1. #59326
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Lekker soepje Riannah

    Mijn avondeten en toetje

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  2. #59327
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Heerlijk gezond weer lieff.

    Ik heb bananenbrood in de oven staat van lauras bakery. Ik ben benieuwd. Lijkt me heerlijk als ontbijt bij mijn yoghurtje.

    Ik kon jammer genoeg mijn rechthoekige cakevorm niet vinden dus in een ronde cake blik gebakken.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  3. #59328
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Hij is lekker maar de volgende x voeg ik iets van stevia of honing toe, hij mag iets zoeter.

    Ik heb chiazaad,hennep zaad, lijnzaad, zonnepitten en grof gemalen walnoten.
    Oja pure chocolade druppels natuurlijk.

  4. #59329
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik houd van donuts maken
    Denk dat ik ze voor mn tante ook ga maken als ze bevallen is. Witte choco, blauwe strepen erop en gwn blauwe spikkels.





    . Helemaal perfect gewoon. Bshaa.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  5. #59330
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    heerlijk Praline die donuts ik zou er zo 3 naar binnen kunnen werken, ik ben blij dat jij mijn buurvrouw niet bent

  6. #59331
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

    Hele late lunch met pannenkoeken(glutenvrije) had t al een paar dagen 'beloofd'



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #59332
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Hele late lunch met pannenkoeken(glutenvrije) had t al een paar dagen 'beloofd'



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zien er lekker uit. Hoe heb je ze glutenvrij gemaakt?

    Hier vandaag macaroni voor de kids en ik probeer die courgettepizzaas die ik bij lief zag.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #59333
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    En voor straks turkse pizza vullen met salade en wat frietjes erbij,dus geen zware maaltijden voor vandaag.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #59334
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Zien er lekker uit. Hoe heb je ze glutenvrij gemaakt?

    Hier vandaag macaroni voor de kids en ik probeer die courgettepizzaas die ik bij lief zag.
    Het is zo'n kant-klare pak van Ah, obv maismeel. Ze zijn wel lekker

    Mmm lekker! Bedoel je courgette pasta?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #59335
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Het is zo'n kant-klare pak van Ah, obv maismeel. Ze zijn wel lekker

    Mmm lekker! Bedoel je courgette pasta?
    Nee pizza echt.
    Foto is niet van mij.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #59336
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nee pizza echt.
    Foto is niet van mij.

    Owww die bedoel je dacht die cougettini denk omdat je ook pasta ging maken hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #59337
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Hij is weer in het nieuws hel gedoe met al die fraude maar zoals je zegt en ik ook al denk en velen met mij

    We eten erg veel vlees dat echt niet halal is uberhaupt bio-industrie is niet halal maar ook echt vel van dit soort fratsen

    Getverdemme
    Omygod wat erg . Hier durven we ook geen vlees te eten....hadden laatst nog gezien dat ze de restaurant eigenaar op heterdaad betrappen met een ezel slachten(op YouTube dan hahah).

    Ben geen vis eter maar hier heb ik liever vis of kip dan vlees. Je weet niet of je een hond,ezel,paard of shie le3jab eet. Dus vlees nemen we alleen bij bekende restaurants.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  13. #59338
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Omygod wat erg . Hier durven we ook geen vlees te eten....hadden laatst nog gezien dat ze de restaurant eigenaar op heterdaad betrappen met een ezel slachten(op YouTube dan hahah).

    Ben geen vis eter maar hier heb ik liever vis of kip dan vlees. Je weet niet of je een hond,ezel,paard of shie le3jab eet. Dus vlees nemen we alleen bij bekende restaurants.
    Ja klopt marokko is velen malen erger, genoeg bewijzen geweest laatst. Gelukkig controleren ze wel strenger.
    Wij eten idd ook veel vis daar en anders kip.

    Daar kopen we ook vlees bij 1 en gehakt doen we altijd laten malen, daar zijn ze t natuurlijk gewend maar onze magen niet hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #59339
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Rijstsalade van zilvervliesrijst

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  15. #59340
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Net in de tuin opgepeuzeld, vanmiddag was t heerlijk warm en nu weer frisjes vind ik

    En de kat van 2 huizen verder kwam weer spelen, ik weet niet waarom maar hij is meer in onze tuin te vinden dan die van hun. De kinderen vinden t wel geweldig, ze willen al heel lang een poesje. Maar voorlopig niet na onze dominante katertje.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.