+ Reageer
Pagina 3985 van 4412 EersteEerste ... 3935 3960 3975 3983 3984 3985 3986 3987 3995 4010 4035 ... LaatsteLaatste
59.761 tot 59.775 van 66169
    MVC Lid

Reacties
    3.960
    31-12-2014

Salam alaykum

Vandaag had ik echt zin in een gehakt bloemkool aardappelpuree ovenschotel en kinderen zijn er ook dol op dus ben er bezig mee nu...als afsluiter denk ik eraan om een makkelijke lemon cheesecake te fixen even recept zoeken .
    besahtkoem leden
    Fi amaani Allah
    He who created death and life to test you (as to) which of you is best in deed ,and he is the Exalted in Might ,the Forgiving.
    Surah al Mulk 67 aya 2.

MVC Lid

Reacties
    44.449
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Ik gebruik altijd zelfgemaakte dus weet niet eigenlijk, als vulling mwah blijft botercreme maar stel de taart moet lang staan zou her wel kunnen

Dat matje is trouwens niks die heb ik ook. Moet nog een goede halen, zit op een macarons fb en las al dat de meeste van ali niks zijn. Je kan beter gewoon ongeveer gelijk op bakpapier spuiten. Had toevallig laatst geprobeerd ze plakten er helemaal aan vast. Binnenkort ff op bakpapier proberen
    Dankjewel!
    Ik heb de bc mix gemaakt en geproefd. Kan m eigenlijk wel waarderen als vulling vooral met frisse combinatie. Vond m niet zo boterig als die je zelf meestal maakt..
    Maar nu heb ik alleen mee afgesmeerd en ging goed.
    Die fondant taarten zijn altijd zo veel werk en ik wil altijd snel het resultaat zien, dus werk er aan 1 stuk door en nu heb ik zoiets van ff pauze was wel goed geweest
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    44.449
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Issie lekker Riannah?

Ziet er lekker uit praline bsa7tkom

Allah ie3tek saha
    Happiness is an inside job

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.845
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salam alaykum

Vandaag had ik echt zin in een gehakt bloemkool aardappelpuree ovenschotel en kinderen zijn er ook dol op dus ben er bezig mee nu...als afsluiter denk ik eraan om een makkelijke lemon cheesecake te fixen even recept zoeken .
    besahtkoem leden
    Fi amaani Allah
    Wa alaikoum salam, klinkt goed, besaha! Kook je de bloemkool voor?

De rest van de dames ook allemaal besaha!
    Hier weinig gekookt afgelopen dagen, moet eerlijk zeggen buiten eten is lekker voor een keer maar niet vaak! Miste echt mijn eigen potjes en heel veel groenten. Snap ook niet dat er mensen zijn die dagelijks (meerdere malen) buiten kunnen eten en dan vooral de vette dingen. Vandaag dus aardappel-spinazie stamppot gemaakt met daarbij kipshoarma.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.845
    25-12-2001

Trouwens ben ik de enige die redvelvet niet zo bijzonder vind? Ik vind dat cake gedeelte lekker maar de vulling en topping kapot machtig waardoor je bijna alleen dat proeft. En ik ben echt niet vies van zoet hihi

MVC Lid

Reacties
    3.960
    31-12-2014

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Wa alaikoum salam, klinkt goed, besaha! Kook je de bloemkool voor?

De rest van de dames ook allemaal besaha!
    Hier weinig gekookt afgelopen dagen, moet eerlijk zeggen buiten eten is lekker voor een keer maar niet vaak! Miste echt mijn eigen potjes en heel veel groenten. Snap ook niet dat er mensen zijn die dagelijks (meerdere malen) buiten kunnen eten en dan vooral de vette dingen. Vandaag dus aardappel-spinazie stamppot gemaakt met daarbij kipshoarma.
    Allahi 3atik saha meid
    Jaah kook bloemkool meestal wel voor voor een ovenschotel.
    SoubhanaAllah zei dat toevallig vandaag tegen mijn zus ...niks gaat boven lekkere eten Bereid in je eigen keuken....hahaha
    Hey die stampot kipshorama sounds heerlijk besaha
    xxx
    fi amaani Allah
    He who created death and life to test you (as to) which of you is best in deed ,and he is the Exalted in Might ,the Forgiving.
    Surah al Mulk 67 aya 2.

MVC Lid

Reacties
    3.960
    31-12-2014

Trouwens ben ik de enige die redvelvet niet zo bijzonder vind? Ik vind dat cake gedeelte lekker maar de vulling en topping kapot machtig waardoor je bijna alleen dat proeft. En ik ben echt niet vies van zoet hihi
    Ik vindt hem wel lekker ....Ben ook een zoete bekkie ..hahhah
    Of je moet weinig topping gebruiken en vulling ...maar net als cheesecakes en taarten of tiramisu heb je gewoon die machtigheid Erin .
    Surah al Mulk 67 aya 2.

MVC Lid

Reacties
    2.793
    26-03-2014

Ligt eraan waar je eet romaisa. Er zijn plekken waar ik elke dag zou kunnen eten. Maar niet elke dag bij een Turks restaurant of grill of schotels ofzo.

Maar thuis is wel heel lekker hoor. Maar beste is bij iemand anders thuis
    Voorkeur: schoonzussen.

MVC Lid

Reacties
    2.793
    26-03-2014

Nu net een bordje kleine stukjes vlees gebakken met alleen zout gegeten. Zo lekker.

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.845
    25-12-2001

Van vandaag, met scheutje olijfolie en kipshoarma erbij

Snelle rijst van paar dagen terug, we waren laat thuis maar hij was echt heerlijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.845
    25-12-2001

Allahi 3atik saha meid
    Jaah kook bloemkool meestal wel voor voor een ovenschotel.
    SoubhanaAllah zei dat toevallig vandaag tegen mijn zus ...niks gaat boven lekkere eten Bereid in je eigen keuken....hahaha
    Hey die stampot kipshorama sounds heerlijk besaha
    xxx
    fi amaani Allah
    Ja he, is ook echt zo. Ik ben gek op groenten en schotels en soepjes en salades maar dan wel thuis hihi

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.845
    25-12-2001

Ik vindt hem wel lekker ....Ben ook een zoete bekkie ..hahhah
    Of je moet weinig topping gebruiken en vulling ...maar net als cheesecakes en taarten of tiramisu heb je gewoon die machtigheid Erin .
    Nou wel lekker maar niet wauw, maar miss omdat t zo' n flink ding is. Ja klopt cheese cake vind ik idd ook best machtig. Tiramisu doe ik meestal met aardbei, die is echt heerlijk.

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.845
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ligt eraan waar je eet romaisa. Er zijn plekken waar ik elke dag zou kunnen eten. Maar niet elke dag bij een Turks restaurant of grill of schotels ofzo.

Maar thuis is wel heel lekker hoor. Maar beste is bij iemand anders thuis
    Voorkeur: schoonzussen.
    Waar zou je bv elke dag kunnen eten?
    Het is idd dat dat we veel hebben gegeten en bovendien ook altijd een dure grap!

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.845
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Nu net een bordje kleine stukjes vlees gebakken met alleen zout gegeten. Zo lekker.
    Besahtek, heerlijk he simpel en volgens mij proef je t meest van het vlees

MVC Lid

Reacties
    3.960
    31-12-2014

Ja he, is ook echt zo. Ik ben gek op groenten en schotels en soepjes en salades maar dan wel thuis hihi

Jaah indd ...weet je ook wat je precies eet.
    xxx
    Surah al Mulk 67 aya 2.