1. #54361
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Masha allah Allahoma barek olifantje dat ziet er heerlijk uit vooral je vis. Mag ik recept please?

    Moge Allah van je moeder accepteren. Mashallah umrah in ramadan
    Hahah ik heb nog aan jou moeten denken voor de foto's.

    Vis is gemakkelijk: ik doe look, dille, platte koriander, rode pepers, paprikapoeder, komijn, za3tar, olijfolie en insmeren. Laten marineren. De vis insnijden, limoen of citroen erin en de oven erin.

    Amien voor je du3a. Meskiena ze was echt lief. Ze denkt aan verre mensen waar we eigenlijk niks mee hebben om hen mee in haar gebeden te nemen en dan zegt ze ik hoop dat ik bij mn verstand blijf om ze niet te vergeten.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  2. #54362
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbarkallah 3liek olifantje wat ziet alles er goed en verzorgd uit! Besahtkoum
    Allah itakebel voor de mooie reis van jouw moeder
    Amien Roumaisa en dank je wel!

    Echt lief om zulke berichtjes te krijgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #54363
    MVC Lid

    Reacties
    427
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Waarom in een shake niet goed? Ivm de fruitsuikers?
    Eerst beginnen met dadel en slokje melk is sunnah (of slokje water)
    De rest heb je geen regels voor hoor, je weet zelf wat je wilt en kan eten als t maar niet te veel is dat is echt niet goed voor je. Ik zelf ga niet na 18 uur vasten met fruit beginnen (eet dat sws veels te weinig) ik begin na t bidden met een half kommetje soep, en dan ff wachten en dan neem ik er iets lichts bij (kan van alles zijn, charmilla met kefta, sosit,stukje kipfilet, spinazie, gewokte groenten etc etc)
    Ik vind het ook raar wat ze zeggen maar goed ieder zijn smaak.
    Ik eet wat ik wil eten
    We kunnen elkaar hier inspireren en advies geven in de Ramadan inshaALLAH

  4. #54364
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Miss-Zohra Bekijk reactie
    Ik vind het ook raar wat ze zeggen maar goed ieder zijn smaak.
    Ik eet wat ik wil eten
    We kunnen elkaar hier inspireren en advies geven in de Ramadan inshaALLAH
    Ik heb wel vaker gehoord dat ze versgeperst orange niet gezond vinden als dat we denken omdat je een berg suikers ineenkeer wegdrinkt het gezondst is om sinasappel zo te eten en dan krijg je die suikers geleidelijk.
    Ja je moet zeker eten wat je wil, maar als iets veels te zwaar op maag ligt merk je dat gelijk. Inshallah krijg je hier ook een hoop ideeen en inspiratie, vooral als er iftar tafels worden geplaatst dat vind ik echt zo leuk om te zien en natuurlijk ideeen van opdoen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #54365
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Hahah ik heb nog aan jou moeten denken voor de foto's.

    Vis is gemakkelijk: ik doe look, dille, platte koriander, rode pepers, paprikapoeder, komijn, za3tar, olijfolie en insmeren. Laten marineren. De vis insnijden, limoen of citroen erin en de oven erin.

    Amien voor je du3a. Meskiena ze was echt lief. Ze denkt aan verre mensen waar we eigenlijk niks mee hebben om hen mee in haar gebeden te nemen en dan zegt ze ik hoop dat ik bij mn verstand blijf om ze niet te vergeten.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ja maar goed ook dat je ze geplaatst hebt, ik zat er ook met smart op te wachten.
    Ah de lieverd toch, onze mama's msakien, ze hebben een hart van goud. Altijd aan anderen denken.

    Chokran voor je recept, ik ga het in challah proberen, vind het heerlijk vis uit de oven.

  6. #54366
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Kom ff niet uit wat voor hapjes morgen
    Heb poffertjes/fruit op stokje
    mini quiches spinazie feta
    mini pizzaatjes

    Ik weet er is zo veel, maar alles wat ik me bedenk heb ik zelf geen trek in Ik kan het dan ook echt niet maken. Gelukkig us dit niet blijvend

    Leuke taart xaviera voor de 1ste keer chapeau
    Happiness is an inside job


  7. #54367
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Kom ff niet uit wat voor hapjes morgen
    Heb poffertjes/fruit op stokje
    mini quiches spinazie feta
    mini pizzaatjes

    Ik weet er is zo veel, maar alles wat ik me bedenk heb ik zelf geen trek in Ik kan het dan ook echt niet maken. Gelukkig us dit niet blijvend

    Leuke taart xaviera voor de 1ste keer chapeau
    Loempia's
    Briwat
    Mini begrir naturel en choco
    Mini hamburgers
    Churro
    Bulgur salade
    Kip gehakt ballen
    Burrito's

  8. #54368
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door einkounina Bekijk reactie
    Loempia's
    Briwat
    Mini begrir naturel en choco
    Mini hamburgers
    Churro
    Bulgur salade
    Kip gehakt ballen
    Burrito's
    Churros
    En burritos denk dat ik dat er nof bij maak.
    Maar zijn burritos wel lekker als ze koud zijn?
    Happiness is an inside job


  9. #54369
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Kom ff niet uit wat voor hapjes morgen
    Heb poffertjes/fruit op stokje
    mini quiches spinazie feta
    mini pizzaatjes

    Ik weet er is zo veel, maar alles wat ik me bedenk heb ik zelf geen trek in Ik kan het dan ook echt niet maken. Gelukkig us dit niet blijvend

    Leuke taart xaviera voor de 1ste keer chapeau


    Thnk you!

    Alles klinkt wel goed. Succes... Komt bij jou wel goed.

    @Olifantje je hebt je mama goed verwend Allahoema barek. Moge Allah je belonen daarvoor, Allahoema ameen.

  10. #54370
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Ik wilde echt iets heel leuks van maken vandaag maar kom er echt niet aan toe wallah.
    Er kwamen wel wat jongetjes zoals afgesproken maar heb ze de taart en wat makkelijke hapjes gegeven. Ze mochten daarna met z´n allen een film kijken.
    Maar de tafel is niet bedekt zoals ik het wou. Door Riannah had ik daar zin in!! Na de Ramadan dan maar insha Allah.
    Ik heb gewoon een vreselijke menstr. pijn en kan amper normaal lopen, pijn in rug buik vreselijk... Wordt ook niet gelijk mee vasten, jammer...

  11. #54371
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Zalm broccoli overschoten gaat de oven in. Geïnspireerd door Kitchenaid/Amours Cuisine [emoji173]




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #54372
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Ik kan ook niet gelijk meevasten, warm weekend nog ff vrijstelling

    Xaviera je taart ziet er leuk uit!

  13. #54373
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Wij eten heerlijk buiten heb het simpel gehouden. Soep is pittige paprikasoep en nog wat broodjes erbij


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  14. #54374
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Kom ff niet uit wat voor hapjes morgen
    Heb poffertjes/fruit op stokje
    mini quiches spinazie feta
    mini pizzaatjes

    Ik weet er is zo veel, maar alles wat ik me bedenk heb ik zelf geen trek in Ik kan het dan ook echt niet maken. Gelukkig us dit niet blijvend

    Leuke taart xaviera voor de 1ste keer chapeau
    Een lekkere pastasalade! Lekker veel groenten erdoorheen (had vorige week met rode en gele paprikablokjes, augurkblokjes, tonijn,mais) was echt een feest met al die kleuren en als je lente ui hebt ook heerlijk. Is weinig moeite en je hebt zo te lezen al genoeg hapjes. Aardappelsalade kan je me ook blij mee maken hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #54375
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Olifantje top verzorgd