1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door XtraLarge! Bekijk reactie
    Nee sowieso wordt er anders naar je gekeken. Vaak met medelijden,
    Ik vind het altijd wel hilarisch hoe ze je hier proberen te pakken op je gescheiden status als je ruzie hebt. Bhal het doet pijn ofzo. Als het pijn zou doen, dan zouden we het wel verzwegen hebben.

    Niet als mijn omvang. Ik geef zelf aan ik ben dik en dan gaan ze daarmee schelden, hallo alsof we dat zelf niet weten man.
    Klopt meestal in positieve zin...krijg vaak ook superlieve ad3iyaat via puntjes... maar medelijden is niet nodig. We wonen in NL en komen hmdl niets tekort. Er bestaan tig ergere dingen op de wereld.
    Ook al is het alleenstaande ouderschap vaak super zwaar hoor. Vind ik... maar jij woont bij je ma, scheelt denk ik wel n hoop of niet?

    Haha juist!

  2. #17
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door XtraLarge! Bekijk reactie
    Gewerkt. Maar vandaag stond ik alleen op de groep (kids) zonder collega, weet je hoe heerlijk dat is. Gewoon met de kids chillen op de bank, dansen...lekkere boterhammen eten ipv die droge kaas van hun. Ooit ga ik de frieten in koffiefilter hier introduceren.
    Je bent leidster lees ik, wat leuk! Vandaar je energie level steeds

    Ja why not toch. Gewoon doen!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Esmiena Bekijk reactie
    Leuk! Moeten we een handtekeningenactie beginnen voor ons eigen hoekje
    Hey! Haha we zouden t kunnen proberen. Het aantal divorces stijgt dus wordt weleens tijd ja

  4. #19
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    InshaAllah. Om en om...

    Haha ik moest echt lachen trouwens om je gekke topix vanmiddag. Wonder dat je geen ban kreeg
    Insha Allaah, nog genoeg te doen hier

    jaa en ik had er gewoon zo op gerekend he

    Geeneens een berisping

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door XtraLarge! Bekijk reactie
    Trouwens dames....Wat vinden/vonden jullie het moeilijkste/lastigste sinds je gescheiden bent?
    Het praktische, alles alleen doen. Je hebt geen keus, ziek of niet, je moet! 7 dagen per week. Hamdulillah voor alles...maar soms denk ik had ik maar n hulpje ofzo Maar iedereen ervaart het anders. Spreek nu enkel voor mezelf...

  6. #21
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door XtraLarge! Bekijk reactie
    Trouwens dames....Wat vinden/vonden jullie het moeilijkste/lastigste sinds je gescheiden bent?
    Eerlijk? Mijn scheiding was een opluchting. Ik heb het niet als moeilijk ervaren. Wel zijn haat acties naar mij, daar heb ik het wel moeilijk mee gehad. Allaah jghoed l7aq.

  7. #22
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Het praktische, alles alleen doen. Je hebt geen keus, ziek of niet, je moet! 7 dagen per week. Hamdulillah voor alles...maar soms denk ik had ik maar n hulpje ofzo
    Denk dat dat gedeelte nog moet komen voor mij

    Ik heb het één keer ervaren dat ik koorts had en ziek. Ik wilde zo graag liggen op de bank maar het kon niet ivm kids.
    Toen dacht ik oooooh zo voelt dat dus. Maar hamdoulilah ik mag niet klagen verder.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Insha Allaah, nog genoeg te doen hier

    jaa en ik had er gewoon zo op gerekend he

    Geeneens een berisping
    Ja hier ook.

    Hahaha meskiena. Nee joh blijf lekker reageren.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Denk dat dat gedeelte nog moet komen voor mij

    Ik heb het één keer ervaren dat ik koorts had en ziek. Ik wilde zo graag liggen op de bank maar het kon niet ivm kids.
    Toen dacht ik oooooh zo voelt dat dus. Maar hamdoulilah ik mag niet klagen verder.

    Ja het is sowieso voor iedereen anders...niet bang zijn. InshaAllah zal het voor jou altijd soepel verlopen
    Ja vreselijk is dat...dan verlang je naar de avond om lekker rustig uit te zieken

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    762
    07-12-2010

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Eerlijk? Mijn scheiding was een opluchting. Ik heb het niet als moeilijk ervaren. Wel zijn haat acties naar mij, daar heb ik het wel moeilijk mee gehad. Allaah jghoed l7aq.
    Bij mij was de scheiding ook een ware opluchting.
    Uiteindelijk heb ik nu veel meer aan mijn ex dan toen we nog samen waren.
    Free Palestine!!!!!!!

  11. #26
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Klopt meestal in positieve zin...krijg vaak ook superlieve ad3iyaat via puntjes... maar medelijden is niet nodig. We wonen in NL en komen hmdl niets tekort. Er bestaan tig ergere dingen op de wereld.
    Ook al is het alleenstaande ouderschap vaak super zwaar hoor. Vind ik... maar jij woont bij je ma, scheelt denk ik wel n hoop of niet?

    Haha juist!
    Ja dat zeker. Over het algemeen zijn de dames (en ook een aantal heren) superlief.
    Klopt. Gescheiden zijn betekent niet per definitie dat je het moeilijker hebt dan een vrouw die getrouwd is. Dat verschilt gewoon per situatie.

    Heel zwaar, ik heb maar 1tje...maar zelfs dat vind ik zwaar. Dat thuis wonen ervaar ik zeker als positief en het heeft me zeker ook geholpen. Alleen aan de andere kant heb je nooit een moment/tijd echt voor jezelf. Het huishouden is gewoon groter, komt veel bezoek..Soms heb ik wel zin in een moment alleen. Maar goed.


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Esmiena Bekijk reactie
    Uiteindelijk heb ik nu veel meer aan mijn ex dan toen we nog samen waren.
    Yep me to.

    Nu is er tenminste structuur en haalt hij ze 2 dagen op van school en besteed 1,5 dag geheel aan de kids.
    Als we nog samen waren dan was hij nooit thuis en kregen de kids ook nooit aandacht van hem. Dat is gewoon veeeeel erger.

  13. #28
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je bent leidster lees ik, wat leuk! Vandaar je energie level steeds

    Ja why not toch. Gewoon doen!
    je moet me zien met de kids. Ik kom gewoon vies thuis door hen. Gisteren gingen ze me smeken of ik met hen naar Hollands Got Talent wilde gaan.

    Ja ik ben het sowieso niet eens met veel dingen die we aangeleerd krijgen.

  14. #29
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door XtraLarge! Bekijk reactie
    Ja dat zeker. Over het algemeen zijn de dames (en ook een aantal heren) superlief.
    Klopt. Gescheiden zijn betekent niet per definitie dat je het moeilijker hebt dan een vrouw die getrouwd is. Dat verschilt gewoon per situatie.

    Heel zwaar, ik heb maar 1tje...maar zelfs dat vind ik zwaar. Dat thuis wonen ervaar ik zeker als positief en het heeft me zeker ook geholpen. Alleen aan de andere kant heb je nooit een moment/tijd echt voor jezelf. Het huishouden is gewoon groter, komt veel bezoek..Soms heb ik wel zin in een moment alleen. Maar goed.

    Was het je eigen keus om thuis te gaan wonen?

    Als moeder en kind heb je die ruimte gewoon nodig vind ik..

  15. #30
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door XtraLarge! Bekijk reactie
    je moet me zien met de kids. Ik kom gewoon vies thuis door hen. Gisteren gingen ze me smeken of ik met hen naar Hollands Got Talent wilde gaan.

    Ja ik ben het sowieso niet eens met veel dingen die we aangeleerd krijgen.
    Zo leuk Masha Allaah en heerlijk dat je zoveel plezier hebt aan je werk. Dat is eigenlijk het belangrijkst.

    Daarom is het goed om je eigen visie in te brengen, ik hoop dat je daar ook de ruimte voor krijgt..?