1. #65656
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Was benieuwd naar de reacties op fb.
    Wel grappig dat ik geen 1 reactie heb gekregen met is te druk of iets.. juist super positieve/leuke reacties en veel geliked.
    Ga er binnenkort al 1 maken voor een verloving voor iemand.

    Voor vandaag soepje en mini vis mhensha.
    Bij mij ook, bij mij was jij echt enige die zei nou niet zo mooi en Senna zei alleen te druk. Verder alleen juist wauw perfectie etc. Heb ik toen ook niet gezegd, snap ook niet waarom je dit nu hier plaatst alsof je wat te bewijzen hebt. Krijg er een beetje een raar gevoel bij

    Met je reactie hierboven lijkt echt alsof je een strijd met mij aan het voeren bent wat ik eerlijk gezegd de laatste tijd wel vaker heb.

  2. #65657
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik heb het ook lange tijd gewoon gelaten maar snap wel waar de reacties van flower vandaan kwamen. Helemaal met je laatste reactie erbij..

  3. #65658
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-04-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Was benieuwd naar de reacties op fb.
    Wel grappig dat ik geen 1 reactie heb gekregen met is te druk of iets.. juist super positieve/leuke reacties en veel geliked.
    Ga er binnenkort al 1 maken voor een verloving voor iemand.

    Voor vandaag soepje en mini vis mhensha.
    Ik vind je taart prachtig! Ik zag je taart ook op kookmutsjes en daar zijn de leden anders dan hier. Hier zijn ze meer hatelijk naar elkaar toe..

  4. #65659
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bij mij ook, bij mij was jij echt enige die zei nou niet zo mooi en Senna zei alleen te druk. Verder alleen juist wauw perfectie etc. Heb ik toen ook niet gezegd, snap ook niet waarom je dit nu hier plaatst alsof je wat te bewijzen hebt. Krijg er een beetje een raar gevoel bij

    Met je reactie hierboven lijkt echt alsof je een strijd met mij aan het voeren bent wat ik eerlijk gezegd de laatste tijd wel vaker heb.

    Waarom ik het zeg is omdat iedereen het hier wel zei. Dat viel mij op. Ik had het niet gezegd als 1 of 2 het niet mooi vonden of te druk
    Valt me echt van je tegen dat je dat denkt!
    Deze reactie is ook niet speciaal naar jou gericht ofzo, maar goed.
    Happiness is an inside job


  5. #65660
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Waarom ik het zeg is omdat iedereen het hier wel zei. Dat viel mij op. Ik had het niet gezegd als 1 of 2 het niet mooi vonden of te druk
    Valt me echt van je tegen dat je dat denkt!
    Deze reactie is ook niet speciaal naar jou gericht ofzo, maar goed.
    Ik vind het frappant dat jij zelf de eerste was die zoiets zei naar mij toe en als anderen het tegen jou zeggen en op kookmutsjes niet (waar ze idd ook minder kritisch zijn) je dan zo'n reactie hier plaatst alsof je moet bewijzen van hij is wel leuk, wat hij ook is. Ik merk dit wel aan meer kleine dingetjes maar goed voor de harmonie van de topic zal ik het hierbij laten.

  6. #65661
    Nora

    Reacties
    2.361
    05-02-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Waarom ik het zeg is omdat iedereen het hier wel zei. Dat viel mij op. Ik had het niet gezegd als 1 of 2 het niet mooi vonden of te druk
    Valt me echt van je tegen dat je dat denkt!
    Deze reactie is ook niet speciaal naar jou gericht ofzo, maar goed.
    Je wilt toch een eerlijke mening lijkt mij? Ik zei al ik vind het super knap dat je dit kan, doe het je niet na. Maar toch blijf ik erbij dat de cijfers te compact/te druk zijn. Is toch pas je eerste keer?

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk

  7. #65662
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik vind het frappant dat jij zelf de eerste was die zoiets zei naar mij toe en als anderen het tegen jou zeggen en op kookmutsjes niet (waar ze idd ook minder kritisch zijn) je dan zo'n reactie hier plaatst alsof je moet bewijzen hij is wel leuk. Ik merk dit wel aan meer kleine dingetjes maar goed voor de harmonie van de topic zal ik het hierbij laten.

    Weet niet hoor dame maar hier zijn veel minder leden en is niet zo actief als kookmutsjes. Alsof hier alleen maar prof taartenbaksters zitten of mensen met smaak. Ik vertrouw het eerder daar dan dat haantjes gedrag hier.

    Ik was de 1ste die het zei ja, omdat mijn mening oprecht was/is! Ga niet andere reacties afwachten wat die zeggen.
    Happiness is an inside job


  8. #65663
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pocahontasjee Bekijk reactie
    Ik vind je taart prachtig! Ik zag je taart ook op kookmutsjes en daar zijn de leden anders dan hier. Hier zijn ze meer hatelijk naar elkaar toe..
    Dankjewel.
    Happiness is an inside job


  9. #65664
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Weet niet hoor dame maar hier zijn veel minder leden en is niet zo actief als kookmutsjes. Alsof hier alleen maar prof taartenbaksters zitten of mensen met smaak. Ik vertrouw het eerder daar dan dat haantjes gedrag hier.

    Ik was de 1ste die het zei ja, omdat mijn mening oprecht was/is! Ga niet andere reacties afwachten wat die zeggen.
    Precies, dus wat suggereer je hier? Degene die naar jou toe zeggen tis te druk die zijn niet oprecht?? en alleen jij wel? Haantjesgedrag waar je zelf het meest aan mee doet, met name je reactie over al je "likes". Alles wat je nu zegt is gewoon 1 grote tegenstrijdigheid

  10. #65665
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Dames

    Wie kan me helpen ?
    Morgen ga ik op bezoek en we moesten zelf wat maken.

    Ik vind de carrot cake wel lekker en wil nog wat anders.

    Ik heb veel walnoten liggen. Heb ze van vriendin gekregen...dus wie o wie wil me helpen?

    Ps. Praline ook jouw taart is geweldig.

    Ik moet zeggen die cijfer taarten vind ze echt veel mooier dan de fondant en figuren gedoe maar is ieder zijn mening. Hier worden ze niet gemaakt, denk ik. Nu vraag ik me af, kunnen ze ook als naam gemaakt worden ipv 31 ofzo?

    Riannah, koekjes zien er ook heerlijk uit. Morgen gaan we verjaardag vieren bij Delray hihi



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #65666
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Olifantje, als de naam lang is, wordt het wel lastig, meestal wordt er dan de eerste letter gedaan of initialen

  12. #65667
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Lang niets mee geplaatst in de topic. Kook niet zoveel boeiends en maak ook geen foto’s. Pas als ik hier doorheen scroll denk ik ohja

    Praline, hele mooie taart. Vind m zelf alles behalve druk, dat maakt m juist leuk en vrolijk.

    Riannah, jij bent echt het type waarvan zelfs de simpele tosti’s er heerlijk uit zien.

    En de rest ook allemaal stuk voor stuk lekkere dingen!

  13. #65668
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dames

    Wie kan me helpen ?
    Morgen ga ik op bezoek en we moesten zelf wat maken.

    Ik vind de carrot cake wel lekker en wil nog wat anders.

    Ik heb veel walnoten liggen. Heb ze van vriendin gekregen...dus wie o wie wil me helpen?

    Ps. Praline ook jouw taart is geweldig.

    Ik moet zeggen die cijfer taarten vind ze echt veel mooier dan de fondant en figuren gedoe maar is ieder zijn mening. Hier worden ze niet gemaakt, denk ik. Nu vraag ik me af, kunnen ze ook als naam gemaakt worden ipv 31 ofzo?

    Riannah, koekjes zien er ook heerlijk uit. Morgen gaan we verjaardag vieren bij Delray hihi



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    1 carrotcake en 1 hapje?
    Naam wordt te lang
    Initialen heb ik wel gezien eerste 2 letters
    Verjaardag van wie??
    Have fun
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. #65669
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Precies, dus wat suggereer je hier? Degene die naar jou toe zeggen tis te druk die zijn niet oprecht?? en alleen jij wel? Haantjesgedrag waar je zelf het meest aan mee doet, met name je reactie over al je "likes". Alles wat je nu zegt is gewoon 1 grote tegenstrijdigheid

    Waarom een hele discussie punt van maken weer. Reactie ging over mijn taart en fb niet over jou. lijkt wel alsof ik dat niet mag zeggen
    Natuurlijk heeft flower gelijk. Die moet mij toch altijd hebben, zelfs als ik niks zeg
    Happiness is an inside job


  15. #65670
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Dames

    Wie kan me helpen ?
    Morgen ga ik op bezoek en we moesten zelf wat maken.

    Ik vind de carrot cake wel lekker en wil nog wat anders.

    Ik heb veel walnoten liggen. Heb ze van vriendin gekregen...dus wie o wie wil me helpen?

    Ps. Praline ook jouw taart is geweldig.

    Ik moet zeggen die cijfer taarten vind ze echt veel mooier dan de fondant en figuren gedoe maar is ieder zijn mening. Hier worden ze niet gemaakt, denk ik. Nu vraag ik me af, kunnen ze ook als naam gemaakt worden ipv 31 ofzo?

    Riannah, koekjes zien er ook heerlijk uit. Morgen gaan we verjaardag vieren bij Delray hihi



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Heb wel wat topics gezien die zich hadden aangemeld uit België die het maken
    Wil je 2de hapje ook walnoten in verwerken?
    Je zou dan mini monchou roosjes kunnen maken. Met filodeeg en de gehakte walnoten en honing erop
    Happiness is an inside job