+ Reageer
Pagina 523 van 523 EersteEerste ... 473 498 513 521 522 523
7.831 tot 7.845 van 7845
    Ask me nothing!

Reacties
    5.976
    04-02-2007

Hoe maakt iedereen het hier? Wat lang geleden!!

Tijd gaat ook zo belachelijk snel

Gelukkig Getrouwd

Reacties
    764
    30-09-2008

Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    @mabrok Dreamless fijn dat het zo snel raak is voor je. Een voldragen zwangerschap gewenst in cha allah. Bedankt voor je felicitatie.

@Malukaan ik ben er niet bekend mee in cha allah reageert er iemand die hier wel mee bekend is.
    dank je simpel voor het reageren

Gelukkig Getrouwd

Reacties
    764
    30-09-2008

Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Mercedes gaat goed elhamdoulilah en met jou?

Dreamless gefeliciteerd! inshaAllah een voldragen zwangerschap! Waar is je verhaal?

Malukaan ik niet maar volgens mij was hier vroeger een topic over. Zou je ff op moeten zoeken. Weet trouwens ook helemaal niet wat het precies inhoudt enz
    Ik heb bij die kruiden gekocht maar je moet het inbrengen . maar dat durf ik dus niet daarom ga ik maar met die kruiden stomen. .

In sha Allah dat het gaat werken.

In ieder geval bedankt voor het reageren.

MVC Lid

Reacties
    8.958
    07-10-2009

Lijkt mij ook heel eng en branden daarbinnen Mag Allah soebhanalah watahalaah jou verblijden met een babytje inshaAllah

Gelukkig Getrouwd

Reacties
    764
    30-09-2008

AmeenbDank je schat! Ik heb het anders opgelost.

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.819
    20-07-2008

Hoi lieve dames! Mijn kleine is indd al bijna 1. Gaat echt super snel. Moet wel zeggen dat ik echt ene huilbaby heb en het soms erg zwaar hebt, maar Hamdoulilah! Voor mensen die zich afvragen of ik al voor een tweede wil gaan, ja. Ik ga binnenkort weer een afspraak maken bij het Z-H. Na de geboorte van Louay heb k Niks gebruikt en wordt ik om de 3 Maanden ongesteld dus dit schiet zo niet op

MVC Lid

Reacties
    8.958
    07-10-2009

Geef je og borstvoeding mvr.tishien? Daardoor kan je menstruatie ook uitblijven of onregelmatig worden. In het ziekenhuis kunnen ze je wel hormonen geven om het proces te versnellen. InshaAllah worden jullie gauw verblijdt met een tweede wondertje.

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.819
    20-07-2008

Geef je og borstvoeding mvr.tishien? Daardoor kan je menstruatie ook uitblijven of onregelmatig worden. In het ziekenhuis kunnen ze je wel hormonen geven om het proces te versnellen. InshaAllah worden jullie gauw verblijdt met een tweede wondertje.
    Nee schat. Geef geen borstvoeding. Was er na anderhalve maand mee gestopt omdat mijn kleine niet uit de borst kon drinken. Hij was. Nog te zwak.

MVC Lid

Reacties
    394
    10-10-2012

Salaam alaikoum lieve dames,
    Het is al weer bijna 2018 wat vliegt de tijd haha.
    Insha'allaah gaat alles goed met jullie met mij wel alhamdoelilah. En goed van jou mvrikhebtishien dat je voor de volgende baby gaat bij jou heeft het natuurlijk ook wat extra tijd gekost. Insha'allaah zal jij gauw weer zwanger raken.

MVC Lid

Reacties
    8.958
    07-10-2009

Mvrtishien, ow dat is het dat in ieder geval niet
    hopelijk kunnen ze je in het zkh verder helpen en mag je gauw zwanger worden inshaAllah

Kristal, hoe gaat het Met jou meid? en hoe sta jij ervoor? InshaAllah voor jou ook een zwangerschap binnenkort. x

In love

Reacties
    3.245
    21-12-2004

Hello ladies Hoe is het hier ?mvr tishien leuk dat je voor de 2e gaat. ..en voor allen die bezig zijn hopen op een zwangerschap insjalah!
    Golden nadoria Hoe is met jou?

MVC Lid

Reacties
    394
    10-10-2012

Mvrtishien, ow dat is het dat in ieder geval niet
    hopelijk kunnen ze je in het zkh verder helpen en mag je gauw zwanger worden inshaAllah

Kristal, hoe gaat het Met jou meid? en hoe sta jij ervoor? InshaAllah voor jou ook een zwangerschap binnenkort. x
    Salaam lieve golden nadoria, jaa goed alhamdoelilah bij mij nog hetzelfde haha insha'allaah binnenkort we wachten af wie weet 2018 een mooie jaar. Hoe is het met jou en jou zoontje zeker is hij groot gaat snel met babytje's ze groeien als kool hihi Xxx

MVC Lid

Reacties
    8.958
    07-10-2009

Mercedes gaat goed hier elhamdoulilah
    hoe gaat het met jou nu?

Kristal, inshaAllah een mooi jaar!
    Heb je afspraken voor in het ziekenhuis?
    Hopelijk snel resultaat!
    Ja groeien hard alweer 2 jaar elhamdoulilah

*Gelukkig getrouwd*

Reacties
    2.819
    20-07-2008

Ik heb donderdag een afspraak meiden! Laat het jullie weten!

MVC Lid

Reacties
    8.958
    07-10-2009

Citaat Geplaatst door Mvr.KhebTishien Bekijk reactie
    Ik heb donderdag een afspraak meiden! Laat het jullie weten!
    Beetje te laat om succes te wensen
    Hoop dat het goed is gegaan
    PRO MAMA-MELK ♡