1. #53086
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Vistajine...met verse tasnift we hebben genoten


  2. #53087
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Hier weer simpele gebakjes

    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  3. #53088
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Riannah wat super mooi zeg die schoentjes! Ben reuze benieuwd naar het eindresultaat.

    Kitchen: zien er heerlijk zacht uit!
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  4. #53089
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Kitchenaid jou broodjes zien er goed en lkkr zacht ook. Riannah ook lkkr jou vistajine en die gebakjes ook heerlijk Tesliem. Hier couscous snel gemaakt en snel op het bord gekwakt haha

  5. #53090
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Riannah nog bedankt trouwens voor je reactie van de servethouders

  6. #53091
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Tesliem heerlijk je gebakjes.
    Esyea Besa7a couscous binnenkort eens maken inshaAllah

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

  7. #53092
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Tesliem heerlijk je gebakjes.
    Esyea Besa7a couscous binnenkort eens maken inshaAllah

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Allah3etik saha[emoji182]

  8. #53093
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Bsahtkoum Esyea Riannah Tesliem Kitchenaid en Lhoceima enz enz allemaal superlekker [emoji7]

    Had snel deze aardbeitaart gebakken voor bezoek bij m'n moeder thuis met kokos overheen gestrooid, was superzacht en heerlijk


    De kipquesadillas meegegeven aan m'n kinderen kunnen ze lekker eten bij hun vader






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #53094
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Van zoete broodjes, tot vistagine, van salades en kipsate tot aardbei tiramisu alles wat geplaatst is heerlijk! Besahtkoum ladies!!!

    Riannah goed bezig, tbarkallah 3liek! Ben ook benieuwd naar wat je nog meer gaat creëeren ;-)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #53095
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vandaag een vegetarische spaghetti, was op stap met de kids en had ook geen gehakt meer, dan maar zo. Ondanks dat ik gek ben op pasta met gehakt was dit ook heerlijk!

    En een simpele salade erbij



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #53096
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Foto's van paar dagen terug, gegeten in Antwerpen bij roma nova. We zijn er vaker geweest maar dit keer viel t zwaar tegen bediening is 10 x niks, en we hadden zehma brochette kip besteld, kreeg deze mix van gort droge kip, brood moesten we 3x om vragen, en nog wat dingetjes waarvan ik dacht oke.... Oh ja mix grill wil ik jullie ook niet onthouden en cheese burger van mn dochter was zo'n mekka burger geval


    Dit maakte mn dag weer goed, zelfgemaakte cappuccino met een gebakje uit antwerpen.


    Dames uit Antwerpen wat zijn de aanraders qua eetplekken? Lekker en schone te tentjes en t liefst in de omgeving van borgerhout


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #53097
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Was deze vergeten


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #53098
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mmmm lekker xav, ziet er heerlijk uit, en die taart ziet er heerlijk luchtig uit. Besaha
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #53099
    MVC Lid

    Reacties
    71
    16-04-2012

    Xaviera mag ik recept van jou aardbei taart? Ziet er lekker luchtig uit. Alvast bedankt

  15. #53100
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mmmm lekker xav, ziet er heerlijk uit, en die taart ziet er heerlijk luchtig uit. Besaha
    Dankjewel Allahi 3tik seha
    Jouw eten ook
    Citaat Geplaatst door burberry2007 Bekijk reactie
    Xaviera mag ik recept van jou aardbei taart? Ziet er lekker luchtig uit. Alvast bedankt
    Heb m van FB:
    Roze slagroom Taart




    Recept deeg:
    • 1 pak biscuit taart ( ah roze pak)
    • 50 ml melk
    • 4 eieren

    Bereidingswijze:
    Zie verpakking van de taart. Heel simpel.

    Vulling:
    •1 pakje aardbei kloppudding
    • 3pakjes slagroom
    • 1zakje vanille suiker

    Bereidingswijze:
    Alles in een keukenmachine doen. Dan ongeveer minuutje mixen tot een stevig massa. Als je de kom omdraait en er valt niks uit dan weet je dat je goed hebt gemixt.

    Topping:
    • kokos
    • zilveren deco balletjes (ah)

    Bereidingswijze:
    Taart afgekoeld? Snij een keer door. Doe de vulling erin. Hart bodem erop als je de taart hebt gevuld.

    Laat 1/3 van de vulling apart om de buitenkant van de taart mee dicht te plakken. Daarna smeer je de buitenkant er ook mee.

    En als laatst strooi je kokos overheen. Je mag het best even aandrukken met je hand, zodat de kokos er goed op plakken. Daarna doe de balletjes erop. Die blijven er goed op plakken.

    TIP: bij de vulling van de taart kun je ook heerlijke groffe witte chocola tussen doen. Een heerlijke combi.