1. #65896
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Hoe noem je 'edjeft' in het Nederlands? Is dat suikerbiet?
    Djeft / left is toch koolraap? Suikerbiet is iets anders
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #65897
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ja ideaal! Het komt er inderdaad zo vanaf subhaanAllaah. Moet het binnenkort ook maar weer eens doen. Nu hoogzwanger en serieus nergens zin in haha.
    Heb je geen last van nesteldrang? Ik wilde zelfs klusjes doen die ik nooit had gedaan hihi
    Waqfa sahla!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #65898
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ik heb ook aubergine thuis. Ik wil morgen turkse rijst met aubergine, courgette en kefta maken in shaa allah. Heeft iemand een goed recept of link van een site?

    Vandaag hoef ik niet te koken. Bissara uit de diepvries en gerookte makreel opwarmen. Oh ja en huisgemaakte brood van mijn moeder opwarmen .
    Die gerookte makreel bij een echte viswinkel is echt jammie.

    Vandaag ga ik toch niet koken . Ga straks me kindjes ophalen bij me moeder en daar eten insha Allah.
    Moussaka en gevulde paprika schuif ik Door, meschien dat ik straks voor morgen kook als ik het red.

    Je moet de gevulde aubergine van najat ala kookmutsjes proberen met Turkse rijst is zoo mijn favo recept macha allah.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  4. #65899
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Moussaka....lekker man.

    Ik ben bezig met een tgarbiq van krieltjes...groentestoof van chsmpignons paprika en broccoli en kipfilet.
    Marokkaanse spinazie...
    Bel3a dtnazer en mqali....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #65900
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bess77a zo bij je moeder eten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #65901
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Heb je geen last van nesteldrang? Ik wilde zelfs klusjes doen die ik nooit had gedaan hihi
    Waqfa sahla!
    Jawel, alleen ik kan het niet meer. Hoe frustrerend het ook is haha. Heb zware bekkeninstabiliteit en carpaal tunnelsyndroom in mijn handen. Ik probeer wel dingen te doen maar het gaat niet meer. Brengt enorm veel frustratie met zich mee zoals je kan begrijpen haha.

  7. #65902
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ik heb echt zin in rijst met groenten doorheen.
    Iemand echt een lekker recept ? (Soort paella maar dan vegetarisch)
    Ik doe vaker groenten bakken met soja saus en sambal. Rijst koken. En Valess in de oven. Wel de rijst en de groenten doormekaar roeren. Als het gaar is. Is erg lekker en zo klaar.

  8. #65903
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Jawel, alleen ik kan het niet meer. Hoe frustrerend het ook is haha. Heb zware bekkeninstabiliteit en carpaal tunnelsyndroom in mijn handen. Ik probeer wel dingen te doen maar het gaat niet meer. Brengt enorm veel frustratie met zich mee zoals je kan begrijpen haha.
    Ah meskina! Allah ishafiek en gewoon rustig aan doen. De boel de boel laten en alleen hoognodige doen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #65904
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Ik heb echt zin in rijst met groenten doorheen.
    Iemand echt een lekker recept ? (Soort paella maar dan vegetarisch)
    Vegatarische rijst maak ik altijd op precies zelfde wijze als met vlees. Rijst apart koken, in een wok of hapjespan beetje olie en naar wens groenten roerbakken. (Broccolli doe ik kort voorkoken) en bij vega rijst horen doperwtjes vind ik. Zout en kruiden naar smaak toevoegen (ik doe kurkuma, witte peper, zwarte peper, beetje kerriepoeder en beetje chillivlokken) en soms doe ik ook halve zakje nasikruiden, beetje water toevoegen en laten prutellen. En als laatste de gekookte rijst erbij en voorzichtig omscheppen. Vega rijst doe ik meestal wel bij kippevleugels of borrel uit de oven. Hier heb ik boeren eters en willen altijd iets dierlijks erbij hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #65905
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Ik doe vaker groenten bakken met soja saus en sambal. Rijst koken. En Valess in de oven. Wel de rijst en de groenten doormekaar roeren. Als het gaar is. Is erg lekker en zo klaar.
    Ik zag dat Aldi de vega burgers in de aanbieding heeft, 2 pakken voor 2,50. Iemand die weleens geprobeerd? Ik heb weleens kaasburgers dacht van valess geprobeerd maar al dat kaas liep er uit in de oven. Garden gourmet waren de schnitzels heel goed bevallen. (Doe trouwens al dat soort snacks in de oven)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #65906
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ik vond het lekker. [emoji4]

    Morgen wil ze gele couscous...niet die bruine...met kikkerbilletjes....erwten..genza.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #65907
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Totaal geen idee wat te eten vandaag.

    Wat eten jullie?

  13. #65908
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik zag dat Aldi de vega burgers in de aanbieding heeft, 2 pakken voor 2,50. Iemand die weleens geprobeerd? Ik heb weleens kaasburgers dacht van valess geprobeerd maar al dat kaas liep er uit in de oven. Garden gourmet waren de schnitzels heel goed bevallen. (Doe trouwens al dat soort snacks in de oven)
    Oh dat heb ik niet gezien. Dan snel wat inslaan. Ik vind de vega balletjes, vega burgers en vega gehakt van de aldi erg lekker.

  14. #65909
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Aubergine gehakt met groenten ovenschotel. Recept van Riannah.
    Trotse mama ♡♡

  15. #65910
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Juno lekker!


    Gwnkraal en romaissa thanks
    Trotse mama ♡♡