1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-02-2003

    Aankomen in gewicht!!

    hoi meiden,

    Ik ben laatste tijd zo afgevallen in gewicht, en het wil mij niet lukken om weer aan te komen...Heb van alles geprobeerd, en niks mocht baten...Weten jullie misschien hoe ik kan aankomen? Ik wil een kilo of 5 aankomen.

    Alvast bedankt dames (en heren...:P)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    736
    03-09-2002

    Re: Aankomen in gewicht!!

    Origineel gepost door Flair
    hoi meiden,

    Ik ben laatste tijd zo afgevallen in gewicht, en het wil mij niet lukken om weer aan te komen...Heb van alles geprobeerd, en niks mocht baten...Weten jullie misschien hoe ik kan aankomen?

    Alvast bedankt dames (en heren...:P)
    batata
    Saiyan will last till the end...


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-02-2003

    Re: Re: Aankomen in gewicht!!

    Origineel gepost door Saiyan
    batata
    Alleen serieuze reactie AUB!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Hallo Flair,

    Als je echt een paar kilo's aan wilt komen adviseer ik je om zoveel mogelijk chocolade te eten.
    Dit vertel ik uit ervaring. Ik heb afentoe zo een zin chocolade, en als ik dan een paar repen achterover heb gedrukt, dan zie ik de volgende dag op de weegschaal een kilo of twee extra.

    Nou veel succes, maar ook weer niet te veel, want het is niet echt gezond, en je wordt er ook nog eens misselijk van.

    groet,

    een_Rotterdamse

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-02-2003

    Hoi,

    Ja ik weet niet of dat zo makkelijk is...Ik kom niet zo gauw makkelijk aan! Maar meer tips zijn van harte!

  6. #6
    Miss kebap

    Reacties
    590
    20-11-2002

    zit met hetzelfde probleem, ik laat het gewoon voor wat het is... 45 of 50 I don't care anymore, zal er ooit wel bijkomen zeker?
    "Soubhanak ALLAHoema rabbana wa bihamdik ALLAHoe magfierlie"

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    He Meid,

    Ik denk niet dat het zin heeft om jezelf vol te proppen. Misschien zit er wel wat meer achter waarom ben je afgevallen kwam het door stress of drukte of hd je gewoon geen eetlust meer? Toen ik nog in de leeftijd zat van 12 t/m 17 was ik zo dun als een lat..maar door de groei denk ik en toch door de verandering in je lichaam ben ik vanzelf aangekomen. Als je er echt mee zit kan je contact opnemen met de huisarts..die kan je altijd wel helpen maar ik denk zelf dat het heus wel veranderd als je gewoon drie keer per dag goed eet kom je vanzelf wel bij.

    veel succes!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    19
    31-10-2002

    misschien een domme vraag,maar je zei dat je teveel bent afgevallen.....hoe heb je dat gedaan???
    ik kom namelijk alleen maar aan, en dat komt bij mij voornamelijk door vet eten, en eten met veel zetmeel, zoals rijst en aardappels, daar ben ik gek op, en daar kom je ook van aan!!!!

    groetjes karima
    let op jezelf!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    19
    09-07-2001

    Wat wel heel goed helpt is doe aan fitness. Dan kom je echt aan. Ik begrijp je probleem heb het namelijk ook gehad. Probeer jezelf aub niet met ongezonde dingen vol te proppen, want die helpen niet. Gewoon gezond blijven eten en 2 tot 4 keer per week voor 1 tot 2 uurtjes trainen. Je zal zien dat je binnen een maand de resultaat zult zien.

    Ik hoop dat ik je hiermee genoeg heb geholpen.

    groetjes

  10. #10
    ME

    Reacties
    239
    04-08-2002

    ooh meid dat probleem heb ik ook

    ik kan je maar 1 tip geven en dat is

    EAT LOT'S OF PUDDING!!!!

    wallah!!!
    het zal zeker lukken zo:-)
    Future depends on Present!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    14
    17-02-2003

    Origineel gepost door missy_karima
    misschien een domme vraag,maar je zei dat je teveel bent afgevallen.....hoe heb je dat gedaan???
    ik kom namelijk alleen maar aan, en dat komt bij mij voornamelijk door vet eten, en eten met veel zetmeel, zoals rijst en aardappels, daar ben ik gek op, en daar kom je ook van aan!!!!

    groetjes karima
    Nee hoor, geen domme vraag. Alleen de niet gestelde vraag is een domme vraag!
    Maar ik ben altijd wel aan de magere kant geweest en nu helemaal. Ik moet zo opletten dat ik wat naar binnenkrijg, ik ben er echt continu mee bezig.

    Maar ik ga fitness wel proberen...wie weet lukt het dan wel om op gewicht komen!

  12. #12
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Goed ontbijten, goed lunchen, goed avoneten.
    Als je wil gaan slapen moet je flink eten en dan naar bed gaan. Daar kom je erg van aan.
    Olijven maken ook dikker, chocolade--> ongezond.

    Niet dat ik dik ben ofzo, ik heb een normaal gewicht.
    Ben 1.70m en weeg 65 kilo.

    Succes en pieker nie te veel over dingen, het komt wel goed insha-allah.

    ديتول دض الجراثيم


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    dan moet je maar een maandje bij mij komen wonen, wedden dat je aankomt!
    Peace and love to you!!

  14. #14
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Je moet uitkijken dat je niet ongezond gaat eten, je lichaam moet natuurlijk er niet ten koste van gaan. Als je net voor het slapen gaan eet, is dat slecht voor je lichaam. Dan kom je misschien wel aan maar dat krijg je met een ander probleem te maken.

    Milkshakes, veel brood en pasta is misschien ook iets voor je.

    Surfster.............


    - "Men hoort slechts de vragen waarop men in staat is
    te antwoorden."
    - "Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid
    dan leugens." Friedrich Nietzsche[/B]

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    59
    13-07-2002

    Flair, ik heb je een pm gestuurd

    'k hoop dat ik je ermee kan helpen

    Aicha