1. #62131
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Dankjewel integere.

    Weet niet wie geliked heeft maar 503 bedankt

    Nefertaei ben er niet helemaal in thuis maar bv amandelmeel is glutenvrij toch of niet? En boekweit?

  2. #62132
    MVC Lid

    Reacties
    1.552
    05-09-2012

    Heb gelijk freya haha yw. Echt supermooie koekjes en taarten maak je. Ga zo door

  3. #62133
    MVC Lid

    Reacties
    1.552
    05-09-2012

    Geliked

    Amandelmeel is glutenvrij inderdaad. Het enige probleem is dat je niet zomaar alle merken kunt kopen. Wil je echt zekerheid hebben dan echt met glutenvrije logo met code

  4. #62134
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Want heb met amandelmeel wel wat recepten. Broodjes en soort ontbijtkoek enz. Gebruik het zelf voor koolhydraatarme gerechten

    En boekweit?

  5. #62135
    MVC Lid

    Reacties
    1.552
    05-09-2012

    Boekweit ook idd. Ik maak daar onder andere brood en pannekoeken mee. Waar staan jou recepten, op je fb?

  6. #62136
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Thnx nefertari voor de tip van een klein oventje! Helemaal geen gek idee! Alleen ruimtegebrek dat me een beetje tegen houdt, maar intussen mis ik de oven wel echt heel erg. Ik denk er even over na haha.

    Lekkere taarten lief!

  7. #62137
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Heel spijtig meid! Ghair inshallah

    Maar er is echt zoveeeeeel gv te verkrijgen dat je eigenlijk niks hoeft te missen. Het is soms wennen aan de smaak vooral bv pasta obv mais. Maar tegenwoordig kook ik ook vaak voor ons gv omdat ik ook binnen t gezin daar rekening mee moet houden. Die krijgt sws dagelijks gv maar soms heb ik 4 verschillende pannen op t vuur staan maar ben er nu wel helemaal aan gewend. Mijn harira maak ik ook gv en smaakt heerlijk zo kan ook iedereen ervan eten en zo met heel veel andere dingen.

    AH heeft sinds kort een eigen lijn het heet 'vrij van' en is niet zo heel duur als eerst en gewoon lekker. Hun brood zou ik niet aanraden dat valt uit elkaar als je er naar kijkt, soms heb je geluk en zit er 'goed' brood tussen.

    Inshallah komt alles goed en is t allemaal de normaalste zaak binnen jullie huishouden
    shokran meid. Heb al een hoop pasta ingeslagen en nog van alles wat. Is best prijzig vergeleken met de gewone producten.
    Heb ondertussen een broodbakmachine bij de Aldi gekocht voor 30 euro
    Ik bak mijn eigen glutenvrij brood. Ik probeer de rest ook glutenvrij te maken maar is niet altijd makkelijk.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  8. #62138
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Ach dat is indd niet leuk. Succes en hoop dat je snel je draai hier in vindt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Shokran meid. Alle begin is moeilijk maar alles went zoals ze zeggen.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #62139
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door QouQou Bekijk reactie
    Hoi nef. Wat jammer dat je *****akie hebt. Mijn man heeft t ook en ik kook dus glutenvrij voor hem. Mocht je tips willen of er ergens niet uitkomen pm me maar. Wil je graag helpen . Snap namelijk erg goed hoe dit voelt in t begin xx
    Alle tips zijn welkom
    De meeste moeite heb ik met de Marokkaanse gerechten zoals couscous, onze lekkere lmsemen...
    Je bent het dus ondertussen gewoon om glutenvrij te koken? Heb je alternatieven voor Marokkaanse gerechten?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  10. #62140
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel integere.

    Weet niet wie geliked heeft maar 503 bedankt

    Nefertaei ben er niet helemaal in thuis maar bv amandelmeel is glutenvrij toch of niet? En boekweit?
    Alles wat niets met tarwe, gerst, rogge, haver..te maken heeft is glutenvrij. Probleem is soms dat die andere glutevrije produkten zoals havermout tijdens de produktie met gluten in contact komen zodat ze ook niet echt betrouwbaar zijn.
    Amandelmeel is geen probleem, maismeel en rijstmeel ook niet. Boekweit en quinoa zijn ook prima maar wat kan je daar allemaal mee?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #62141
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Want heb met amandelmeel wel wat recepten. Broodjes en soort ontbijtkoek enz. Gebruik het zelf voor koolhydraatarme gerechten

    En boekweit?
    Je mag ze altijd met ons delen.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #62142
    MVC Lid

    Reacties
    1.552
    05-09-2012

    Nef couscous kun je vervangen door glutenvrije maïscouscous bijv. T merk peaks (bij ah te koop) of qinoua. Is andere smaak natuurlijk maar prima te vervangen. Op YouTube heb je ook n frans Arabische kanaal met glutenvrije marokkaanse recepten zal m zo even opzoeken.

  13. #62143
    MVC Lid

    Reacties
    1.552
    05-09-2012

    https://youtu.be/v6hayIQZCHM hier nef n video van dat YouTube kanaal weet niet hoe ik directe link kan plaatsen

  14. #62144
    MVC Lid

    Reacties
    1.552
    05-09-2012

    O is al gelukt zie ik haha

  15. #62145
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Succes nefratari AlKhair in chaa Allah.

    Straks wokgerechtje lekker makkelijk garnalen/groente/noodles en omelet erbij Alhamdoulillah.

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾