1. #406
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    mevr. Heb je al wat rekbare slijm? Zo ja dan komt je lh piek eraan!

    Noramari maakt niet uit. Dacht al zoiets haha.
    maar idd maak een andere afspraak vind het wel iets belangrijks.

    Vandaag een lichte ovu test. Dus vanaf gister heb ik 24 tot 48 uur dan vind de eisprong plaats. Ik klus dus iedere dag haha voor even.
    Mijn temperatuur was net 35.6 als hij hoger is dan is mn ovulatie geweest.

    Als we deze maand nou met zn allen zwanger worden dan zal dat geweldig zijn!!

  2. #407
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    mevr. Heb je al wat rekbare slijm? Zo ja dan komt je lh piek eraan!

    Noramari maakt niet uit. Dacht al zoiets haha.
    maar idd maak een andere afspraak vind het wel iets belangrijks.

    Vandaag een lichte ovu test. Dus vanaf gister heb ik 24 tot 48 uur dan vind de eisprong plaats. Ik klus dus iedere dag haha voor even.
    Mijn temperatuur was net 35.6 als hij hoger is dan is mn ovulatie geweest.

    Als we deze maand nou met zn allen zwanger worden dan zal dat geweldig zijn!!
    Had wel wat rekbaar slijm inderdaad. Maar test is heel licht.

  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Nog even doorgaan. Hij komt er vast aan.

  4. #409
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Mijn resr is iets donkerder dan die van gisteren. Maar mn baarmoedermond zit nog wel laag. is dat normaal

  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Ik voel hem altijd laag haha. Merk weinig.
    maar hij gaat omhoog of is omhoog. Of heb jij hem weleens hoger gevoeld?

    Ik gebruik geen ovu test meer. Aangezien ik mijn lh piek gevonden heb en gister een lichte test Had. Wel geklust vandaag aangezien ik blijkbaar gister mijn eisprong had (temperatuur erg laag) maar voor de zekerheid.

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Dit is dus een knaltest! Wist daarvoor niet dat hij zo donker werd maar dan kun je erop letten. Sowieso wordt je ovu testen steeds donkerder.


  7. #412
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Dit is dus een knaltest! Wist daarvoor niet dat hij zo donker werd maar dan kun je erop letten. Sowieso wordt je ovu testen steeds donkerder.

    Mooie testjes hoor. Nee k heb m nooit hoger gevoeld. Ik lees vaak op internet dat je er moeilijk bijkan. Ik kan er zo bij. Hoe zit t bij jou?

  8. #413
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Ik voel hem altijd laag haha. Merk weinig.
    maar hij gaat omhoog of is omhoog. Of heb jij hem weleens hoger gevoeld?

    Ik gebruik geen ovu test meer. Aangezien ik mijn lh piek gevonden heb en gister een lichte test Had. Wel geklust vandaag aangezien ik blijkbaar gister mijn eisprong had (temperatuur erg laag) maar voor de zekerheid.
    Dus dan was je eergisteren t meest vruchtbaar? de dag voor je eirsprong?

  9. #414
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Ik voel mijn baarmoedermond ook altijd. Haha. kan er ook altijd bij. Dus Allah oe hallem misschien voelen we verkeerd ofzo

    Bij een positieve ovulatietest duurt het 24 tot 48 uur tot je eisprong. Sperma overleeft lang in de vagina maar een eisprong is zo voorbij. Dus daarom moet je klussen bij je lh piek zodat het zaad op tijd aanwezig is voordat het eitje springt. Begrijp je het een beetje?

  10. #415
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Ik voel mijn baarmoedermond ook altijd. Haha. kan er ook altijd bij. Dus Allah oe hallem misschien voelen we verkeerd ofzo

    Bij een positieve ovulatietest duurt het 24 tot 48 uur tot je eisprong. Sperma overleeft lang in de vagina maar een eisprong is zo voorbij. Dus daarom moet je klussen bij je lh piek zodat het zaad op tijd aanwezig is voordat het eitje springt. Begrijp je het een beetje?
    Haha ja snap t helemaal. volgens mij begreep je niet wat ik bedoelde haha. Maar in ieder geval, je hebt goed geklust na die knaltest? Zoja, ik hoop dat t raak is schat!!

  11. #416
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Slovesl ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Toen ik jong was had ik een onregelmatige cyclus maar dat is nu niet zo. Heb alleen vorige keer pas na 34 dagen menstruatie gekregen. Ja heb mijn piek eergister gehad en hij was gister heel licht ook was mijn temperatuur gister 35.6 dus heb toen mijn eisprong gehad. Testen is dan niet meer nodig.

    Mvr. Ja we hebben zeker geklust. Insha Allah hoop het. En ook bij jullie insha allah. Dat we het met zn allen kunnen vieren. Wat bedoel je dan? Dacht dat ik uit moest leggen wanneer ik het meest vruchtbaar was..

  12. #417
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Slovesl ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Toen ik jong was had ik een onregelmatige cyclus maar dat is nu niet zo. Heb alleen vorige keer pas na 34 dagen menstruatie gekregen. Ja heb mijn piek eergister gehad en hij was gister heel licht ook was mijn temperatuur gister 35.6 dus heb toen mijn eisprong gehad. Testen is dan niet meer nodig.

    Mvr. Ja we hebben zeker geklust. Insha Allah hoop het. En ook bij jullie insha allah. Dat we het met zn allen kunnen vieren. Wat bedoel je dan? Dacht dat ik uit moest leggen wanneer ik het meest vruchtbaar was..
    Gisteren je een lichte test toch? Dus eergisteren was je knaller? Dat betekent dat je gisteren je eirsprong was, want na een positieve ov. Test heb je na 24 t/m 48 uur je eirsprong, dus als je eergisteren hebt geklust dat zit je goed!!

  13. #418
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Klopt gister lichte test, eergister knaltest. We hebben na mijn menstruatie om de dag geklust maar dag voor mijn positieve test elke dag dus vandaag was de 4e dag achter elkaar hihi. Klopt had gister mijn eisprong aangezien ik een hele lage temperatuur had. Dusss ben benieuwd. Die van jou zit er ookal aan te komen. Maandag volgens je app he. Spannend!

  14. #419
    *Gelukkig getrouwd*

    Reacties
    2.934
    20-07-2008

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Klopt gister lichte test, eergister knaltest. We hebben na mijn menstruatie om de dag geklust maar dag voor mijn positieve test elke dag dus vandaag was de 4e dag achter elkaar hihi. Klopt had gister mijn eisprong aangezien ik een hele lage temperatuur had. Dusss ben benieuwd. Die van jou zit er ookal aan te komen. Maandag volgens je app he. Spannend!
    Jaaa spannend inderdaad! Als ik weer een cyclus van 35 heb he! maar denk wel dat t ongeveer klopt, want mm ovulatietest is donkerder dan normaal en heb draderig slijm. Met het voelen van mn baarmoedermond wordt ik niet wijzer van, dus hou t gewoon bij ovulatietesten. Betrouwbaar genoeg toch?

  15. #420
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Plaats je test ff als je wil.

    Jaa de testen zijn betrouwbaar genoeg. Ik doe het samen met temperatuur methode en cervix. Handigste aan de temperatuur methode weet je wanneer je eisprong is. Maar na een positieve ovu test weet je ook dat het na 24 tot 48 uur gebeurt.