1. #7936
    Bijna Lid

    Reacties
    3.269
    13-08-2014

    Vandaag roti gemaakt, met minder saus en geen roti vellen (vanwege dubbele koolhydraten).






  2. #7937
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Freyaa Bekijk reactie
    Ja echt lekker. Pompoen, doperwten, rozijnen idd geweld, kikkererwten, zongedroogde tomaten, wat fetakaas, lente uitjes.

    Wat ik over heb morgen mee als lunch
    lekker ik doe verschillende varianten met gegrilde paprika's en aubergine en ui, maar ook gewoon met komkommer en tomaat en maïs en olijven ook heerlijk, elke variant vind ik lekker haha
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #7938
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Haas-Konijntje Bekijk reactie
    Heerlijk!! Lang geen tajine op, krijg er spontaan zin in

    Dankjewel
    Ja op zn tijd is het lekker..
    Citaat Geplaatst door Africanrose. Bekijk reactie
    Ja doet goed op zo een koude avond! Maar zo een lekkere tajine kan er ook wel in. Bsahtek!

    Dank je wel!

    BarakAllahofeek meid


    En alle andere dames ook bsahetkom ziet er lekker uit allemaal!
    Allah ie3tek sa7a xx
    Citaat Geplaatst door honey_bunny Bekijk reactie
    Hoi Ladies,

    Laatst had meisjes een foto geplaats van rijst met kippevleugels. Ik had daarvan het recept gevraagd, maar weet niet of ze deze geplaatst had.

    Heeft iemand het recept.. Dan voornamelijk van de nasi...

    Ik heb vandaag ook kippevleugeltjes uit de vriezer gehaald en wilde daar rijst bij maken.
    Je bent al geholpen zo te lezen. Maar die kipbestilla ziet er goed uit
    Happiness is an inside job


  4. #7939
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Rec heerlijk! Die roti vellen zijn wel lekker maar begrijp dat je dat niet gedaan hebt.

    Had vandaag niet zo een zin om te koken en wou wat aan de gezonde kant maken dus het werd aardappelen uit de oven met kerrie kruiden en gebakken kefta met salade

    [IMG]http://i58.tinypic.com/2mphbh4.jpg[/IMG

  5. #7940

  6. #7941
    La vie en rose.

    Reacties
    4.319
    06-02-2013

    Ik heb honger. Ik ga vlees bakken en een paar rode spaanse pepers in de oven gooien. Tot het eten klaar is blijf ik daim mini chocolaatjes snoepen.

  7. #7942
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door powerranger Bekijk reactie
    Stupid question ������

    Ik wil graag een broodrecept uitproberen. Het enige wat mij tegen houdt is dat ik niet weet hoeveel 1 of anderhalf eetlepel gist is. Ik heb zakjes van dr oetker en gist in blauwe verpakking. Staat 1 eetlepel voor 1 zakjes dr oetker? En welke kan je het beste gebruiken? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

    Xx
    het is gelijk welke gist. Ik gebruik vaker die blauwe paK..
    maar andere kan ook..
    mss zo een zakje opendoen en in je lepel doen totdat ja een EL hebt

  8. #7943
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  9. #7944
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  10. #7945
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013



    Mueslirepen aant maken



    En een banaan-sinaasappel-kokos sapje. Ziet er gelijk veel aangenamer uit zo en tis heerlijk
    The world is nothing without my coffee

  11. #7946
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Rectificatie Bekijk reactie
    Vandaag roti gemaakt, met minder saus en geen roti vellen (vanwege dubbele koolhydraten).





    Ziet er verrukkelijk uit! Hoe heb je het gemaakt? Is dat kousenband of boontjes?
    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  12. #7947
    MVC Lid

    Reacties
    1.118
    03-02-2014

    @Golden-nadoria: heb em uiteindelijk gemaakt. Alleen net wat anders haha. Geen saroma vanille (kon em niet vinden) en aardbijen waren helaas op in supermarkt. Dit is het geworden. Kan niet wachten met smullen :emoj:



    Trust only Allaah subhanawata'alaa

    SoubhaAllaah, waAlhamdoelilaah, wa la ilaha ila Allaah, Allaahu akbaar

  13. #7948
    Bijna Lid

    Reacties
    3.269
    13-08-2014

    Citaat Geplaatst door Volwassenmeid Bekijk reactie
    Ziet er verrukkelijk uit! Hoe heb je het gemaakt? Is dat kousenband of boontjes?
    Dat zijn sperziebonen. Kon geen kousenband vinden hierzo.

    Voor de sperziebonen:
    Ik heb twee uien in stukken gesneden en twee teentjes knoflook geraspt. Dit bakken in beetje zonnebloemolie. Dan beetje zout, peper en een volle theelepel trassi erbij gedaan. Weer ff laten bakken. En dan 400 gram gebroken sperziebonen en een glas water erbij. Dit laten koken tot de sperziebonen gaar zijn.

    Voor de aardappels/kippenpootjes:
    Ook hier weer twee uien gesneden en twee knoflookteentjes geraspt. Dit even laten aanbakken in zonnebloemolie. Dan de schoongemaakte kippenpootjes/kippendijen/borrelpootjes erbij. Laat de kip beetje bruin bakken en voeg zout, peper en drie volle theelepels kerrie massale toe. Goed roeren en dan water erbij tot de pootjes onder water staan. De laatste tien minuten voeg ik voorgekookte krieltjes toe. Als je normale aardappels gebruikt, doe je dit halverwege de garing erbij. Als de aardappels gaar zijn, de gekookte eieren toevoegen en ff laten meekoken.

  14. #7949
    MVC Lid

    Reacties
    9.579
    08-01-2007

    Citaat Geplaatst door Rectificatie Bekijk reactie
    Dat zijn sperziebonen. Kon geen kousenband vinden hierzo.

    Voor de sperziebonen:
    Ik heb twee uien in stukken gesneden en twee teentjes knoflook geraspt. Dit bakken in beetje zonnebloemolie. Dan beetje zout, peper en een volle theelepel trassi erbij gedaan. Weer ff laten bakken. En dan 400 gram gebroken sperziebonen en een glas water erbij. Dit laten koken tot de sperziebonen gaar zijn.

    Voor de aardappels/kippenpootjes:
    Ook hier weer twee uien gesneden en twee knoflookteentjes geraspt. Dit even laten aanbakken in zonnebloemolie. Dan de schoongemaakte kippenpootjes/kippendijen/borrelpootjes erbij. Laat de kip beetje bruin bakken en voeg zout, peper en drie volle theelepels kerrie massale toe. Goed roeren en dan water erbij tot de pootjes onder water staan. De laatste tien minuten voeg ik voorgekookte krieltjes toe. Als je normale aardappels gebruikt, doe je dit halverwege de garing erbij. Als de aardappels gaar zijn, de gekookte eieren toevoegen en ff laten meekoken.
    Dank je wel lieve dame!
    Beproevingen maken je zwak en sterk!

  15. #7950
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Morgen word het dus mini kipbestilla's door hunny bunny

    Wil ook truffels maken morgen van oreo koekjes.
    Happiness is an inside job