1. #64591
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door RisingStar Bekijk reactie




    Love it!

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  2. #64592
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    verpsst omdat je de waarheid krijgt te horen ? Rot toch lekker een eind op ik heb niks tegen jou PERSOKNLIJK enkel regen jou neppe manier van jou eten presenteren
    Jouw waarheid is niet meteen DE waarheid. Noem me naam niet meer viezerik

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  3. #64593
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Jouw waarheid is niet meteen DE waarheid. Noem me naam niet meer viezerik
    wat klopt er dsn niet van wat ik zeg?vertel me maar misschien zit ik daadwerkelijk fout,,,en zijn JUIST de foto's van al die andere leden NEP en ben jiji juist de ENIGE die geen SPECIAL EFFECTS gebruikt om d'r food te presenteren ........

  4. #64594
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Trouwens ik ta niet eens meer verse in discussie met jou want je raakt heelaam overstuur,,,,,,,,mensen die niet tegen kriteiek kunnen moeten de aandacht niet opzoeken ,,,,

  5. #64595
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je geeft me een rood puntje waarin je zegt : Allah zal met jou afrekenen ,,,,wajaoooooo als ik geweten had dat dit je zo erg raakt dan had ik nis gezegd ,,,,,,ik hoop dat je begrijpt dat we het hier gewoon over eten en fotografie hebben he!.......

    Maargoed ....je foto's zijn prachtig en ga vooral zo door,,,,,,,,,,,

  6. #64596
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Je geeft me een rood puntje waarin je zegt : Allah zal met jou afrekenen ,,,,wajaoooooo als ik geweten had dat dit je zo erg raakt dan had ik nis gezegd ,,,,,,ik hoop dat je begrijpt dat we het hier gewoon over eten en fotografie hebben he!.......

    Maargoed ....je foto's zijn prachtig en ga vooral zo door,,,,,,,,,,,
    Wajoooooo me puntje heeft je toch aan het denken gezet?? Als ik had geweten dat je vrees zou krijgen had ik je niet gepunt.

    Allah zal ZEKERRRRR met je afrekenen je doet gevaarlijke uitspraken hier over mij. Ben je Allah vergeten?
    Of denk je dat je een uitzondering zult zijn op yawm al qiyama?
    Achter je scherm dingen typen over mensen drnk je is niks of zo?

    Ik vind het juist erg dat mensen geen taqwa hebben dat raakt mij en niet jouw onzin over fotografie waar je duidelijk geen verstand van hebt hoor. Alle commetaar is welkom! Voor mij is dit een eettopic en meer niet. Ik deel mn eten hier PUNT.

    Mensen meteen voor bedriegers uitmaken subhanAllah is echt een kunst zo..

    Mijn camera maakt op deze manier foto's en een blur effect is niet meteen een special bewerkte effect. Ik bewerk niks en zelfsss alsss ik het zou bewerken is mijnnnnn probleem..
    Wat jou niet bevalt niet kijken. Klaar. In plaats van mensen lastig te vallen kan je beter iets nuttigs doen. Je hebt veeels te veel aandacht van mij gekregen lekker op de negeerlijst nu.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  7. #64597
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door RisingStar Bekijk reactie




    Prachtige creaties. Allahoema baarik.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  8. #64598
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Wajoooooo me puntje heeft je toch aan het denken gezet?? Als ik had geweten dat je vrees zou krijgen had ik je niet gepunt.

    Allah zal ZEKERRRRR met je afrekenen je doet gevaarlijke uitspraken hier over mij. Ben je Allah vergeten?
    Of denk je dat je een uitzondering zult zijn op yawm al qiyama?
    Achter je scherm dingen typen over mensen drnk je is niks of zo?

    Ik vind het juist erg dat mensen geen taqwa hebben dat raakt mij en niet jouw onzin over fotografie waar je duidelijk geen verstand van hebt hoor. Alle commetaar is welkom! Voor mij is dit een eettopic en meer niet. Ik deel mn eten hier PUNT.

    Mensen meteen voor bedriegers uitmaken subhanAllah is echt een kunst zo..

    Mijn camera maakt op deze manier foto's en een blur effect is niet meteen een special effect. Ik bewerk niks en zelfsss alsss ik het zou bewerken is mijnnnnn probleem..
    Wat jou niet bevalt niet kijken. Klaar. In plaats van mensen lastig te vallen kan je beter iets nuttigs doen.
    ga vooral zo door....wou m'n berochten wissen maar dat is te veel werk.........mohim blur ze ........

  9. #64599
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    19tanger77 je hebt je mening gegeven Safi. Blijf niet zo in discussie gaan. Want het gaat echt werkelijk nergens over. Je lijkt echt net een wijf. Zij en alle anderen mogen hier hen foto's bewerke/plaatsen, hoe ze willen. Jij kan daar enkel je mening over geven en meer niet!

    Verpest deze topic niet, want dat is wat je nu doet!
    Trotse mama ♡♡

  10. #64600
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    19tanger77 je hebt je mening gegeven Safi. Blijf niet zo in discussie gaan. Want het gaat echt werkelijk nergens over. Je lijkt echt net een wijf. Zij en alle anderen mogen hier hen foto's bewerke/plaatsen, hoe ze willen. Jij kan daar enkel je mening over geven en meer niet!

    Verpest deze topic niet, want dat is wat je nu doet!
    ik had niet verwacht dat dit zo diep zou gaan.....het gaat over eten en fotografie meer niet,,,ik,had niet verwacht dat dit haar zo,erg zou raken,,, wou al m'n berichten wissen maar om 1 bericht te wissen ben je een minuut bezig

  11. #64601
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Kitchen aid ,,,,,sorry en wil m'n oprechte excusses aanbieden,,,,,,,had niet verwacht dat je dit zo serieus op zou nemen........

  12. #64602
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Nou weet wel zeker dat het haar niet boeit wat je zegt hoor. Alleen waarschuwt zij jou met de uitspraken die je maakt naar mensen toe. Bijdeze uitspraken naar haar toe.. want je maakt haar van alles uit zoals nep etc etc.. en je kan hiervoor gestraft worden snap je..

    Voor haar ben je niet meer en minder dan een onbekende lid op m.nl ..lol.
    Trotse mama ♡♡

  13. #64603
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Nou weet wel zeker dat het haar niet boeit wat je zegt hoor. Alleen waarschuwt zij jou met de uitspraken die je maakt naar mensen toe. Bijdeze uitspraken naar haar toe.. want je maakt haar van alles uit zoals nep etc etc.. en je kan hiervoor gestraft worden snap je..

    Voor haar ben je niet meer en minder dan een onbekende lid op m.nl ..lol.
    ik snap het.......en ik ga me okk njet meer mengen in dit hoekje........

  14. #64604
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Deze kitchen aid is 4000 pagina's lang gewend complimentjes te krijgen voor haar manier van fotgraveren en nu krijgt ze een keer wat anders te horen en gaat ze flippen ,,,,,ik vind deze kook forum leuk,,,ik vind het leuk ok naar al die MOOIE heerlijke ECHTE gerechten te kijken ,,,,,,,,en het viel mij gewoon op dat jou eten njet de werkelijkheid is ,,,,,en daar zeg ik iets van,,,,,
    Als ze 4000 pagina's lang alleen maar complimenten krijgt, dan zal je wel willen begrijpen dat jouw opmerking/commentaar/kritiek op niks slaagt.

    Kitchenaid is 1 van de leden die werkelijk perfecte gerechten maakt en dat is ook een mening, zoals zovele hier. De 1 vind het mooi, de ander afgrijselijk. Haar gerechten, foto's zijn inderdaad een ware streling voor het oog.

    Wahd al mitaal a si Tangawi kay koel lie ma lhakchi l7am kay koel ganza.

    Zo had Riannah eens een verschrikkelijke taart geplaatst...volgens een lid. Hihi weet je nog Riannah?

    Maar wat jij doet is gewoon onnodig mensen kwetsen, of dit nu gemeend is of niet. Je blijft doorgaan terwijl je kritiek niet opbouwend is of gewoon gezegd moet worden en klaar.

    Dus hou het aub op dikke koeienreet,,,,,,,,,
    De rest laat het aan anderen over.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #64605
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik snap het.......en ik ga me okk njet meer mengen in dit hoekje........

    Fijn dat het nu pas tot je doordringt dat jouw woorden nergens opslaan!
    Als je wat kookkunsten van jezelf wilt plaatsen prima maar geen bullshit. Bye
    Trotse mama ♡♡