1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    231
    28-09-2004

    Thumbs up Chelsea moet mischien de wedstrijd tegen barca opnieuw doen

    De UEFA zal Chelsea vervolgen vanwege het "in diskrediet brengen van het voetbal". Naast Chelsea kunnen ook manager José Mourinho, assistent-trainer Steve Clarke en beveiligingshoofd Les Miles rekenen op stappen van de Europese bond.

    De UEFA is boos op de claim die Chelsea indiende bij de Europese bond naar aanleiding van de wedstrijd tegen FC Barcelona. Trainer Frank Rijkaard zou tijdens de rust op arbiter Frisk hebben ingepraat tot grote woede van Chelsea, waarop de Londense een aanklacht indiende.

    De Europese voetbalbond vindt de aanklacht van The Blues echter "fout en ongegrond" en besloot stappen te ondernemen. De gerechtscommissie van de UEFA zal op 31 maart het verhaal van Chelsea horen.

    De kans is aanwezig dat Chelsea een straf krijgt door middel van een boete, maar het kan ook zo zijn dat het duel met Barça moet worden overgespeeld. Er is zelfs een mogelijkheid dat Chelsea de Champions League wordt uitgeschopt.

    Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=18186

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    231
    28-09-2004

    goed nieuws toch???

  3. #3
    Al7amdoulilaah

    Reacties
    1.148
    11-02-2004

    Was Maar waar!

    Nee helas zou het nooit zo ver komen!Ik zou het heel graag willen!Maar het kan niet!
    Steun Stichting Moslim Jongeren

    Giro: 3234066


  4. #4
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    hoezo opnieuw?? ze hebben eerlijk gewonnen punt!!!!
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    231
    28-09-2004

    Citaat Geplaatst door MokhtariYoussef
    Was Maar waar!

    Nee helas zou het nooit zo ver komen!Ik zou het heel graag willen!Maar het kan niet!
    maar er bestaat wel een kans of er uit kicken

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    290
    13-03-2005

    Citaat Geplaatst door amstermoro
    hoezo opnieuw?? ze hebben eerlijk gewonnen punt!!!!
    Ja, als José zo moeilijk doet kan ik ook zo winnen..

  7. #7
    Shyne

    Reacties
    22
    16-03-2005

    Neeej jongens..Chelsea is de beste club die er nu rondloopt man. ik woon nu in London en de spanning en liefde voor de club is bijzonder.
    Chelsea die Man Utd 2-1 uitschakelde van de Carling Cup, Chelsea die na een 2e doepunt van Thierry Henry terug kwam op 2-2 moet wel bezijnder zijn. Ze runnen nu een record van maar 1 keer verloren. Eigenlijk hoort dat 0 te zijn.
    Chelsea is nu onderweg naar de 100 punten iets dat een geschiedenis gaat schrijven in English Premiership League.
    De reden van al dat Barca - Chelsea catastrofe is eigenlijk dat Jose MOurinho onder duk werd gezet door de engelse pres omdat ze na al die potjes 2x verloren hadden achter elkaar (NewCastle in de FA Cup, en Barca in Nou Camp). Werd ie onder vuur gezet. Nou een kat in een de nouw maakt de raarste sprongen. Op die nacht dat Chelsea 4-2 met hoge kinnen de veld uitliep was ik blij...heel erg blij.. Ze hadden een Spaans supermacht verslagen met ongelovelijke resultaat...

    Jongens please don't dislike Chelsea...Their the best man

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    PSV IS GEWOON DE BESTE PUNT!!!!!

    Geloof het niet...kan niet zomaar!!!......Chelsea is gewoon beter....face it!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    13.114
    14-01-2005

    Ze hebben eerlijk gewonnen, maar beterdan Barca? dag het niet.

  10. #10
    MVC LID

    Reacties
    889
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RaeKwon
    Neeej jongens..Chelsea is de beste club die er nu rondloopt man. ik woon nu in London en de spanning en liefde voor de club is bijzonder.
    Chelsea die Man Utd 2-1 uitschakelde van de Carling Cup, Chelsea die na een 2e doepunt van Thierry Henry terug kwam op 2-2 moet wel bezijnder zijn. Ze runnen nu een record van maar 1 keer verloren. Eigenlijk hoort dat 0 te zijn.
    Chelsea is nu onderweg naar de 100 punten iets dat een geschiedenis gaat schrijven in English Premiership League.
    De reden van al dat Barca - Chelsea catastrofe is eigenlijk dat Jose MOurinho onder duk werd gezet door de engelse pres omdat ze na al die potjes 2x verloren hadden achter elkaar (NewCastle in de FA Cup, en Barca in Nou Camp). Werd ie onder vuur gezet. Nou een kat in een de nouw maakt de raarste sprongen. Op die nacht dat Chelsea 4-2 met hoge kinnen de veld uitliep was ik blij...heel erg blij.. Ze hadden een Spaans supermacht verslagen met ongelovelijke resultaat...

    Jongens please don't dislike Chelsea...Their the best man
    fuck chelsea ik vind liverpool beter

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    290
    13-03-2005

    Eigenlijk geef ik je wel gelijk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    839
    16-10-2004

    aanvallend is barca beter, maar verdeigend en organisatorisch chelsea!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.285
    16-11-2004

    De kans dat de wedstrijd over word gespeeld is 0,000001 % en dan nog los van het feit dat Barca er niet eens mee in zou stemmen....ze hebben gewoon terecht verloren en wat buiten het veld gebeurd staat los van de sportieve gedeelte.....dus het is gewoon onzin....ik denk dat Mourinho gewoon 2 wedstrijden en een geldboete krijgt.

  14. #14
    Shyne

    Reacties
    22
    16-03-2005

    Bleh Liverpool beter dan Chelsea?..vandaar dat ze in de Carling Cup finale 3-2 verloren hadden van de super reus Chelsea. En nog eens werd Mourinho in een conflict betrokken waar ie de veld was uitgestuurt :P

  15. #15
    MVC LID

    Reacties
    889
    07-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door PatatjeSpeciaal
    Eigenlijk geef ik je wel gelijk
    geef barca extra tijd in de 2e helft dan zal je zien maar dan met maxi lopez en eto o en ronaldinho silvinho en giuly en giovanni van bronckhorst dan zal je zien ze klaren chelsea af chelsea die scheids fluite in de voordeel van chelsea daarom einde van de wedstrijd ging eto o vechten en ronaldinho