1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    286
    11-02-2013

    Citaat Geplaatst door StreetChic Bekijk reactie
    4jaar getrouwd voor papieren ik geloof er niks van, een illigaal heeft al na 6maanden hooguit een jaar al zijn papieren wat gaat hij nog 3 jaren met jou doen als hij niet van je houd

    sommige denken dat ex illigalen niet in een slecht huwelijk kunnen zitten, ex illigalen mogen ook scheiden, je hoeft hiervoor niet zo verbitterd te reageren, scheid en klaar leven gaat verder, maak een omgangsregeling voor jullie kind
    Na vijf jaar heeft men zijn '' echte papieren'' wat men nu heeft is meer een verblijfsvergunning maar nog geen paspoort
    dat is tenminste in Belgiƫ zo.

  2. #77
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Citaat Geplaatst door Nahid__ Bekijk reactie
    Na vijf jaar heeft men zijn '' echte papieren'' wat men nu heeft is meer een verblijfsvergunning maar nog geen paspoort
    dat is tenminste in Belgiƫ zo.
    nee in belgie is het even gemakkelijk zoals in NL na 3 jaar ben je gewoon nederlandse of belg van nationaliteit, daarvoor ben je nog ' marokkaan '

  3. #78
    Verbannen

    Reacties
    38.177
    25-09-2007

    Citaat Geplaatst door Hero_ Bekijk reactie
    Voor jou wel, we hadden vroeger een voorman op werk en zijn vrouw heeft hem naar Nederland gehaald. Hij kwam er gewoon voor uit dat hij met Nederlandse vrouwen naar bed gaat, wat wij vreemd vonden, aangezien hij getrouwd was en een kind heeft. Hij zegt zo van: Zouden jullie een kutje weigeren, wanneer je de kans krijgt" Ik kwam 'm een keer tegen terwijl hij op z'n afspraakje zat te wachten voor de deur van een flat waar we toen werkten.
    dat zijn ordinaire mannen die vreemdgaan, is gewoon slecht karakter

  4. #79
    Alleen ik.

    Reacties
    1.820
    28-03-2012

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat is wanneer je in hoger beroep gaat, maar meestal geeft de IND die kans geeneens want ze sluiten je gelijk in om enkeltje terug te geven.

    Ik weet waar ik het over heb
    Er is geen sprake van hoger beroep bij beslissingen genomen door overheidsinstanties. Je gaat eerst in bezwaar bij de instantie zelf en daarna in beroep bij de bestuursrechter. Tegen iedere beslissing van de overheid staat bezwaar en beroep open, ook dus bij de IND. Alleen tegen wetten, verordeningen en algemeen geldende regels staan geen rechtsmiddelen open. Stel je voor dat de IND zomaar mensen kon uitzetten, dan had men het centrum in Ter Apel niet meer nodig.

    Ik weet ook waar ik het over heb, gezien het feit ik praktijkervaring heb met publiekrechtelijke juridische dienstverlening.
    -