1. #51796
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Klopt moest voor de room wel iets meer melk bij toevoegen omdat het te dik was maar echt heeeerlijk. Ga jouw andere recepten ook nog proberen insha Allah. Als 1 recept lekker is wil ik ze gelijk allemaal proberen hihi.
    Ah ok bij mij was ie precies goed toen, maar kan zijn dat bij de ander weer iets meer of minder nelk bij moet.

    Leuk schat hahaah, ook als iets niet lekker wordt wel zeggen he smaken verschillen sws wel...maar hoop dat het natuurlijk wel in de smaak zal vallen in sha Allah hahah.

    Jij was toch ook altijd degene die mn kapsalon maakte?
    Ik vind jouw eten er trouwens altijd super lekker uitzien...had het ook eerder gezegd he. Zou zo met jou aan 1 tafel kunnen zitten


    ELKE DAG

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  2. #51797
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    En nog een paar toppers van hier zoals...zeg ik niet..wordt te veel typen

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  3. #51798
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    ♡Tesliem en Lief ♡

    Jullie taarten ma sha Allah! Echt wauw gewoon super toppers beiden
    Moge Allah jullie gouden handjes beschermen Allahoema ameen.
    Ameen!

    Cakepops waren gelukkig wel gelukt wel een priegelwerkje

  4. #51799
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Praline klinkt erg gezellig, zo te zien een leuke dag gehad. Bsa7a.

    Dames die geplaatst hebben van msemmen tot rijst en cakejes zag er goed uit bsa7tkoem! ♡

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  5. #51800
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Ook genoten van een griesmeelcake zie ik ik.zit ook al zo lang aan roti te denken en nog zoveel meer dingen..maar iedere keer maak ik weer wat anders haha. Bsa7a mop.
    ja me schoonzus stuurse een recept hele bestilla bakblik kwam eruit maar was zo op hij was jummm
    Allah jahtik asaha ik ken t te veel lekkere dingen
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  6. #51801
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Ameen!

    Cakepops waren gelukkig wel gelukt wel een priegelwerkje
    Ik hoopte al dat het WEL zou lukken hihi...alhamdoelillah ze zagen er echt cute uit. Allahoema baarik.

    Ja drm heb ik het zelf ook al iets van 2 jaar uitgesteld nu wil ik ze toch echt gaan maken. Fondant taartje zou ik ook maken...walooo tijd gewoon! Maar komt wel in sha Allah.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  7. #51802
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    ja me schoonzus stuurse een recept hele bestilla bakblik kwam eruit maar was zo op hij was jummm
    Allah jahtik asaha ik ken t te veel lekkere dingen
    Omg hahahaahha..yummieee lekker genoten gelukkig.
    Jaa snap je hahahaah...gewoon te veel lekkere dingen ja.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  8. #51803
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    SlovesI ziet er heerlijk uit

    Aruitgirl yummie soep en msemmen bsa7a
    Allah 3tek sa7a!! Jouw taart is werkelijk waar prachtig. Masha Allah wat een talent heb je. Als ik ooit een taart nodig heb, dan weet ik je te vinden.

  9. #51804
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    Allah 3tek sa7a!! Jouw taart is werkelijk waar prachtig. Masha Allah wat een talent heb je. Als ik ooit een taart nodig heb, dan weet ik je te vinden.
    Jij had een lidl broodautomaat, kun je een keer foto plaatsen van je resultaat? En is het dan ook net zo zacht enzo
    Als die van de winkel ?

    Ik wil graag snijbrood bakken, lees de laatste tijd meer en meer over winkel brood.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #51805
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Ah ok bij mij was ie precies goed toen, maar kan zijn dat bij de ander weer iets meer of minder nelk bij moet.

    Leuk schat hahaah, ook als iets niet lekker wordt wel zeggen he smaken verschillen sws wel...maar hoop dat het natuurlijk wel in de smaak zal vallen in sha Allah hahah.

    Jij was toch ook altijd degene die mn kapsalon maakte?
    Ik vind jouw eten er trouwens altijd super lekker uitzien...had het ook eerder gezegd he. Zou zo met jou aan 1 tafel kunnen zitten


    ELKE DAG
    Ja blijkbaar had ik gewoon te weinig melk gedaan aan het begin.
    Haha nee ik weet ongeveer wel wie ik moet vertrouwen als het aankomt op recepten, bij jou zit het wel goed. Sommige op FB bijv hebben echt geen smaak sorry dat ik het zeg, hun recepten gebruik ik dus nooit meer.
    Jaaaa die kapsalon is lang geleden! Weet niet waarom ik het niet meer maak eigenlijk. Hm misschien morgen maar weer eens. Lekker en makkelijk!
    Hihi Thnks bb <3

  11. #51806
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bsahtkoum allen ziet er weer eens heerlijk uit!

    Lief heel mooi! Zou er wel een stukje van willen proeven
    Tesliem ziet er ook goed uit!! Ik had alleen die 6 toetjes in het midden weggelaten..

    Tbarkallah 3likoum
    Trotse mama ♡♡

  12. #51807
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Bsahtkoum allen ziet er weer eens heerlijk uit!

    Lief heel mooi! Zou er wel een stukje van willen proeven
    Tesliem ziet er ook goed uit!! Ik had alleen die 6 toetjes in het midden weggelaten..

    Tbarkallah 3likoum
    Shoukran! Ja dat midden was uit noodzaak. Het kroontje had namelijk een lelijke plek achtergelaten in de ganache.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  13. #51808
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    Jij had een lidl broodautomaat, kun je een keer foto plaatsen van je resultaat? En is het dan ook net zo zacht enzo
    Als die van de winkel ?

    Ik wil graag snijbrood bakken, lees de laatste tijd meer en meer over winkel brood.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja klopt inderdaad. In sha Allah ga ik dat zeker doen. Ik ga morgen weer brood bakken en dan plaats ik het resultaat. Persoonlijk vind ik het lekkerder, omdat je zelf de smaken kan toevoegen. Ik maak af en toe ook zoete melkbrood. Vooral als het brood net klaar is, heerlijk krokant en zacht vanbinnen.

  14. #51809
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Frey en tesliem. Prachtig!


    Dames bsahtkoummmm allemaal.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  15. #51810
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Wat schaft de pot vandaag ?

    Hier inshallah bami met kip saté op de barbecue .


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad