+ Reageer
Pagina 512 van 512 EersteEerste ... 462 487 502 510 511 512
7.666 tot 7.674 van 7674
    MVC Lid

Reacties
    643
    04-09-2009

Wat betreft pijnstilling! Je kan van te voren niet weten hoe een bevalling loopt.
    Je hoort vele zeggen geen pijnstilling te willen. Ik wilde het ook niet! Maar eindstand met 1 cm ontsluiting heb ik erom geschreeuwd! Was heftige pijn terwijl ik een hoge pijngrens heb. En het ergste was ik dacht na die ruggenprik lekker te ontspannen! Werkte die hele ruggenprik niet eens bij mij. Ik had nog steeds pijn terwijl ik verdoofd was. Probleem was ik kreeg persweeen met 1 cm ontsluiting, de hele nacht door 13 uurtjes lang noest ik om de drie min de pers weeën weg puffen omdat ik niet mocht persen. Was een hel! Het persen ging vanzelf bij mij en had geen controle meer omdat ik kapot was! Had aan het eind geen energie meer was zo moe! Maar toch ging ik door en zette alles op alles toen ik uiteindelijk mocht persen! Sommige krijgen zelfs een keizersnede bij persweeen die al zo vroeg beginnen. Hele nacht hebben de zusters aan mij bed gezeten wat ze normaal nooit doen bij bevallingen. Maar Hamdoelilah uiteindelijk vergeten maar heb wel trauma onbewust ervaren tijdens de kraamweek en erna. Dacht depressief te worden maar alhamdoelilah

MVC Lid

Reacties
    15
    20-05-2017

Salam ik wilde altijd graag kinderen en zwanger worden..helaas zit het me niet mee..ben gescheiden en zie me droom in duigen vallen..willen jullie dua doen voor mij dat ik inshallah nog een gezin mag stichten

MVC Lid

Reacties
    643
    04-09-2009

Salaam aylikoem tazalove

Allah is de planner en alles is mekteb.
    Met de wil van Allah zal jou droom Inshallah echt wel uitkomen! Jij zal verbonden worden met een goede man waar het wel mee klikt Inshallah. Ik zal jou meenemen in mijn duas.
    Laatst gewijzigd door Dreamless: 15-06-2017 om 09:13 Reden: .

MVC Lid

Reacties
    2.100
    26-03-2014

Moge Allah je een goede man geven en mooie gezonde kindjes tazalove.

Dreamless, dat is wat ik noem een horrorbevalling. Moge Allah je belonen zeg. Knap van je om te hebben meegemaakt.

MVC Lid

Reacties
    15
    20-05-2017

Dank je wel lieve zusters voor de mooie woorden

MVC Lid

Reacties
    581
    12-03-2011

Amin Dreamless, Slovesl hoe gaat het met je ga je nog op vakantie dit jaar en hoe is het met de ramadan?

@tazalove rzik komt van allah in cha allah zul je een vrome man ontmoeten die jou verdiend en met wie je een gezin kunt stichten. Allahoema ameen.

In love

Reacties
    3.184
    21-12-2004

Slm dames ben een tijdje niet op dit forum geweest.
    Hoe maken jullie het?
    Simpel gefeliciteerd zie dat je zwanger benthoe ver ben je nu?
    Hoe gaat t dreamles met je en de kleine

MVC Lid

Reacties
    2.443
    28-02-2014

Citaat Geplaatst door Simpel_ Bekijk reactie
    Amin Dreamless, Slovesl hoe gaat het met je ga je nog op vakantie dit jaar en hoe is het met de ramadan?

@tazalove rzik komt van allah in cha allah zul je een vrome man ontmoeten die jou verdiend en met wie je een gezin kunt stichten. Allahoema ameen.
    goed hamdoelilah, met jou? Ja inchalah wel en jij
    gelukkig getrouwd..❤️

Gelukkig Getrouwd

Reacties
    752
    30-09-2008

Salaam meiden hier alles goed heb over 3 weken mijn eerste afspraak bij het ziekenhuis, wat kan ik verwachten?