1. #31
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    De volgorde staat niet vermeld. Doe niet zo koppig.

    Denk logisch na man ik doe niet koppig! De zin begint met Mohammed en niet met Allah! Het is Mohammed Rasoul Allah ( Mohammed de profeet van Allah

    En niet Allah Rasoul Mohammed. A3udu billah! Denk na man..!

    En kom niet aan met je Wikipedia plakwerk.. Serieus had mensen hier wel wat intelligenter ingeschat. . Wij volgen toch de koran en sunna. Geen Wikipedia''
    Umm Hurairah.

  2. #32
    1 van de vele Aboe's

    Reacties
    5.226
    12-02-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Wat is de volgorde dan? Begint met Mohammed toch.. Niet met Allah?? Hoe kun je dat niet snappen..?
    De volgorde op de ring die de Profeet droeg bedoel je? Dat weet ik niet... ik was er niet bij en ook heb ik daar nooit een betrouwbare Hadieth over gezien.

    De Hadieth die jij aanhaalde spreekt echter niet van een volgorde. En als jij beweert van wel, dan kan ik dat argument net zo goed in mijn voordeel gebruiken; "Moehammad is als eerst genoemd omdat die de onderste regel was..."

    Dit is geen manier van argumenteren. Breng bewijzen als je die hebt en laat anders het vraagstuk in het midden. Maar ga niet hele groepen als "bespotters" noemen of zelfs zionacties zoals jij zei...

    Klik voor de Ahlus-Sunnah Publicaties
    Website - Facebook - Youtube-kanaal

    Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:
    Verzameling Islaam-topics!


  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Denk logisch na man ik doe niet koppig! De zin begint met Mohammed en niet met Allah! Het is Mohammed Rasoul Allah ( Mohammed de profeet van Allah

    En niet Allah Rasoul Mohammed. A3udu billah! Denk na man..!

    En kom niet aan met je Wikipedia plakwerk.. Serieus had mensen hier wel wat intelligenter ingeschat. . Wij volgen toch de koran en sunna. Geen Wikipedia''
    Welke Wikipedia plakwerk?

  4. #34
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    De volgorde op de ring die de Profeet droeg bedoel je? Dat weet ik niet... ik was er niet bij en ook heb ik daar nooit een betrouwbare Hadieth over gezien.

    De Hadieth die jij aanhaalde spreekt echter niet van een volgorde. En als jij beweert van wel, dan kan ik dat argument net zo goed in mijn voordeel gebruiken; "Moehammad is als eerst genoemd omdat die de onderste regel was..."

    Dit is geen manier van argumenteren. Breng bewijzen als je die hebt en laat anders het vraagstuk in het midden.

    Ja maat broeder wij schrijven toch niet van beneden naar boven?? Wie doet dat???
    Umm Hurairah.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.332
    10-04-2014

    Hhhhhhh romais toch ga terug in de keuken en breng mij die taart
    De volgorde bepaald gewoon de MAN dus sssssssssst jij
    Een man is halverwege verliefd op een vrouw die luistert naar hem.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    4.332
    10-04-2014

    In marokko is dat zo

    Allah
    Alwatan
    Almaliek
    Een man is halverwege verliefd op een vrouw die luistert naar hem.

  7. #37
    1 van de vele Aboe's

    Reacties
    5.226
    12-02-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ja maat broeder wij schrijven toch niet van beneden naar boven?? Wie doet dat???
    Ik heb in een eerdere reactie al gezegd waarom ik denk dat het zo is.. maar daar heb je misschien overheen gelezen.

    Ik las een keer dat de Profeet niet wou dat zijn eigen naam hoger zou staan dan de Naam van Allaah. Hij gebood toen om de Naam van Allaah hoger te zetten. Waar ik dit las werd gesteld dat dit een Hadieth is, maar ik heb er zelf nooit naar gezocht of dergelijke. Dus Allaahoe A'lam.

    Maar dit is logica, los van de vraag of de Hadieth bestaat of niet. Uit respect voor de Naam van Allaah wordt deze wel vaker hoger gezet. Ik heb op de vorige pagina de acroniemen geplaatst van "Radiyallaahoe 'anhoe", en "Rahimahoellaah Ta'aala".. En dit zie je wel vaker... Ondank dat de leesvolgorde niet zo is, wordt de Naam van Allaah uit respect het hoogste gezet.

    Klik voor de Ahlus-Sunnah Publicaties
    Website - Facebook - Youtube-kanaal

    Klik voor een verzameling van topic's. Met Fataawah van grote geleerden, biografieën, online boeken, video's etc:
    Verzameling Islaam-topics!


  8. #38
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Wow ik ga gewoon succes met jullie zoektocht voor mij is het duidelijk
    Umm Hurairah.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Wow ik ga gewoon succes met jullie zoektocht voor mij is het duidelijk
    En hiermee is het voor jou overduidelijk dat de zegel niet alleen vals is, maar ook een vorm van shirk, en zijn alle eeuwenoude brieven en manuscripten die wij in onze bezitting hebben een fabricatie? Ik denk dat jij die succes meer nodig hebt dan wij.

  10. #40
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door UtrechtseJihad Bekijk reactie
    Er staat helemaal niks over de volgorde in die Hadieth man... jij neemt gebakken lucht nog aan als bewijs als het maar in je straatje past.
    Een simpele vraag, hoe zag de ring van de profeet sallallaahoe 'alayhi wa sallam eruit? Zo?:

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #41
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door HappySmile Bekijk reactie
    Hhhhhhh romais toch ga terug in de keuken en breng mij die taart
    De volgorde bepaald gewoon de MAN dus sssssssssst jij

    Ja man man man..

    Ben kei stil en vervoer me niet dus die taart kende zellf gaan halen ey
    Umm Hurairah.

  12. #42
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    En hiermee is het voor jou overduidelijk dat de zegel niet alleen vals is, maar ook een vorm van shirk, en zijn alle eeuwenoude brieven en manuscripten die wij in onze bezitting hebben een fabricatie? Ik denk dat jij die succes meer nodig hebt dan wij.

    Volgens mij Ben jij flink op je achterhoofd gevallen... Helemaal koukwoush!

    Maare nee ieder zijn graf toch heb me kennis gedeeld en voor de rest zoekt men het maar uit.
    Umm Hurairah.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    4.332
    10-04-2014

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ja man man man..

    Ben kei stil en vervoer me niet dus die taart kende zellf gaan halen ey
    wist je dat wanneer de mensen het met elkaar eens zijn de zelfde houding aannemen ey?
    Een man is halverwege verliefd op een vrouw die luistert naar hem.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    981
    06-10-2013

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Volgens mij Ben jij flink op je achterhoofd gevallen... Helemaal koukwoush!

    Maare nee ieder zijn graf toch heb me kennis gedeeld en voor de rest zoekt men het maar uit.

  15. #45
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door HappySmile Bekijk reactie
    wist je dat wanneer de mensen het met elkaar eens zijn de zelfde houding aannemen ey?

    Haha moest even nadenken.. Maar je bedoelt je gaat ook nergens heen..?
    Umm Hurairah.