1. #4801
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Lees net pas je reactie en heb het indd niet kunnen vinden in lidl vomar en dirk. Ah ben ik niet geweest. Dus het wordt lasagne. In sha Allah ander keer jouw recept uitproberen
    InshaAllah, lasagne is ook lekker.
    Happiness is an inside job


  2. #4802
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Ben ook wel benieuwd naar dat facebook gebeuren.
    Kun je dat ook bekijken als je geen facebook hebt?

  3. #4803
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    InshaAllah, lasagne is ook lekker.
    Ja klopt. Heb dat echt superlang niet meer gegeten. En kwam veel voor hier in de topic haha dus wel zin in.

    valt trouwens wel mee met de kou buiten. Gelukkig niet gesneeuwd hier

  4. #4804
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Ben ook wel benieuwd naar dat facebook gebeuren.
    Kun je dat ook bekijken als je geen facebook hebt?
    Jammer is dat he
    En moet je dat koken & bakken ook toevoegen als vriend als je alles wilt bekijken? Stel ik ga op facebook van mn zusje.

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Ja klopt. Heb dat echt superlang niet meer gegeten. En kwam veel voor hier in de topic haha dus wel zin in.

    valt trouwens wel mee met de kou buiten. Gelukkig niet gesneeuwd hier
    Lasagne mis ik toch echt wel als ik het lang niet op. Wil het een keer met vis zeevruchten maken. Lijkt me ook super lekker
    Ik vond het gisteren ook meevallen. Had niet eens handschoenen om. Alleen veel sneeuw ligt hier nog
    Happiness is an inside job


  5. #4805
    MVC Lid

    Reacties
    21.989
    08-04-2014

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Jammer is dat he
    En moet je dat koken & bakken ook toevoegen als vriend als je alles wilt bekijken? Stel ik ga op facebook van mn zusje.



    Lasagne mis ik toch echt wel als ik het lang niet op. Wil het een keer met vis zeevruchten maken. Lijkt me ook super lekker
    Ik vond het gisteren ook meevallen. Had niet eens handschoenen om. Alleen veel sneeuw ligt hier nog
    Lotgenootje
    Ik heb echt geen flauw idee.

  6. #4806
    Law student

    Reacties
    2.118
    08-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Je kan wel op Facebook zonder een account alleen kan je de groep 'Koken & Bakken' niet volgen, het is een gesloten groep waar je lid van moet zijn


  7. #4807
    MVC Lid

    Reacties
    7.481
    01-06-2006

    Djazaakunna Allaahu khayran!

    Laat ik maar niet beginnen over de lekkere dingen die geplaatst zijn. Ik probeer gezonder te eten, dus ik negeer jullie even.

    Uhmmm, ik kan de link niet plaatsen?! Maar ga naar Ah.nl en dan yoghurtbavarois met bosvruchtensaus. Ik heb wel verse bosvruchten gebruikt en geen gelatine. Je krijgt dan meer een yoghurttoetje, maar het moet compacter worden. Je kan dan agar agar gebruiken.

  8. #4808
    MVC Lid

    Reacties
    29.551
    14-08-2013

    Ik had me in de ramadan afgemeld omdat ik gek werd van de oreo toetjes haha maar toch maar weer ff kijken [emoji14]
    The world is nothing without my coffee

  9. #4809
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Theelepeltje Bekijk reactie
    Lotgenootje
    Ik heb echt geen flauw idee.
    ahah

    Je moet dus aangemeld zijn
    Citaat Geplaatst door RabatGirlY Bekijk reactie
    Je kan wel op Facebook zonder een account alleen kan je de groep 'Koken & Bakken' niet volgen, het is een gesloten groep waar je lid van moet zijn

    Ja soms kan je er wel op en volgen. Maar hier moet je dus voor aanmelden. Lijkt me wel leuk om deze groep te volgen of is het niet zo?

    Haha ik zie het
    Happiness is an inside job


  10. #4810
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Jammer is dat he
    En moet je dat koken & bakken ook toevoegen als vriend als je alles wilt bekijken? Stel ik ga op facebook van mn zusje.



    Lasagne mis ik toch echt wel als ik het lang niet op. Wil het een keer met vis zeevruchten maken. Lijkt me ook super lekker
    Ik vond het gisteren ook meevallen. Had niet eens handschoenen om. Alleen veel sneeuw ligt hier nog
    Hmm lekker, anders dan met gehakt standaard haha
    Alhamdoulilah.

    Had trouwens laatst je gehaktballetjes in tomatensaus gemaakt in tajine voor de tweede keer. Was echt lekker hamdoulilah. Bedankt voor het delen van je recepten. We hebben er echt veel aan!

  11. #4811
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hana Bekijk reactie
    Dank je wel meid voor je snelle antwoord ook.... Ik ga het met courgette proberen....x

    Met tonijn lijkt me ook wel lekker... Als je tijd hebt zou ik dat recept ook graag willen hebben...

    Met tonijn.

    1 teentje knoflook, geperst
    1 blikje tonijn naturel, in kleine stukjes
    Zelfgemaakte tomatensaus of heinz tomatensaus.
    1 sjalotje, gesnipperd
    1 eetlepel kappertjes, fijngehakt
    1 eetlepel tijmblaadjes
    1 bekertje zure room
    100 ml melk
    Geraspte kaas

    Voeg de knoflook toe aan de tonijnstukjes en schep er de helft van de tomatensaus, het sjalotje, de kappertjes en de tijm door. Voeg kruiden naar smaak toe. Vul de cannelloni met het tonijnmengsel en leg ze naast elkaar in de ingevette ovenschaal. Doe hier de rest van de tomatensaus over. Roer de zure room, de melk en de geraspte kaas door elkaar. Strijk dit mengsel over de cannelloni. Bak de cannelloni in de oven in ca. 30 minuten goudbruin en gaar
    Happiness is an inside job


  12. #4812
    Law student

    Reacties
    2.118
    08-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Mwoah, ik haal er geen inspiratie uit ofzo. Als de één met iets begint, bijv een rolcake, dan kun je dat de komende weken alleen maar verwachten van andere leden.

    Het is meer een show-off topic geworden. Maar toch meld ik mij op de een of andere manier niet af

  13. #4813
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Hmm lekker, anders dan met gehakt standaard haha
    Alhamdoulilah.

    Had trouwens laatst je gehaktballetjes in tomatensaus gemaakt in tajine voor de tweede keer. Was echt lekker hamdoulilah. Bedankt voor het delen van je recepten. We hebben er echt veel aan!
    Haha ja anders dan gehakt ja, En dan eigen sausje maken want die van honing zal er niet lekker bij zijn in combi met vis.

    Lekkerr, bsa7tkoum, Graag gedaan
    Happiness is an inside job


  14. #4814
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RabatGirlY Bekijk reactie
    Mwoah, ik haal er geen inspiratie uit ofzo. Als de één met iets begint, bijv een rolcake, dan kun je dat de komende weken alleen maar verwachten van andere leden.

    Het is meer een show-off topic geworden. Maar toch meld ik mij op de een of andere manier niet af
    Haha dat is hier ook een beetje Iedereen steekt elkaar aan met iets, Die loempia msemmen is daar 1 van
    Officieel was die bedacht door kouzina djel sousou op facebook haha
    Happiness is an inside job


  15. #4815
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door meisjes- Bekijk reactie
    Haha ja anders dan gehakt ja, En dan eigen sausje maken want die van honing zal er niet lekker bij zijn in combi met vis.

    Lekkerr, bsa7tkoum, Graag gedaan
    Ja indd. Ik ga vandaag zonder pakje maken. Ben benieuwd. Die pakjes maken het echt lekker en makkelijk haha.

    Allahtieksaha