1. #63256
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Flesjes fopspenen of leuke vormen en naam erin stempelen
    Kinderwagentje beertje rammelaar etc

  2. #63257
    Blessed

    Reacties
    2.450
    13-04-2009

    Een speentje op de koekjes zou ik zelf wel leuk vinden.
    S&H

  3. #63258
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Heb 2 pizza's gemaakt met tonijn en 1 met gehakt. Simpele salade erbij en thats it
    En een no bake taartje net de *****ng in geschoven. Heb het met die chocopasts van Lidl gemaakt
    show us
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  4. #63259
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Freya bij de wibra zijn er weer amuse glaasjes verkrijgbaar voor maar 1 euro
    Ook n tip voor de rest van de leden nu met kerst kun je overal leuke schalen borden servies etc scoren
    Maak hier gebruik van zo heb je het strax voor bijvoorbeeld l3eid

  5. #63260
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Freya bij de wibra zijn er weer amuse glaasjes verkrijgbaar voor maar 1 euro
    Ook n tip voor de rest van de leden nu met kerst kun je overal leuke schalen borden servies etc scoren
    Maak hier gebruik van zo heb je het strax voor bijvoorbeeld l3eid
    Ja had die al met print screen opgeslagen dankjewel
    Sla rond deze tijd altijd echt teveel in heb nog allemaal dingen van vorig jaar

  6. #63261
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Monchou was altijd rond 1 euro toch?! Pff prijzen stijgen de pan uit moet echt mn prijzen verhogen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #63262
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Ja zuivel stijgt enorm . Gewoon door berekenen aan je klant idd

  8. #63263
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    “En Wij zullen jullie zeker beproeven met iets van vrees en honger en vermindering van bezittingen en levens en vruchten. Maar geeft verheugende tijdingen aan de geduldigen. Degenen die wanneer een ramp hen treft, zeggen: ,,Waarlijk, aan Allah behoren wij en voorwaar, tot hem zullen wij terugkeren.”

    (Soerat al-Baqarah: 155-157)

    *

  9. #63264
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Vandaag op bezoek geweest.



    Some women fear the fire, some women simply become it.


  10. #63265
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Freya had ergens gelezen roomboter ook duurder rijd terug als het al niet een bericht was hier dus ja nog duurder???? Moet snel bestellen dan voordat je prijzen vraagt dat ik faillissement moet aanvragen ivm bestelling gebak .....

  11. #63266
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Vandaag op bezoek geweest.



    Wat ziet dat er heerlijk uit! Ik heb ook kip gegeten maar bijlange niet zo heerlijk. Ik doe ook nooit gekookte eieren erbij. Meer gaan doen.

    Bsaha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  12. #63267
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Mijn man heeft deze week wilde zalm in blik gekocht. Ik weet niet waar ik het in kan gebruiken. Wie gebruikt het wel en wat maak je ermee?

    https://www.ah.nl/producten/product/...nces-roze-zalm

  13. #63268
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Freya had ergens gelezen roomboter ook duurder rijd terug als het al niet een bericht was hier dus ja nog duurder???? Moet snel bestellen dan voordat je prijzen vraagt dat ik faillissement moet aanvragen ivm bestelling gebak .....
    Ja boter, slagroom, roomkaas, eieren alles wat een bakker zo ong gebruikt..dan komt de btw verhoging er nog bovenop

  14. #63269
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Moslima 81
    Uit blik halen uitlekken en ontdoen van graten zitten er veel in
    Dan met n vork fijn maken
    En dan diets ik het door aardappelsalade of rijstsalade pastasalade
    Dus koude bereiding.
    Sommige maken er een omelet met groente en aardappel mee maar ik vind koud het lekkerst.

  15. #63270
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Mijn man heeft deze week wilde zalm in blik gekocht. Ik weet niet waar ik het in kan gebruiken. Wie gebruikt het wel en wat maak je ermee?

    https://www.ah.nl/producten/product/...nces-roze-zalm
    Salaam alaykum

    Ik maak daar viskoekjes van .
    Aardappelen koken in water ,eruit halen fijn stampen en laten afkoelen .
    Daarna vis erbij doen ,Wilde zalm in blik en tonijn in blik ,peper en zout erbij beetje sambal en 2 eetlepels vissaus ,koriander en goed mixen.
    Dan burgers van maken eerst door de bloem en daarna door de ei en als laatst door parneermeel .
    Ik laat die altijd even staan in koelkast voor 15 en dan bak ik die in zonnebloemolie goudbruin.Serveren met chilliesaus .

    fi amaani Allah.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾