1. #63841
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ik had nog 2 foto's van hoe ik de unicorn hoorn rol, 2 stroken naast elkaar en de onderkant moet dan wat dikker zijn.

    Praline met fondant is mooier, heb 1x met alleen botercreme gedaan maar is toch gelig. Of als je witte kleurstof hebt kan het wel. Met fondant ook sneller strak vind ik dan, ik gebruik trouwens renshaw extra veel fijner dan funcakes. Bekleden doe ik echt met 5-10min max

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  2. #63842
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik had nog 2 foto's van hoe ik de unicorn hoorn rol, 2 stroken naast elkaar en de onderkant moet dan wat dikker zijn.

    Praline met fondant is mooier, heb 1x met alleen botercreme gedaan maar is toch gelig. Of als je witte kleurstof hebt kan het wel. Met fondant ook sneller strak vind ik dan, ik gebruik trouwens renshaw extra veel fijner dan funcakes. Bekleden doe ik echt met 5-10min max

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Hoe bevestig je em in de taart. Met een sateprikker ofzo ?
    Ja dacht ik al moet wel mooi wit zijn dan. En witte kleurstof heb ik niet. Ach begin wel een keer eerst met fondant.
    Ah oké tot nu toe vind ik funcakes ook goed en scheurt me niet. Wat vond je minder aan funcakes fondant?
    Happiness is an inside job


  3. #63843
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hoe bevestig je em in de taart. Met een sateprikker ofzo ?
    Ja dacht ik al moet wel mooi wit zijn dan. En witte kleurstof heb ik niet. Ach begin wel een keer eerst met fondant.
    Ah oké tot nu toe vind ik funcakes ook goed en scheurt me niet. Wat vond je minder aan funcakes fondant?
    Ja met een sateprikker, oortjes ook
    Renshaw is flexibeler/elastischer, stel je komt net ietsje tekort kan je m nog makkelijk naar beneden trekken/duwen zonder dat je er iets van ziet. Of mocht je er tegen aan zijn gekomen etc kan je t nog makkelijk een soort van wegwrijven. Heb funcakes lang niet meer gebruikt maar vond m redelijk stug. En je kan m heel goed dun uitrollen en hebt dus minder nodig

  4. #63844
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Ik vergeet altijd foto’s te maken hahah, tot ik halverwege ben of tis al op Veel lekkers voorbij zin komen.. die kip uit de oven

    Vandaag geen puf gehad om te koken en m’n man is toch bij z’n ouders. Dus lekker leftovers van gisteren

  5. #63845
    Verbannen

    Reacties
    1.001
    16-01-2016

    Çok büyük marifetmiş gibi fotoğrafını paylaşıyor.. Onu ebem de yapar...

  6. #63846
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Besahtkoum allemaal ,zoveel lekkers gezien Allahumma baarik.

    Eventjes een vraagje, ik wil wokken... groente en garnalen en wil ook tofu erbij doen ...iemand een idee hoe lang je tofu moet roerbakken zodat ie goed gaar is?
    Bedankt alvast.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  7. #63847
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Ben zo druk geweest, niet eens tijd om te komen koekeloere hier, besaha dames ik ga morgen wel terug bladeren,
    Vakantie is al weer voorbij pfff
    Wat zie je er goed uit riannah, mag ik vragen of je je wenkbrauwen epileert?
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #63848
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    Ben zo druk geweest, niet eens tijd om te komen koekeloere hier, besaha dames ik ga morgen wel terug bladeren,
    Vakantie is al weer voorbij pfff
    Wat zie je er goed uit riannah, mag ik vragen of je je wenkbrauwen epileert?
    Ja meis. Gaat super snel! Maandag weer werken,school en sporten. Het hectische leven begint weer.

    Dankjewel voor het compliment.

    Ik heb mijn wenkbrauwen ge-epileerd van mijn 14e tot 5 jaar geleden astagfirullah. Maar de haartjes groeien niet meer terug. Dus doodgeepileerd. Ik had ze graag wat dikker willen hebben maar helaas.
    Normaal gesproken zet ik ze wel wat aan met een wenkbrauwpotlood maar hier in maroc. Au naturel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #63849
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Ik vergeet altijd foto’s te maken hahah, tot ik halverwege ben of tis al op Veel lekkers voorbij zin komen.. die kip uit de oven

    Vandaag geen puf gehad om te koken en m’n man is toch bij z’n ouders. Dus lekker leftovers van gisteren
    Ziet er heerlijk uit. Besa7a


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #63850
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Waar kopen/bestellen jullie foundant dames?
    500gram voor een taart van 24cm ongeveer toch

    is jaren geleden dat ik een foundant taart gemaakt heb

  11. #63851
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Freya die unicorn taart

  12. #63852
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Friet kwam rechtstreeks van de snackbar zo hup op de kippen.
    Nou is je hekel vast nog groter en i dont care
    Stukk
    9a je hoort het van meneer tanger. In het vervolg be3ed zi luiheid nem met je marokkaanse koeienreet en ga met de hand frietjes schillen. Ah ya timgharien n da wasinant i cha Gelukkig hebben we tanger1977 nog die het ons het vertelt hoe het moet.


  13. #63853
    MindYourOwnBusiness

    Reacties
    498
    16-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    & another unicorn

    Haar dochtertje was er helemaal happy happy mee, zo schattig
    [emoji176]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    MashaAllah

  14. #63854
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik had nog 2 foto's van hoe ik de unicorn hoorn rol, 2 stroken naast elkaar en de onderkant moet dan wat dikker zijn.

    Praline met fondant is mooier, heb 1x met alleen botercreme gedaan maar is toch gelig. Of als je witte kleurstof hebt kan het wel. Met fondant ook sneller strak vind ik dan, ik gebruik trouwens renshaw extra veel fijner dan funcakes. Bekleden doe ik echt met 5-10min max

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    die unicorn hoorn mag je hoorn noemen ,,,zag er leleijk uitnodigen die taart en leek op een drol,,,,,,,,een drollen taart.........beter je best doen volgende keer,,,,,,,had niet veel weg van een unicorn die taart van je,,,,of je moet ech t veel fantasie hebben,,,,,,,,,hoop dat die taart er beter smaakt dsn dat hij er uit zag,,,,,,,,

  15. #63855
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    die unicorn hoorn mag je hoorn noemen ,,,zag er leleijk uitnodigen die taart en leek op een drol,,,,,,,,een drollen taart.........beter je best doen volgende keer,,,,,,,had niet veel weg van een unicorn die taart van je,,,,of je moet ech t veel fantasie hebben,,,,,,,,,hoop dat die taart er beter smaakt dsn dat hij er uit zag,,,,,,,,
    Even serieus, wat doe je hier tussen vrouwen?

    Some women fear the fire, some women simply become it.