+ Reageer
Pagina 4395 van 4414 EersteEerste ... 4345 4370 4385 4393 4394 4395 4396 4397 4405 ... LaatsteLaatste
65.911 tot 65.925 van 66207
    MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ga vooral snoepjes en chocolade doen, fruit denk ik niet. Heb een licht paars/blauw acht bloemetje gevonden die gaat er wel bij. Blauwe bessen zou nog kunnen en eventueel bramen die zijn ook best donker. Zolang het maar niet te rozig of vrouwelijk is
    Ja ja idd die zouden ook kunnen. Je moet maar beetje proberen en kijken want met t blauwe van andere dingen kan t blauwe van die bessen ook meer uitkomen.. ofzo

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    15.075
    23-03-2004

had hem per ongeluk in de receptentopic geplaatst

MVC Lid

Reacties
    4.997
    25-10-2015

Riannah bessaha wat voor koekjes zijn dat? Ze zien er lekker uit

Jieh

Reacties
    1.273
    21-02-2004

Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    Freyaa of praline vraagje
    Fondant koekjes met fondant en al hebben jullie die al eens ingevroren? Kan toch?
    Wat betreft fondant. Ik heb een keer cupcakes met fondant ingevroren. Fondant blijft wel goed. Alleen had ik twee cupcakes op elkaar laten ontdooien en plakte het fondant een beetje aan de andere cupcake.

Dames mooie baksels ma shaa allah!

Riannah, zien er uit als lekkere koekjes. Ik houd wel van die simpele koeken met noten. Echt genieten.

MVC Lid

Reacties
    8.399
    21-03-2002

Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Wat betreft fondant. Ik heb een keer cupcakes met fondant ingevroren. Fondant blijft wel goed. Alleen had ik twee cupcakes op elkaar laten ontdooien en plakte het fondant een beetje aan de andere cupcake.

Dames mooie baksels ma shaa allah!

Riannah, zien er uit als lekkere koekjes. Ik houd wel van die simpele koeken met noten. Echt genieten.
    Dank je ik denk gewoon dat het kan Indd
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVC Lid

Reacties
    8.999
    07-10-2009

Kun je cake invriezen? Wordt het dan niet droog?

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Bijna alles kan je wel invriezen. Bij cupcakes idd vooral opletten dat het naast elkaar is en niet op elkaar liefst en fondantkoekjes ook goed met bijvoorbeeld bakpapier ertussen. Heb zelf koekjes met fondant nog niet ingevroren maar cupcakes wel. Maar die koekjes gaan ook prima. Maar met die koekjes, ze blijven lang goed dus tot nu toe gewoon in apart afgesloten bakje koekjes en de fondant toppers in apart bakje ook met bakpapiertjes ertussen. Zo blijft het ook lang goed.

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Heerlijk Riannah bsa7a

MVC Lid

Reacties
    44.449
    14-07-2013

Was benieuwd naar de reacties op fb.
    Wel grappig dat ik geen 1 reactie heb gekregen met is te druk of iets.. juist super positieve/leuke reacties en veel geliked.
    Ga er binnenkort al 1 maken voor een verloving voor iemand.

Voor vandaag soepje en mini vis mhensha.
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wel grappig dat ik geen 1 reactie heb gekregen met is te druk of iets.. juist super positieve/leuke reacties en veel geliked.

Bij mij ook, bij mij was jij echt enige die zei nou niet zo mooi en Senna zei alleen te druk. Verder alleen juist wauw perfectie etc. Heb ik toen ook niet gezegd, snap ook niet waarom je dit nu hier plaatst alsof je wat te bewijzen hebt. Krijg er een beetje een raar gevoel bij

Met je reactie hierboven lijkt echt alsof je een strijd met mij aan het voeren bent wat ik eerlijk gezegd de laatste tijd wel vaker heb.

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Ik heb het ook lange tijd gewoon gelaten maar snap wel waar de reacties van flower vandaan kwamen. Helemaal met je laatste reactie erbij..

MVC Lid

Reacties
    126
    18-04-2012

Ik vind je taart prachtig! Ik zag je taart ook op kookmutsjes en daar zijn de leden anders dan hier. Hier zijn ze meer hatelijk naar elkaar toe..

MVC Lid

Reacties
    44.449
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bij mij ook, bij mij was jij echt enige die zei nou niet zo mooi en Senna zei alleen te druk. Verder alleen juist wauw perfectie etc. Heb ik toen ook niet gezegd, snap ook niet waarom je dit nu hier plaatst alsof je wat te bewijzen hebt. Krijg er een beetje een raar gevoel bij

Met je reactie hierboven lijkt echt alsof je een strijd met mij aan het voeren bent wat ik eerlijk gezegd de laatste tijd wel vaker heb.

Waarom ik het zeg is omdat iedereen het hier wel zei. Dat viel mij op. Ik had het niet gezegd als 1 of 2 het niet mooi vonden of te druk
    Valt me echt van je tegen dat je dat denkt!
    Deze reactie is ook niet speciaal naar jou gericht ofzo, maar goed.
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    1.561
    06-10-2017

Waarom ik het zeg is omdat iedereen het hier wel zei. Dat viel mij op. Ik had het niet gezegd als 1 of 2 het niet mooi vonden of te druk
    Ik vind het frappant dat jij zelf de eerste was die zoiets zei naar mij toe en als anderen het tegen jou zeggen en op kookmutsjes niet (waar ze idd ook minder kritisch zijn) je dan zo'n reactie hier plaatst alsof je moet bewijzen van hij is wel leuk, wat hij ook is. Ik merk dit wel aan meer kleine dingetjes maar goed voor de harmonie van de topic zal ik het hierbij laten.

Nora

Reacties
    2.277
    05-02-2011

Je wilt toch een eerlijke mening lijkt mij? Ik zei al ik vind het super knap dat je dit kan, doe het je niet na. Maar toch blijf ik erbij dat de cijfers te compact/te druk zijn. Is toch pas je eerste keer?

Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk