1. #59341
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Lekker frey besaha!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #59342
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    salaam alaykum

    Heeft iemand een lekkere recept voor kokos koejes ?.
    Dankjewel alvast
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  3. #59343
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door AM19 Bekijk reactie
    Wa alaikumu salaam, gezonde versies?

    *Alpro kokosnootdrink kan je weglaten
    Salaam alaykum
    Dankjewel ziet er goed uit,heb toevallig alles in huis behalve die kokosmelk.
    Is dat kokosmelk om te drinken ?
    Kokoswater heeft namelijk zo'n apart smaakje

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  4. #59344
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    . Helemaal perfect gewoon. Bshaa.
    Haha
    Allah ie3tel saha.

    riannah was je maar mn buurvrouw wel zou super gezellig zijn!
    Happiness is an inside job


  5. #59345
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ff vraagje iemand hier wel eens de biscuitmix gebruikt van dr oetker? Als ik die in een 15cm vorm wil doen, moet ik m halveren?
    Op de pak staat dat het voor een 24cm is
    Happiness is an inside job


  6. #59346
    MVC Lid

    Reacties
    348
    12-09-2013

    Vandaag mosselen en frietjes

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

  7. #59347
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    dankjewel freya voor t beantwoorden!

    Kitchennaid was indd heerlijk daar, maar volgens mij had ik er ooit gegeten alleen serveerde ze toen niet zo friet in mandjes enz.
    Dat moet wel lang geledennzijn. Maar ik had er al eens gegeten.

    Hahha kitchennaid ben zo een twijfelkont he. Jij kan het weten
    ja dan was je echt lang geleden daar.

    Oh hou op...ik snap je wel hoor..hier nog zo 1

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  8. #59348
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Bsa7tkoem dames..erg lekkkker allemaal

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  9. #59349
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Bsaha dames Oeh mosselen heb dat nog nooit gegeten vind het er al eng uitzien ....




    Spaghetti en sla voor ons vandaag


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #59350
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door AM19 Bekijk reactie
    Je kan kokosmelk vinden in kartonnen pakjes en blikken. Ik zou karton nemen met de minste ingrediënten als je die vind en anders blik met minste ingrediënten. Je kan er mee koken enzo wordt vaak gebruikt in curry bijvoorbeeld. Gewoon bij de AH te koop
    Yes die ken ik en gebruik ik ook voor het koken van rijst ...klappermelk noemen ze dat toch.....
    Ok ,tankxs meid
    Gauw maken inshaAllah
    x xxx
    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  11. #59351
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Oeeeehhh lekker dames!
    Fijn dat er weer een beetje 'leven' in de topic zit, blijven plaatsen ladies.

    Mosselen zijn heerlijk, ik ga ze binnenkort ook weer maken. Zelfs mn dochtertje die er absoluut niks van moest hebben vraagt wanneer ik ze weer ga maken.

    Vandaag gegeten bij 7seas, het was geen succes ondanks dat vis uiteindelijk goed was, was t heel druk dus lang wachten (oke dat weet je als binnen loopt) vergaten ze continu onze bestellingen. Moest 3x om drinken vragen, had extra friet besteld, nooit gezien, en als klap op de vuurpeil liet visschotel op zich wachten (en wachten en wachten) dus er kwam iemand tafel opruimen en vroeg hem weet jij hoe lang onze schotel nog duurt???? Nog geen 2 min later kwam hij met een vrijwel leeg bord (we hadden ong 1,5 a 2kg vis) je had mn kop moeten zien ik zo het klopt niet helemaal en uit woede zei ik 'je hebt dit toch niet bij elkaar geraapt he, hij wat? Ik ja volgens mij zijn jullie ons vergeten en is dit over van iemand? Hij was daar weer boos over en nam bord weer terug. Nou weer alles opnieuw doorgegeven en kregen we 1e deel (dat vrijwel lege bord maar nu versierd met blaadje sla en citroenen en olijfjes versierd) en pas later 2e deel

    Ze kwamen wel weer excuses aanbieden en dat t druk was en dat er miscommunicatie was. Ik gaf ook nog aan dat ik heel geirriteerd was en anders had kunnen reageren en daar had hij dus begrip voor.

    Oke conclusie heb er vaker gegeten en bediening is heel rommelig! Vis is wel heel lekker maar eerlijk gezegd heb t er niet voor over, vooral als je met kids bent die zeuren (hebben ze vast van mij pfff) dus binnenkort ga ik opzoek naar andere viszaakjes!
    Zoooo heel verhaal.....
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #59352
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Hele late lunch met pannenkoeken(glutenvrije) had t al een paar dagen 'beloofd'



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hier heb ik dus wel zin in. Bsaha!


    En alle andere dames die hebben geplaatst natuurlijk bsahtkoum.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  13. #59353
    MVC Lid

    Reacties
    348
    12-09-2013

    Lunch

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

  14. #59354
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Gisteren custardcakejes gemaakt om mee te nemen naar mn opa en oma
    Omelet van vanmiddag

    En nu bezig met de chubby broodjes, voor bij de champignons-preisoep en (zoete) aardappelpartjes uit de oven

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  15. #59355
    MVC Lid

    Reacties
    348
    12-09-2013

    Lekker lieff bsahtek.

    Avondeten:

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk