1. #64726
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    heerlijk olifantje!

    mijn tafel is gedekt. brood is gekneed. effe pauze tot fajr.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Allah ya hafdiek.

    Hoe aardig ik ook ben hihi dat zou ik nooit doen voor mn bezoek zo vroeg. Behalve met l3aid.

    Grappig wat voor een beeld je kan hebben mensen. Het lijkt alsof zo echte traditionele vrouwen gastvrij kunnen zijn....en jij piept als een 'jonge' mama met dezelfde troeven.

    Fijn om te zien! Wij zeggen Allah ya r7am lie reba.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #64727
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Mashallah riannah, voel me ook uitgenodigd zo fijn is het opgezet bij je. Hoop dat het allemaal geslaagd is.

    and i love all the foodpics! Jammie jammie. Wat een gezeik zeg over foto's. Een gerecht is gemaakt. Photoshop of zonder, hamdulilah 3la ni3ma. En de mooie foto's van amour doen me denken een leuk kookboek: lukt nooit om hetzelfde resultaat zelf te krijgen maar wat kan de kok zelf het prachtig bereiden.

  3. #64728
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Olifantje bsa7a, wat is dat witte erin?

    Riannah topper

    Ik heb vanochtend voor ik naar werk ging vast 2 cakes gebakken, nog 6 te gaan voor morgen en 2 taartjes. Vanavond de 1e afmaken voor morgenochtend.
    Allah ya 3atiek saha.

    Ook jij Juno. Werili hrira djalek. Gisteren was het ook briwat bij ons.

    Freyaa, wit enfin ziet er wit uit maar is geklutste eieren.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #64729
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sympathica_ Bekijk reactie
    Amourtje, bewerk maar lekker je foto’s zoveel je kunt. Een ware streling voor de ogen mashaAllah Jammer dat photoshop ook in RL niet voor ons zo kan koken, want blijkbaar behoort dat tot de instellingen.
    Ik bewerk ze niet eens ik doe dit in zoveel mogelijk daglicht en de blur effect heeft mn camera zelf maaar goed hahah. Dankjewel.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  5. #64730
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Pm-en ze elkaar ofzo? Kan niet anders inneens duiken ze op als paddestoelen die vieze ranzige zwammen waarbij je het liefst met een boog omheen loopt.

    Wie zegt dat we hier een masterchef competitie hebben? Het is 'wat staat er op t menu en wat eet je vandaag' als 100 mensen plaatsen zijn t 100 verschillende gerechten/maaltijden. Ieder op zijn/haar manier bereidt en ja ik vind t allemaal lekker eruit zien, ni3matoe Allah weet je nog?
    Ik leer mn kinderen je hoeft echt niet naar Afrika of Azie om honger te zien, dichtbij onze huizen zijn er heel veel mensen die blij zijn als ze een broodje jam kunnen eten! Alhamdoelilah 3la ***** hael!! Waarom deze discussie en waarom op iemand ingaan die enkel op topics komt om bommetje te leggen?
    Echt netjes gesproken.
    Dit is dezelfde persoon die gewoon dikke haat heeft. Boeieenndd

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  6. #64731
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Esyea Bekijk reactie
    Pfff wow trieste mensen hier. En vooral die tanger77. Kitchenaid van alles beschuldigen en biedriegster etc noemen. SubhanAllah volgens mij zijn mensen gewoon jaloers op jou kookkunsten, anders zouden ze doorklikken of wegklikken. Zelfs een eettopic moet verpest worden? Tanger77 jij kan volgens mij niet eens water laten koken. Dat zou nog zelfs verbranden!
    Yep erg zielig... mensen die niet met iets zitten gaan niet zomaar mensen lastig vallen. Deze topic iedere keer verpesten en leden lastig vallen met nep accounts. Bah

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  7. #64732
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Wat ben jij een goede gastvrouw zeg. Je bent een perfectionist. Herken mezelf in jou terug.

    Veel plezier straks en laat het je smaken! Besahha.
    ik heb inderdaad dat trekje hihi. het was erg gezellig sokran.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #64733
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik voel me ook uitgenodigd bij Rihanna...besa77a meid en geniet ee vanochtend van.

    Hrira van olifantje heeft me geïnspireerd. Ik heb nu ook hrira opstaan..n7er7roe lyoema...maar klein pannetje apart met ei voor mezelf.
    Kan er wel brewat bijmaken...heb vulling in de vriezee...altijd makkelijk.
    marbabiek. lijkt me super gezellig met jou.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #64734
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Olifantje bsa7a, wat is dat witte erin?

    Riannah topper

    Ik heb vanochtend voor ik naar werk ging vast 2 cakes gebakken, nog 6 te gaan voor morgen en 2 taartjes. Vanavond de 1e afmaken voor morgenochtend.
    knap hoor voor het werk. dat kan ik echt niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #64735
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    A lala ash hadarti ljoema...

    Harira jeblijaaaaa oe teswiraaa mzowra

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Heerlijk harira..en een super leuke pan! Allhoema baarik

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  11. #64736
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Sommige mensen houden naast koken & bakken ook gewoon van fotografie! Niks mis mee. Mooie passie die goed samenkomt toch. Zie echt het probleem niet. Het beste is zulke gevallen gewoon negeren, dan waait het sneller over.

  12. #64737
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Allah ya hafdiek.

    Hoe aardig ik ook ben hihi dat zou ik nooit doen voor mn bezoek zo vroeg. Behalve met l3aid.

    Grappig wat voor een beeld je kan hebben mensen. Het lijkt alsof zo echte traditionele vrouwen gastvrij kunnen zijn....en jij piept als een 'jonge' mama met dezelfde troeven.

    Fijn om te zien! Wij zeggen Allah ya r7am lie reba.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    wat een lief compliment
    ik doe het ook niet voor iedereen maar voor deze lieve dames wel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  13. #64738
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mashallah riannah, voel me ook uitgenodigd zo fijn is het opgezet bij je. Hoop dat het allemaal geslaagd is.

    and i love all the foodpics! Jammie jammie. Wat een gezeik zeg over foto's. Een gerecht is gemaakt. Photoshop of zonder, hamdulilah 3la ni3ma. En de mooie foto's van amour doen me denken een leuk kookboek: lukt nooit om hetzelfde resultaat zelf te krijgen maar wat kan de kok zelf het prachtig bereiden.
    het was heel gezellig macha allah. sokran.
    je hebt helemaal gelijk wat betreft de fotos.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  14. #64739
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mashallah riannah, voel me ook uitgenodigd zo fijn is het opgezet bij je. Hoop dat het allemaal geslaagd is.

    and i love all the foodpics! Jammie jammie. Wat een gezeik zeg over foto's. Een gerecht is gemaakt. Photoshop of zonder, hamdulilah 3la ni3ma. En de mooie foto's van amour doen me denken een leuk kookboek: lukt nooit om hetzelfde resultaat zelf te krijgen maar wat kan de kok zelf het prachtig bereiden.
    Wollahi ik weet niet eens hoe photoshop werkt man. Daarbij zoveel tijd heb ik niet eens.

    Dat is gewoon iemand die geen verstand van fotografie heeft en gaat hier maar wat typen over mij en wat ik wel of niet doe.

    BarakAllahoe feeki lieverd.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  15. #64740
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    expres wat traditioneler gehouden ivm de 3 oudere dames.
    dit geserveerd
    lemsemen van mijn lieve mama
    traditionele harcha
    harcha koekjes
    bagrir
    verse tasnift
    gekookte eitjes
    olijfolie en zitoen
    kiphapjes zijn van mijn bff
    kleine quiches van een kennis.
    jus'orange,thee en koffie.
    ontbijtyoghurtjes



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk