1. #28336
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Bij mij alleen laatste 2/3cm ofzo is vreselijk, rest wel goed te doen

  2. #28337
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bij mij begon echt de pijn nadat de vliezen waren geprikt. Pfff
    Trotse mama ♡♡

  3. #28338
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Praline schat heb echt met je te doen. Zolang in onzekerheid. Inchallah mag je vandaag nog van je kleine genieten. Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat de bevalling mee zal vallen en dat jij en je dochtertje gezond zijn. Dikke knuffel


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #28339
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Hier helaas voel ik ook elke beetje weee. Ach het is voor een goed doel denk ik maar dan [emoji3]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #28340
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik heb al 4cm ontsluiting zonder weeen voelde ze net.
    Ze gaan ze zo breken en dan beval ik waarschijnlijk vandaag nog inshaAllah.

    Ik zei ga echt niet naar huis heb daar niks aan. Net zo goed vandaag
    InshaAllah schat. Lijkt me ook verstandig dat je gewoon daar blijft mena naar huis gaan. Als je nu zou gaan is de kans groot dat je dadelijk wanneer het echt begint het te laat is om nog naar het ziekenhuis te gaan.

    Moge Allah je bijstaan, amien!

  6. #28341
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Ik zou met 4 cm ook niet naar huis willen, no way. bet nbet. Ze willen zoveel mogelijk thuis laten bevallen. Ze proberen mij ook elke keer te overtuigen.

  7. #28342
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Waarom willen jullie niet thuis bevallen dan?

    Het is dat ik echt niet mag ivm eerdere keizersneden maar als ze mij de keuze gaven zou ik thuis willen bevallen.

  8. #28343
    Alhamdulillah♡

    Reacties
    646
    24-05-2017

    Thuis bevallen lijkt me echt eng. Stel er gaat Allah y 7fad iets mis ofzo je weet maar nooit wat voor complicaties er kunnen op treden. Is toch veiliger als je dan al in het ziekenhuis ligt.

  9. #28344
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Waarom willen jullie niet thuis bevallen dan?

    Het is dat ik echt niet mag ivm eerdere keizersneden maar als ze mij de keuze gaven zou ik thuis willen bevallen.
    Ik ben thuis bevallen, maar van tevoren was er afgesproken dat ik in het ziekenhuis zou bevallen.
    Vind het achteraf heel fijn dat ik in mn vertrouwde omgeving ben bevallen, ook had ik de autorit naar huis niet echt zien zitten.
    Maar met complicaties kan je idd beter in het ziekenhuis bevallen

  10. #28345
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Ik en 1 februari. Hoe voel jij je?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last van mijn bekken. Nu fysio, gelukkig geen bekkeninstabiliteit. Verder Alhamdoulilah. Hoe voel jij je?

  11. #28346
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Integere ik lees net dat je weeën had, maar je moet toch nog een tijdje? Hoe gaat het nu?

  12. #28347
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Praline; Kwam alleen kijken of jij al bent bevallen ik dacht zal vast gisteren al gebeurd zijn maar misschien inmiddels al wel hoop in Sha Allah dat het achter de rug is en je je gezonde meid in je armen hebt!

    Had ook 4cm toen ik naar het ziekenhuis ging en vk vroeg me wat ik wil en had toen gezegd liever nu want vind de weeën nu al pijnlijk maar kan ze nog goed wegpuffen straks wordt het erger. Waren daar rond 23 of 23:30 en bevallen om 2:16.
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  13. #28348
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ben gisterenavond bevallen dames. Wat een heerlijkheid dit als je het achter de rug hebt allemaal. Mn mooie prinsesje mashaAllah Ligt nu heerlijk vredig te slapen..
    Ging zo snel allemaal toen de weeen begonnen te komen
    Happiness is an inside job


  14. #28349
    MVC Lid

    Reacties
    488
    06-10-2015

    ❤♡۵♥❣ლ❦De zwangerschaps(wens) topic ❤♡۵♥❣ლ❦

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ben gisterenavond bevallen dames. Wat een heerlijkheid dit als je het achter de rug hebt allemaal. Mn mooie prinsesje mashaAllah Ligt nu heerlijk vredig te slapen..
    Ging zo snel allemaal toen de weeen begonnen te komen

    Mabrouk meid. Allah y slah. Hamdoelilah dat alles snel ging. In sha Allah maken jullie het allebei goed. Nu lekker genieten van je prinsesje


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #28350
    MVC Lid

    Reacties
    163
    19-11-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ben gisterenavond bevallen dames. Wat een heerlijkheid dit als je het achter de rug hebt allemaal. Mn mooie prinsesje mashaAllah Ligt nu heerlijk vredig te slapen..
    Ging zo snel allemaal toen de weeen begonnen te komen
    Alhamdoulilah wat een goed nieuws. Alf Mabrouk met de geboorte van je dochtertje. Fijn dat het alsnog allemaal zo snel ging. Hoop dat jullie het beiden goed maken! Geniet er van.