1. #54076
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Leuk gedaan riannah!

    Lekker praline, die cake ziet er heerlijk luchtig uit. welk recept heb je gebruikt?
    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Yoghurt zeg je he... heb je receptje voor me?
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Praline heerlijk die cake ik lust wel een stuk. .. flink stuk dan. Jum.


    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Dankjewel

    Heb dit recept gemaakt.
    Zelf magere yoghurt in gedaan

    http://kookmutsjes.com/recept/marokk...naasappelcake/
    Happiness is an inside job


  2. #54077
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Riannah super gezellig. Power women tbarkAllah!!
    Happiness is an inside job


  3. #54078
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Super leuk riannah. Kan niet wachten totdat ik voor layla zulke dingen kan doen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #54079
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Mn citroen monchou tulband gaat ook mee

    Moet zo donurs afbakken, nog red velvet maken, nog een lading cupcakes erin en besbousa. Nog de taarten vullen, cupcakes opspuiten, verpakken.. hoop dat ik t allemaal red vandaag

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  5. #54080
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Lieff wat een werk zeg machaAllah ik doe je niet na. Ik zou helemaal gestrest raken.
    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je tafel.

    Over een paar jaar.. het gaat super hard. Echt leuk om zoiets met een meid te doen.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  6. #54081
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Riannah super gezellig. Power women tbarkAllah!!
    Dankjewel je cake ziet er heerlijk uit. Ik sla hem op

  7. #54082
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Ziet er erg mooi uit Riannah!!

  8. #54083
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Lieff_c pfieuw zoveel werk en ziet er al zo lekker uit tbarkellah, chapeaux! Bse7a. Ook erg benieuwd naar het eindresultaat.

  9. #54084
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Dames ik ben harira aan het maken alweer zoo een zin in! Maar ik kom erachter dat bloem op is -moe- geen zin om naar de winkel te gaan,. heb wel maïzena kan dit denken jullie?

  10. #54085
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    De soep moet nog 30 min pruttelen voordat er ´bloem´ in moet dus ik verwacht voor 30 minutes antwoord graag.

  11. #54086
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Haha denk maizena is wel goed toch. Wordt ook weleens gebruikt om sausjes dikker te maken toch

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #54087
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Mirella Bekijk reactie
    De soep moet nog 30 min pruttelen voordat er ´bloem´ in moet dus ik verwacht voor 30 minutes antwoord graag.
    Ik doe wel vaker maizena erin, is gewoon goed. Staat ook op t pakje dat t geschikt is om soep te binden
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #54088
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Haha denk maizena is wel goed toch. Wordt ook weleens gebruikt om sausjes dikker te maken toch
    Volgens mij is ie verpest. Heb er iets teveel maïzena in gedaan. Deed 4 of 5 eetlepels maïzena mixen met wat water en zo de pan in gegoten en tadaa, hij werd binnen 1 seconde zo dik als bissara. Heb er meer water bij moeten toevoegen en is nu minder dik. Had van de maïzena minder moeten doen maar door deze blunder melegh maïzena. Doe mij maar meel voortaan. In elk geval benieuwd hoe smaakt straks.

  14. #54089
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Liefff tbarkallah 3liek. Denk dat je misselijk bent van t bakken?

    Praline, tnx voor recept. Kom net thuis van boodschappen doen thuis en heb van alles gehaald behalve yoghurt hihi, die gaan we verschuiven. Heb hier ook de wortelcake van najat als tip gelezen dus miss deze snel maken.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #54090
    Niet-Hollandse

    Reacties
    784
    20-04-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik doe wel vaker maizena erin, is gewoon goed. Staat ook op t pakje dat t geschikt is om soep te binden
    Waarom staat er niet bij dat er heel weinig maïzena in moet Ik deed net als meel gewoon evenveel.