee
    Heb nog 2 weken...
    Hoop eigenlijk ingeleid te worden
    Dan kun je rustig er naar toe gaan plannen enzo..
    Als t spontaan komt zo eng.. hysterisch


    Jij?
    Inleiden is super irritant menna. Ik wou dat het spontaan begon maar helaas.. zat vast gheir in

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #6539
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Inleiden is super irritant menna. Ik wou dat het spontaan begon maar helaas.. zat vast gheir in
    Why?

    Hadden ze bij me dochter gegaan ging best snel eigenlijk....
    vliezen braken na n uurtje vanzelf Ongv na weeen opwekkers


    De eerste ging vanzelf
    Begon heel rustig toen k daar kwam had k 4 cm ontsluiting
    Die ging helemaal snel volgens mij niet eens met ruggenprik
    Was volgens mijn niet nodig als k me niet vergis te lang geleden


    Bij deze weet ik het even niet
    Ben bang dat het moeizaam gaat... temmara
    Heb heel veel last het is zo zwaar
    Me ribben zijn kapot geen ruimte
    Beetje staan krijg dan meteen een baksteen van n buik
    Me oren gaan dicht elke keer zo irritant

    Ben bang man dat ze maar niet komt ofzo

  15. #6540
    MVC Lid

    Reacties
    418
    10-10-2012

    Sloves hoe is het eigenlijk met jou.