1. #52561
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Hubby tbarkallah 3liek ook goed bezig!
    Succes met je laatste loodjes en waqfa sahla inshallah
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #52562
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    https://www.lekkerensimpel.com/kerst...elle-tiramisu/Ik had deze gemaakt, maar dat was niet te eten. Was totaal niet zoet. En die langevingers waren nog hard. Het was smakeloos.
    voeg suiker bij de slagroom naar smaak je kan 50 a 60 gram nemen!gebruik 250 gram mascarpone en gebruik lauwe koffie1 dag van te voren maken en pas volgende dag eten voor de rest dezelfde recept als hierboven
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #52563
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Kitchenaid wat een heerlijke uitvinding!!!! Besaha heb je m met roomkaas ala philedelpia gemaakt of met marscepone?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #52564
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Kitchenaid besaha ben benieuwd naar het recept van het toetje
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. #52565
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Hee meid, recept ziet er goed uit zo maak ik die traditionele ook. Alleen ik voeg nog 1 zakje aan de marscepone toe en klop m wat met een vork los voeg evt 1 lepel vocht (in dit geval koffie) en daarna pas met slagroom mengen, oh ja slagroom mix ik met 2 lepels poedersuiker en aan koffie voeg ik ook wat poedersuiker, genoeg zoetigheid in mijn bak dus hihi.

    En laatste ik probeer t altijd avond tevoren te maken dan stijft t goed op en wordt t lekker soppig die lange vingers.

    Succes meid
    Wat voeg jij aan de marscepone?

    Bedankt voor jouw uitgebreide antwoord!

  6. #52566
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    voeg suiker bij de slagroom naar smaak je kan 50 a 60 gram nemen!gebruik 250 gram mascarpone en gebruik lauwe koffie1 dag van te voren maken en pas volgende dag eten voor de rest dezelfde recept als hierboven
    Dank je. Ga het voor de 4de keer uitproberen.

  7. #52567
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Leuk je cakepops Senna

    Heerlijk die koekjes praline en hubby bsa7tkom. Die maïzenakoekjes had ik toen ook zo gemaakt voor m'n neefje

  8. #52568
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    ik wil nog iets bakken maar geen idee wat
    haha ja jij had ze nog met mij gedeelt, heb wel selou/sfouf besteld vandaag voor in leuke bakjes
    Kokos jam koekjes?
    Of de platte maïzenakoekjes zijn ook echt leuk en lekker, kan je ook roze maken. Of roze mokh elsheikh
    Of bv bonbons al is dat niet bakken. Oreo bonbons of raffaelo bonbons of bv speculaas en dan met roze chocolade streepjes

  9. #52569
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Vandaag had ik zin in deze stokbrood pizzatjes..weer eens te lang niet gegeten en wou geen zware eten eten.
    Daarbij heb ik strawberry cheesecake tiramisu gemaakt. Deze naam omdat ik en zin had in een cheesecake en in een tiramisu
    Beiden maken was geen optie heb ze dus bij elkaar gevoegd en dit is het geworden. Voortaan is dit mijn dessert als ik bezok krijg
    .







    Heerlijk zeg

  10. #52570
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Heerlijk zeg
    WoW. Die tiramisu.

    Hoe kan dat mensen? Pfffff ben een mislukking in toetjes maken

  11. #52571
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Wat voeg jij aan de marscepone?

    Bedankt voor jouw uitgebreide antwoord!
    1 vanillesuiker en wat van t vocht waar je in dipt, ik maak verschillende varianten. Dus de gewone is dat 1 a 2 lepels afgekoelde koffie, bij een aardbei variant 1 a 2 lepels yogho (soort fristi) en ander variant weer koude chocomel
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #52572
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    1 vanillesuiker en wat van t vocht waar je in dipt, ik maak verschillende varianten. Dus de gewone is dat 1 a 2 lepels afgekoelde koffie, bij een aardbei variant 1 a 2 lepels yogho (soort fristi) en ander variant weer koude chocomel
    Hoe lang mogen die lange vingers geweekt worden?

  13. #52573
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    WoW. Die tiramisu.

    Hoe kan dat mensen? Pfffff ben een mislukking in toetjes maken
    Kijk anders een youtube filmpje, misschien kan er iets anders dan wat je nu doet?
    Avond te voren maken gaat sws helpen bij t lekker intrekken, probeer trouwens een normale ovenschaal dan kan je t mengsel ook mooi uitsmeren
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #52574
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Hoe lang mogen die lange vingers geweekt worden?
    Heel kort! Erin omdraaien en eruit dus echt een seconde ofzo
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #52575
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Kitchenaid wat een heerlijke uitvinding!!!! Besaha heb je m met roomkaas ala philedelpia gemaakt of met marscepone?
    Allahi3tek sa7a schat. Nee roomkaas maakt niet uit wat voor..maar heb em net zoals een cheesecake gemaakt en dan met nog wat extra's. Alleen de bouw is van tiramisu geworden

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl