1. #59506
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door alhamdoulilah_ Bekijk reactie
    @ lieff_c

    Doe je geen klopfix bij de slagroom eb kloppudding?
    Nee de kloppudding maakt het meteen stevig

  2. #59507
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Lekker fris die cakejes.

    Het is hier zo stilletjes haha.
    Kan iemand ff advies geven. Eigenlijk weet ik vaak wel wat ik moet doen, maar twijfel altijd. Word moe van mezelf

    Wil voor he eerst afsmeren met botercreme dit x.
    Heb funcakes mix bc gehaald, maar nu lees ik dat Je die beter kunt gebruiken als vulling met een smaakje bijv en je strakker kunt afsmeren met zelfgemaakte bc dus 100 gr poedersuiker en 100gr roomboter. Klopt dit. Of kan ik beter voor de mix gaan die schijnt wel lekkerder te zijn
    Happiness is an inside job


  3. #59508
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Banaan-wortel brood. Suiker en vet vrij.



    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  4. #59509
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Dames ik heb al jaren een keukenmachine van Philips waarmee je deeg kan knijden maar nooit gebruikt (schaam) ik wil morgen pizza maken. Heeft een iemand een lekkere Recept?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #59510
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Deze week voor het eerst macarons uitproberen
    Heb dit handige matje vandaag binnen gekregen.

    Happiness is an inside job


  6. #59511
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Lekker dat brood riannah besaha!

    Vandaag uiteten geweest met vrienden van ons..




    Daarna ijsje gegeten


    Gekozen voor citroen&aardbei
    Happiness is an inside job


  7. #59512
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Lekker fris die cakejes.

    Het is hier zo stilletjes haha.
    Kan iemand ff advies geven. Eigenlijk weet ik vaak wel wat ik moet doen, maar twijfel altijd. Word moe van mezelf

    Wil voor he eerst afsmeren met botercreme dit x.
    Heb funcakes mix bc gehaald, maar nu lees ik dat Je die beter kunt gebruiken als vulling met een smaakje bijv en je strakker kunt afsmeren met zelfgemaakte bc dus 100 gr poedersuiker en 100gr roomboter. Klopt dit. Of kan ik beter voor de mix gaan die schijnt wel lekkerder te zijn
    Ik gebruik altijd zelfgemaakte dus weet niet eigenlijk, als vulling mwah blijft botercreme maar stel de taart moet lang staan zou her wel kunnen

    Dat matje is trouwens niks die heb ik ook. Moet nog een goede halen, zit op een macarons fb en las al dat de meeste van ali niks zijn. Je kan beter gewoon ongeveer gelijk op bakpapier spuiten. Had toevallig laatst geprobeerd ze plakten er helemaal aan vast. Binnenkort ff op bakpapier proberen

  8. #59513
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Dames ik heb al jaren een keukenmachine van Philips waarmee je deeg kan knijden maar nooit gebruikt (schaam) ik wil morgen pizza maken. Heeft een iemand een lekkere Recept?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik doe het altijd op gevoel eigenlijk maar ik doe eerst een zakje gist, met een klein beetje lauw water en 1tl suiker. Dat laat ik heel ff staan. Dan doe ik bloem, zout, zonnebloem of olijfolie erbij een scheut en dan weer lauw water. En water/bloem gewoon zo dat het een mooi deeg wordt

    In de inhoudsopgave staan denk ik wel recepten met hoeveelheden

  9. #59514
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Issie lekker Riannah?

    Ziet er lekker uit praline bsa7tkom

  10. #59515
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Ze hadden alleen nog biscuit deluxe.. nieuwe versie ofzo hoop dat t net zo goed is. Moet voor morgen een bumba taart maken

    En binnenkort eens red velvet proberen van funcakes

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  11. #59516
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salam alaykum

    Vandaag had ik echt zin in een gehakt bloemkool aardappelpuree ovenschotel en kinderen zijn er ook dol op dus ben er bezig mee nu...als afsluiter denk ik eraan om een makkelijke lemon cheesecake te fixen even recept zoeken .
    besahtkoem leden
    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  12. #59517
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Ik gebruik altijd zelfgemaakte dus weet niet eigenlijk, als vulling mwah blijft botercreme maar stel de taart moet lang staan zou her wel kunnen

    Dat matje is trouwens niks die heb ik ook. Moet nog een goede halen, zit op een macarons fb en las al dat de meeste van ali niks zijn. Je kan beter gewoon ongeveer gelijk op bakpapier spuiten. Had toevallig laatst geprobeerd ze plakten er helemaal aan vast. Binnenkort ff op bakpapier proberen
    Dankjewel!
    Ik heb de bc mix gemaakt en geproefd. Kan m eigenlijk wel waarderen als vulling vooral met frisse combinatie. Vond m niet zo boterig als die je zelf meestal maakt..
    Maar nu heb ik alleen mee afgesmeerd en ging goed.
    Die fondant taarten zijn altijd zo veel werk en ik wil altijd snel het resultaat zien, dus werk er aan 1 stuk door en nu heb ik zoiets van ff pauze was wel goed geweest
    Happiness is an inside job


  13. #59518
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Issie lekker Riannah?

    Ziet er lekker uit praline bsa7tkom

    Allah ie3tek saha
    Happiness is an inside job


  14. #59519
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salam alaykum

    Vandaag had ik echt zin in een gehakt bloemkool aardappelpuree ovenschotel en kinderen zijn er ook dol op dus ben er bezig mee nu...als afsluiter denk ik eraan om een makkelijke lemon cheesecake te fixen even recept zoeken .
    besahtkoem leden
    Fi amaani Allah
    Wa alaikoum salam, klinkt goed, besaha! Kook je de bloemkool voor?

    De rest van de dames ook allemaal besaha!
    Hier weinig gekookt afgelopen dagen, moet eerlijk zeggen buiten eten is lekker voor een keer maar niet vaak! Miste echt mijn eigen potjes en heel veel groenten. Snap ook niet dat er mensen zijn die dagelijks (meerdere malen) buiten kunnen eten en dan vooral de vette dingen. Vandaag dus aardappel-spinazie stamppot gemaakt met daarbij kipshoarma.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #59520
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Trouwens ben ik de enige die redvelvet niet zo bijzonder vind? Ik vind dat cake gedeelte lekker maar de vulling en topping kapot machtig waardoor je bijna alleen dat proeft. En ik ben echt niet vies van zoet hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.