1. #1
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Mishandeld en gehaat door haar ouders nietwetendat...*

    Beste lezers die dit verhaal gaan en willen lezen.
    Ik wilde jullie heel graag vertellen dat dit een verhaal is dat ik al eerder hier op m.nl geschreven heb.
    Het is wel ongeveer 4 jaar geleden en er staan veel fouten op.
    Ik wil daarom terug heel het verhaal vertellen met veel meer duidelijkheid en meer details.

    Het gaat namelijk over een 16jarige meisje die al veel heeft meegemaakt heeft in haar leven. Op EEN dag, EEN gebeurtenis, EEN persoon die haar hele leven verandert.
    Dit verhaal gaat ook over familie en hoe hard ze naar je voeten kunnen slaan op het moment dat je ze het hardste nodig hebt.
    Ik zal alvast al beginnen. Zeggen jullie maar of ik verder moet gaan of ik moet stoppen.



    Alvast welkom bij voorbaat
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  2. #2
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Salim: Aha! daar ben je! en ik maar vragen waar je was?
    Latifa:Ehmm...ewa saaf.. (bibberend sloot ik de pc af)
    Salim:Wacht maar tot ik het aan moeder vertel! Vertellen dat jij hier als een **** zit te cammen met een of ander junki van antwerpen!!!

    Zonder maar iets te zeggen liep ik snel naar mijn kamer, bang dat mijn broer met ging slaan, jah Salim, mijn broer. Ik had nooit gedacht dat ik betrapt zou worden met mijn vriend. Een uur later kwam moeder naar huis en Salim sprong meteen op haar af en vertelde wat ik dernet aan het doen was.
    Ze kwam naar mij en begon mij uit te schelde en dingen te zeggen die ik nooit had verwacht van haar te horen. IK wist alvorens dat zij mijn gsm ging afpakken, dat deed ze altijd als ik slechts had gedaan. Alhoewel, ze bedreigd me er altijd mee. Dus ik had die al uit gezet voor dat zij kwam. Ze had mijn gsm afgepakt en ging weg. Ik wou die eerst niet geven maar ze dreigde mij dat zij dat aan vader ging vertellen.
    Moeder: ofwel geef je die verdomde gsm of wil je dat die afgepakt wordt door je vader?! je wil zeker geen pak slag weer he!!!

    Ik was altijd , ik had geen keus dus ik gaf haar mijn gsm. waarom ik zo bang ben van mijn vader is...omdat hij altijd zat, dronken naar huis. Hij kon niet eens zijn evenwicht houden, dan was hij boos heel bos en maakte alles kapot wat hij voor zich zag en mij ook. Hij sloeg me altijd in mekaar tot ik blauw werd en wallah het is waar. Hij sloeg mijn 3broers (salim, samir en mo) en mijn zus(ikram) niet. alleen ik. de reden mocht ik nooit weten, hij sloeg me elke dag als hij laat en zat naar huis kwam. Ik was dat beu maar natuurlijk kon en mocht ik niet tegenspreken en naar een waarom vragen want anders zou ik dubbel slag krijgen. Hij zag mij altijd liever huilen en noemde mijn nooit mijn naam (latifa) of dochter; altijd a mosiba a tamchont... mhm nu terug naar het heden;
    Ik sloot mij de hele dag in mijn kamer, niemand die tegen me sprak, niemand die naar mij toekwam om te vragen hoe ik me voelde. Ik mocht nooit meer op pc, ik zou mijn gsm nooit meer krijgen.
    Meskin mijn vriend die maakt zich zeker zorgen....
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    185
    01-03-2014

    He Rachida ik had het al gelezen. Je was op een spannend moment gestopt. Toen Nordin de hand van dat meisje had gevraagd. Het is een heel mooi verhaal.

  4. #4
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    ik heb het zelf nog gelezen en ik heb gezien dat er heel veel fouten in zaten. Nu ben ik van plan het beter te doen, dan kunnen er misschien nieuwe fans zich melden haha
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  5. #5
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Volgende dag toen ik wakker werd, het was een zaterdag. Er was niemand thuis en het eerste wat ik wilde doen is opzoek gaan naar mijn gsm. Dat moest ik doen want ik had hem nodig, echt nodig. Zoeken zoeken, in de keuken, in alle slaapkamers, in de WC ' s maar geen resultaat.. ahja!!! de kelder nog en jah daar vond ik hem in een van die dozen die daar zaten. Ik ruilde hem met hetzelfde gsm die ik had maar die ene was geblokkerd. Ik liep onmiddellijk naar boven en belde mijn schatje, hij was echt opgelucht!
    Hij dacht dat er iets ergs met mij was gebeurd. Ik vertelde hem alles van A tot Z.
    Het was een wonder dat zij mij niks hadden aangedaan thuis!!! Opeens hoorde ik moeder aankomen dus verstopte ik snel mijn gsm en deed alsof ik gewoon een boek aan het lezen was.
    Maandag ging ik zoals gewoonlijk naar school en deed normaal, het was nog september en ik begon aan een richting die nog nooit had gedaan, ik deed de vorige jaren aan handel maar had in het 4de had ik geen zin niet meer en besloot om maar verzorging te volgen.
    Vorig jaar spijbelde ik zoveel mogelijk en ging met vriendinnen wandelen bla bla haha.
    Daarom dat ik iets makkelijks zocht, waar ik niet veel moeite om moest doen. HET begon een donderdag toen....

    Het begon op een donderdag toen had ik problemen met een leerkracht en ging heel de middag eerst bij mijn nicht dan had ik afgesproken met Fouad (mijn schatje). We brachten de hele middag door. Rond 17u vertrok in naar huis, zogezegd terug van school haha. Mijn ouders hadden hamdollah niks opgemerkt. TUUT TUUT TUUT Iemand belde onbekend. Ik kon net niet opnemen 2de keer dat die belde nam ik op en niemand sprak, wat vreemd dat gebeurd altijd bij mij echt lastig. IK Stuurde een berichtje naar mijn schatje: "hey hobi heb jij me onbekend gebeld? zo niet dan vraag ik me af wie het zou zijn die belt altijd maar ook altijd onbekend".
    Fouad belde me en zei dat die morgen langs mijn school zou komen en samen zouden we een nieuwe simkaart kopen.
    Zogezegd zo gedaan; Thuis aangekomen activeerde ik de sim en stuurde hem mijn nummer hij stuurde een ''OK'' en hoorde niks meer van hem.
    Ik belde hem, zijn gsm stond uit. Dat is niet erg, misschien is hij bezig. De hele dag door belde hij niet, dat ben ik niet gewoon van hem. In de avond wachtte ik op een oproep en weer stond zijn GSM nog steeds uit wat is er toch met hem...

    https://www.youtube.com/watch?v=mYdYLvtZzaY


    https://www.youtube.com/watch?v=6z0zhuOUA90

    Ik besloot om maar te bellen en te bellen. OMG!! Geen nieuws over hem. Wat is er met hem? heb ik iets verkeerd tegen hem gezegd? heb ik hem iets aangedaan? Ooh GOD wat moet ik doen?
    Woensdag, maar een halve dag school.ik had met Souhaila afgesproken (beste vriendin) we gingen wandelen en vertelde haar wat er scheelde. Ik maakte me echt zorgen! Souhaila leefde echt met me mee echt een schatje van een meisje. Thuis aangekomen, rondom 18u probeerde ik hem nog te bereiken ya 3ibadlah 2 dagen dat ik niets van hem hoor!!!!!!!!!!!! die vragen spookten weer in mijn hoofd. Is er iets met hem gebeurt? heeft hij misschien een ongeluk gehad? ben ik hem voor altijd kwijt? langzamerhand werd ik het beu en al die zorgen veranderden in vlammen vuur. Ik werd boos op hem hij kon tenminste iets zeggen dat hij ziek was of iets dergelijks. Thuis at ik bijna niks. Ik hielp met het huishouden en keerde terug naar mijn kamer.

    TUUT TUUT TUUT Iemand belde weer onbekend! ik nam kwaad op
    LAT: ja halloe
    FOU: hey schatje ik ben het
    LAT: (ik wist dat hij dat was maar ja) wie ben je?
    FOU:...
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    100
    15-10-2014

    o my godddd uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppp

  7. #7
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    FOU: safi? ben je me al vergeten?
    LAT: ah jij wat wil je nou? je hebt 2dagen niets laten weten eh
    FOU: Ewa sorry schat wlah sorry maar ik werd gepakt door de flikken
    LAT: amai seg dat is een goede grap, ik ben serieus met je en je zit hier te grappen of wat.
    FOU: nee echt waar ik lieg, wil je echt alles horen?
    LAT: ik luister
    FOU: "zie, ik was gisteren zoals gewoonlijk op het werk, een van ons kwam een beetje te laat. Toen die aankwam, werd hij gevolgd door de politie omdat hij een drugsdealer is en iedereen in het werk moest meegaan naar het politiebureau. Ik moest ook meegaan en daar twee dagen blijven tot ze er zeker van waren dat we niet met hem samenwerkten."
    Ik werd opeens stil, ik kreeg medelijden met hem echt waar. De tranen rolden langs mijn wangen. Stel dat hij ook een dealer was, Dan was ik hem voor altijd kwijt he alhamdolah is hij teruggekeerd.

    https://www.youtube.com/watch?v=kmZNm-Vc4gU

    Na lang gesproken moest ik hem laten. Ik werd geroepen door mijn broertje. Ik had Fouad beloofd om morgen (donderdag) naar hem te gaan; Hij denkt dat ik geen school heb in de namiddag. Volgende dag besloot ik om alleen in de voormiddag naar school te gaan De 2 laatste uren hadden we Islam les. We hadden het over een relatie tussen een jongen en een meisje, ik vond het heel interessant omdat ikzelf ook een relatie heb. Ik kreeg kippenvel om al die hadith te horen wallah. Namelijk, ik zoende, ik knuffel mijn vriend...en dat is natuurlijk haram.

    ik kreeg opeens spijt van alles. Ik heb niet geneukt of mij laten aanraken door mijn schate maar toch.. Mhm om 12u gedaan met school, ik was uitgenodigd naar mijn nicht en haar man. Ik hou zielsveel van me en ik van haar. Haar man was haar vriend vroeger, ze werd gepakt door mijn omen en ze helpt me nu altijd als ik zeg dat ik ga afspreken, Ze beschermt me altijd. Bij haar aangekomen spraken we over alles. Na een uur vertrok ik naar mijn schatje, we hadden samen zijn huis schoon gemaakt dan is hij eten gaan halen en bla bla. Ik was echt blij dat ik hem had. Hij wil zo graag met mijn ma spreken en binnenkort mijn hand komen vragen maar ik ben nogal te jong hahaha, 16 jaar.
    Rond 17u vertrok ik weer naar huis, onderweg naar huis belde een goeie vriend van mij, Walid, ik ken hem al 2 jaar via zijn achternicht;
    Thuis hielp ik ma zoals altijd met het huishouden. Daarna eten en slapen. De dagen gingen voorbij, ik spijbelde niet. Weer de volgende donderdag daarop. Het was echt toevallig vorige donderdag en vandaag, donderdag.
    Ik deed weer hetzelfde, bij mijn nicht Touaiba en dan naar een park gaan en wandelen met mijn schatje.
    Weer rond 17u ging ik naar huis.
    Ik stapte uit de tram en zag mijn ouders voorbij lopen. Mijn moeder had knal rode ogen en mijn vader keek me heel kwaad aan. Ik durfde hen niet te vragen wat er was. Het leek wel iets ernstigs. Ik was er bang voor, ze zeiden me dat ik naar huis moest en dat deedik ook. Ik zag Salim voor de deur heel raar naar me staren. Ik vroeg wat er was een kreeg geen antwoord van hem wat is er met hen ya allah!!!!
    Na een minuut of 5 kwam mijn ouders aan, mijn vader beval me om voor hem te gaan zitten.
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  8. #8
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Hij riep heel hard tegen mij dat ik moest gaan zitten, bibberend deed ik dat en hij begon met zijn vragen.
    PA: WAAR was je?
    LAT: op school
    PA: mooi gezegd, nu de waarheid waar was je?
    LAT: ik heb toch gezegd op school
    PA: school had gebeld en vertelde dat je daar niet aanwezig was, ze vroegen zich af of je ziek was.
    LAT: ehm...
    PA: Kijk a latifa als je ga zeggen dat je gewoon op straat aan het zwerven was, dat kan ik niet geloven. Je moeder heeft me verteld over die ene jongen met wie je aan het cammen was. Wie is dieklootzaak? wie is hij? Je was met hem toch? Hebben jullie het prettig gevonden? Yallah vertel!
    Ik keek moeder met dodelijke ogen aan en zei tegen mijn vader: "ik was met niemand . Ik was gewoon in shopping center oke? "
    Pa: met hem dus, die mis n kahba yek (zoon van een ****), je maakt nu een keuze of je kiest voor ons of je pakt je spullen in en gaat naar hem toe. Maar al je op een dag terugkeert DAN vermoord ik je !!!

    Ik bleef even stil om te nadenken. Voor even dacht ik om naar hem te luisteren en mijn spullen inpakken en weggaan. Dat wilde ik echt zo graag al van kleins door de mishandeling van mijn vader terwijl de andere er niks konden doen (mij beschermen ofzo of iets te mijn vader zeggen).
    Dus waarom zou ik hier nog blijven mensen?
    Ik was het beu, meer dan kotsbeu. Ik heb het een keertje al geprobeerd.Ik ging naar de buurvrouw en bleef maar een halve dag met haar tot mijn broer Samir me kwam zoeken. Ik kreeg dan echt een pak slag niet normaal. Een pak slag door mijn moeder EN door mijn vader. Natuurlijk van mijn vader meer, hij sloeg me wel dagelijks.
    Pa: en? heb je nagedacht?
    LAT: ik..ik...
    Op een en andere moment bedacht ik me toch. Ik ga blijven misschien komen ze me opzoeken of Fouad aangeven aan de politie, je weet maar nooit wat zulke mensen zouden kunnen doen.
    De broer van mijn vader, mijn oom dus kwam bij ons thuis omdat hij HET GROTE, NIEUWE NIEUWS van mijn moeder al telefonisch had gekregen.
    Ze riepen mij om bij hen te gaan.

    Ik ging er niet naartoe. Ik was bang dat zij mij gingen slaan. Ik wilde Fouad bellen maar was bang dat mijn GSM afgepakt zou worden. Ze riepen en riepen maar ik ging niet. Moustafa, mijn oom is de strengste van ze allemaal, de strengste van al mijn omen en tantes.
    Hij laat zijn dochter en vrouw niet naar buiten gaan. en daarom is hij jaloers dat ik wel naar buiten mocht van mijn ouders. Die verdomde oom kwam helemaal boven om mij te slaan. Maar dat laat ik echt niet doen, hij is mijn vader niet, hij mocht mij zelfs niet aanraken. Alee toch niet hij. "Ik sla hem gewoon terug in zijn ballen joh" dacht ik bij mezelf.
    Hij werd tegengehouden door mijn vader, ik kon mijn oren niet geloven toen hij tegen mijn oom beval het maar niet moest doen.

    Toen ze terug beneden waren hoorde ik mijn vader tegen mijn oom schreeuwen: "haar niet aanraken, niet eens met je vinger, de politie van hier is sterker dan die van Marokko, nu zijn ze streng tegen de ouders die hun kinderen slaan..."

    Ik stond versteld, als hij dat wist WAAROM sloeg hij me dan?

    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  9. #9
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Niemand die het verhaal wil lezen?
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    100
    15-10-2014

    Citaat Geplaatst door rachida_inoooo Bekijk reactie
    Niemand die het verhaal wil lezen?
    ja welllllllll upppppppp
    upppppppppppppppppppppppppppppppppp
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuupppppppppppppppppppppp
    up is echt leuk ga gwn verder

  11. #11
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Ik ben al bezig met typen x
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  12. #12
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    De volgende dag moest ik met mijn vader en moeder naar school gaan om mij van daar uit te schrijven. Mijn ouders vroegen nog of ik thuis voor altijd mocht blijven, dus niet naar school hoeven te gaan. Alhamdolilah zeiden ze dat het niet mocht, ik ben nog minderjarig. We gingen dus naar een school 2 straten verder van bij ons thuis. Ze vonden dat zogezegd een goede school.
    Mijn vader schold mij uit en zei van die erge dingen: "wil je je kut gaan geven aan janeten en aan rondhagers yek? ", "ga naar hun en zie hoe je bij Allah terecht zult komen a ****", "je bent niet eens een vrouw en zie wat je al doet. Je laat zeker je bh ' s bij hun yek? ", "en je onderbroek dan? Wat doen ze ermee??" "antwoord yallah!"

    Wat erg! hij behandelde me net alsof ik een echte **** was, ik kreeg er tranen van niet normaal.
    Terwijl ik niet meer dan zoenen deed, dat vind ik het symbool van elkaar houden tusses meisje en jongen.
    En ik heb ook maar EEN vriend!
    In de avond belde ik mijn nicht en vertelde haar wat er gebeurd was en ze zei dat ze met haar moeder zou spreken en haar moeder met mijn moeder zou gaan spreken.
    Ik was er bang voor, dus pakte ik een mes en probeerde mijn adders door te sneijden. Het deed zo'n pijn.
    Mijn arm bloedde wel maar mijn ziel was nog niet weg genomen.

    https://www.youtube.com/watch?v=R_aWa8GxskQ

    Ik stuurde een berichtje voor mijn schatje en vertelde alles. Hij zei dat hij met mijn moeder zou spreken en binnenkort mijn hand ging komen vragen inchallah, alsof hij dat kon. HIJ Vroeg of ik 1st met haar zou kunnen praten enzo , daarna zou hij wel de man zijn die met mijn moeder spreekt.
    Ik vertelde dit aan Touaiba, mijn nicht. En ze zei dat ze haar moeder en zij zouden komen de volgende vrijdag om het over Fouad te hebben. Ik was zo blij, eindelijk uit huis hamdolilah, dacht ik toen!!
    De vrijdag kwam aan. Touaiba en haar moeder (haar moeder en de mijne zijn nichten) ze kwamen voor de koffie, daarna nam haar moeder mijn en ze vertelde het nieuws over Fouad. Ik dacht dat ze meteen naar mij zou toekomen en roepen, mij uitschelden maar dat was helemaal niet niet het geval . Ze stuurden mijn nicht naar mij en weet je wat ze tegen me zei?
    Dat zij en mijn vader het oke vonden, als hij maar een huis en een baan heeft EN papieren van Belgie natuurlijk!!
    Ik sprong van de blijdschap.

    https://www.youtube.com/watch?v=Vk4V9CbTlxw

    Ik antwoordde dat hij wel al dat had. Klaar is kees, die dag liep heel vlot voorbij.
    Fouad zou nog een afspraakje maken met mijn broer Samir om hem het huis te laten zien en zijn pas dan was het goed.
    Samir kreeg de nummer van Fouad en zo spraken ze telefonisch, mijn broer stond er helemaal klaar voor, ze zouden de zaterdag afspreken in de Handelstraat, in een cafe daar maar Meneer Fouad...
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  13. #13
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Ze zouden in cafe afspreken. Maar Meneer Fouad kwam niet opdagen, hij zei tegen mij dat hij bezig was. Fouad zei niets tegen Samir, ik werd echt kwaad. Als ik op dat moment Fouad te pakken had dan was hij nu al dood echt waar. Ik schaamde me dood voor mijn broer. Tegen de avond belde ik Fouad en schold hem uit en al. Ik was echt furieus, kwaad hij zweerde dat hij morgen wel zou gaan.
    Volgend dag bleef ik hem om de uur herinneren dat hij moest gaan. Om 17u (uur van de afspraak) mijn broer wachtte en Fouad ging ook niet de volgende afspraak ook niet en de andere ook niet.
    Dat is wel erg hoor!

    "Waarom doe je me dit aan klootzaak?! je bent toch serieus met mij?" stuurde ik hem
    FOU: ja schatje maar altijd dat ik wil gaan belt iemand dat ik iets moet gaan doen dan kan ik niet gaan.
    LAT: of is er iets anders? Als je iemand anders hebt zeg het hoor, als ik het van u hoor is het beter
    FOU: nee schat wallah ik heb alleen jou en ik hou van je, dat weet je
    LAT: zie eh meneerke Fouad, kijk wat ik allemaal heb meegemaakt door jou, mijn vader heeft me weer kapot geslagen thuis, ze hebben me zwaar uitgescholden en nog veel meer, en jij? jij stelt elke keer de afspraak uit, je zet het voor de volgende dag en dan kom je niet opdagen waarom ?

    FOU: ja wallah sorry ik ga het niet meer doen.
    Toch deed hij dat elke keer totdat ik op een dag zei dat we met de relatie moesten stoppen ook al hield ik van hem. Omdat hij niet serieus met me was, hij speelde gewoon met mij.

    https://www.youtube.com/watch?v=F8s5sJ0_vzU

    Ik sprak hem een hele week niet, hij belde wel met onbekende nummer en stuurde me ook met een nummer die ik niet kende. Ik wilde niet antwoorden.
    Dat verdiende hij omdat hij met mij probeerde te spelen, ik had veel meegemaakt door hem en hij krijgt niet eens een beetje medelijden met mij. Hij hield en houdt toch van mij?
    De maandag na die hele week wilde ik hem toch nog een kans geven. Ik besloot dus om hem te bellen. Toen hij me HET VERTELDE bleef ik geschokt, dan verstond ik wel waarom hij niet kwam opdagen.
    Hij was bang dat mijn ouders hem niet wilden.

    FOU: schat ik heb wel een huis, een baan en heel die boel maar heb geen papieren, ik ben hier illegaal en ben natuurlijk bang dat jou ouders mij niet gaan willen. Ze gaan denken dat ik alleen jou wil om aan papieren te komen
    LAT: ooh nee en waarom heb je dat niet eerder gezegd? natuurlijk gaan ze niet willen maar dat is niet erg, ik riskeer voor je...
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  14. #14
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    ik ga inchallah sebiet verder x
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  15. #15
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Zogezegd zogedaan ik maakte het niet uit, ik bleef met hem en telkens spraken we af wanneer dit mogelijk was. Een keertje belde hij me, tegelijkertij was ik met een goede vriendin van mij aan het sms'en. Fouad vroeg me met wie ik sprak.
    ik: met een vriendin van mij.
    Hij deed streng, hij wou niet dat ik met slechte meisjes omging dus vroeg hij de nummer van dat meisje (Nisrine) om er zeker van te zijn dat ik wel met een meisje aan het spreken was. Dus ik gaf die haar nummer en hij belde haar, zogezegd om te vragen of ze echt met me aan het spreken was. Hij belde Nisrine en vroeg wie dat zij was en nog meer vragen om te concluderen dat het echt was. Nadat ze gesproken hebben, heeft hij me weer gebeld.

    Ik begon tegen hem te roepen dat hij mij niet vertrouwde, dat als er geen vertrouwen was dan was er niks. Hij beloofde het niet meer te doen.
    Mijn schatje verwijderde haar nummer en zij dat van hem, Nisrine had ook een vriend dus het was goed.
    Ik moest mij geen zorgen maken.
    Dagen gingen voorbij, soms maakte ik ruzie met Fouad maar dan maakten we het weer goed maar het was niet zo erg. Pas tot een dag ik alles over hem te weten kwam. Ik kwam te weten waarmee hij bezig was.

    Zoveel LEUGENS, zoveel BEDROG en dat wel tussen ons. Ik dacht dat we een goede stel waren, een voorbeeld voor iedereen.
    Nee het zat helemaal niet zo in elkaar. In het begin vertelde ik hem over Walid en mijn neef Ilias dat ik contact met hen had . Ilias was als broer voor mij en Walid is als een goede vriend van mij maar we hadden niet echt veel contact de laatste tijd. In ieder geval, ik toonde echt aan dat hij wel de enige ware was voor mij. Fouad vond het niet erg maar hij vertelde me bijna niets over zichzelf.
    Hij loog over zijn identiteit, hij loog over zijn werk. Volgens hem had hij een café en een garage van auto's die hij verhuurde. Uiteindelijk bleef dat die café van was zijn vriend en niet van hem. Ze werken wel samen en die garage was niet verzekerd noch legaal. Dus toen hij die keertje aangehouden werd door de politie was niet door zijn vriend die een drugsdealer was maar omdat die garage niet verzekerd en legaal was daarom moest hij een zware boete voor betalen en 2 dagen in de cel doorbrengen...
    Ik werd razend kwaad op hem dus vroeg om mij met rust te laten, hij had me niets gegund, hij profiteerde gewoon van mij niets meer!!


    Weer ruzie tussen ons, de laatste tijd maken we constant ruzie ik weet niet waarom. Kerstvakantie kwam bijna aan, we hebben morgen vrijaf maar ik zei tegen mijn moeder dat ik wel moest gaan. Ik vroeg mijn vriendinnen of ze mee wilden gaan maar die deden zo schijnheilig zo van "nee het is koud" of ik mag niet van mama" of...
    Ik besloot dan maar naar Touaiba te gaan. We gingen samen wandelen en het prettig maken daarna ging ik naar Khalid, de echte naam van Fouad dus.
    We gingen iets eten en het zeker heel leuk gehad. Onderweg naar huis kreeg ik een slecht gevoel maar wist de reden er niet van.

    Nisrine stuurde me een berichtje en vroeg hoe het was met Khalid en vertelde haar wat we zo allemaal hadden gedaan. Ze vertelt me ook van alles over haar vriend. Nisrine vroeg of hij mij niets had verteld over "hun" en ik zei: Hoe bedoel je met ons? is er iets tussen jullie ofzo?
    NIS: nee niks laat maar schat
    LAT: nee vertel, als je met iets begint moet je er ook een einde aan maken.
    NIS: maar je moet niet boos worden schat je moet me echt begrijpen
    LAT: jaja yallah vertel (Nisrine deed echt raar)
    NIS: ik ga je nu de hele waarheid vertelen tussen mij en jou vriend Khalid. Weet je nog toen hij me had gebeld en vroeg naar wie ik was enzo? awel toen had hij mijn nummer niet verwijderd. Hij belde me dan elke dag om te weten hoe het met me gaat en wat ik aan het doen was en of ik je nog had gezien en veel meer.
    Ik mocht niets zeggen tegen u anders zou hij ruzie met me maken enzoverder...
    LAT: nee ga verder, was je dan bang van hem? waarom stop je nu opeens?
    NIS: oke als het wil, hij vroeg me om af te spreken maar ik negeerde hem heel de tijd tot ik het beu was en ben naar hem gegaan, toen ik bij hem was probeerde hij me aan te raken. Hij probeerde echt aan me te zitten. Ik heb het maar laten doen omdat ik smeltte al bij het zien van zijn ogen. Het is nu al een tijdje aan de gang schat. Ik ben nu verliefd op hem maar ik wil hem niet het is jou vriend...

    OMG!!! wat zij en mijn en Khalid mij hebben geflikt!!! Dat is heel erg en pijnlijk voor ieder meisje. Ik was heel kwaad en huilde tegelijk van de zware klap. Ik belde Khalid onmiddellijk.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZgxLZAklZvs
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...