1. #25711
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Leuk rompertje Praline!
    Je gaat je helemaal suf shoppen voor dr! Al die leuke jurkjes, vestjes, broekpakjes.. moeilijk te weerstaan hoor
    Danjjewel. Ze hadden zulke leuke bij de Hema
    Haha ja als ik nu mn zoontje maar niet vergeet
    Happiness is an inside job


  2. #25712
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Echt wel vroeg! AlhamdouliLlah is het allemaal goed gegaan.
    Sliep ze al direct goed door of moest je heel vaak 'snachts opstaan?

    Hoe gaat het verder met jou en je prinsesje? Ze heeft nu echt een leuke leeftijd
    Jaa wel vroeg maar we sliepen hierdoor beide beter. Kamer zitten naast elkaar dus gwn goed te doen. Ze kwam toen nog steeds in de nacht voor voeding. Nu alleen rond 12 uur nog en dan slaapt ze vaak tot 7/8. Enkele keer nog wel iets eerder.Ze gaat ook elke avond rond 8 na bed.

    Jaa hele leuke leeftijd. Ze rolt nu alle kanten op..ze probeerd te kruipen maar lukt er niet waardoor ze boos wordt haha. Moet er elke x dan weer goed leggen..ze kan ook al los staan aan de bank maar doe dat nog niet. Lijkt me te vroeg en te zwaar voor dr kleine lichaampje. Ze is bijna 6 maand alhamdoulilah.

    Hoe is het met jou en ne meisje? Ben nog steeds benieuwd hoe ze heet haha.





    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  3. #25713
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Praline gefeliciteerd! Zo leuk een jongen en een meisje! Je blijft idd maar shoppen en shoppen haha. Geniet er van!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  4. #25714
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Praline mabroek met jullie mooie nieuws!! Lijkt me inderdaad wel even wennen haha!

    Pynx mijn zoontje is nu ruim 10 maanden en slaapt nog bij me. We hadden tot voor kort ook maar 1 slaapkamer, maar zijn net verhuisd. Ik wil hem nu eerst dan weer laten wennen aan de nieuwe situatie. Daarnaast slaapt hij nog steeds aan de borst, dus blijft een beetje lastig om hem op z'n eigen kamer te krijgen, maar ik zou het wel graag willen.

  5. #25715
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Wauw, dat is nog wel heel jong!
    Dan moest je er sowieso vaak uit.
    Toen de mijne 2 weken was waren we net ontslagen uit t ziekenhuis. Ik was toen heel snel uitgeput, dus ze sliep toen vaak bij mij op bed



    Daar hangt het ook vanaf natuurlijk. Wat beviel jou het beste?
    Onze babykamer is nu nog gewoon een showkamer.. ben van plan rond 4 maanden haar op haar kamer te leggen
    Hmm valt mee, mn zoontje sliep vanaf 4 weken al volledig door. Daar was ik wel heel blij mee

  6. #25716
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Net 20 weken echo gehad. Ben weer helemaal verliefd
    We krijgen een meisje!!!
    Meteen iets gekocht

    Rompertje heb ik ook voor mijn meissie haha

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #25717
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Rompertje heb ik ook voor mijn meissie haha
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Praline mabroek met jullie mooie nieuws!! Lijkt me inderdaad wel even wennen haha!

    Pynx mijn zoontje is nu ruim 10 maanden en slaapt nog bij me. We hadden tot voor kort ook maar 1 slaapkamer, maar zijn net verhuisd. Ik wil hem nu eerst dan weer laten wennen aan de nieuwe situatie. Daarnaast slaapt hij nog steeds aan de borst, dus blijft een beetje lastig om hem op z'n eigen kamer te krijgen, maar ik zou het wel graag willen.
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Praline gefeliciteerd! Zo leuk een jongen en een meisje! Je blijft idd maar shoppen en shoppen haha. Geniet er van!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Allah iebarek fiekoum
    haha leuk Hidaya vond die met die tekst ook leuk I got it from my mama alleen niet zo meisjesachtig
    Happiness is an inside job


  8. #25718
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Is er bij jullie al iets te zien en voelen jullie de baby?
    Hier inmiddels bijna 20 weken en nog geen buik en voelen ook niet echt. Baby'tje was wel druk bewegelijk op de echo.

    Op hoeveel hebben ze de baby bij jullie geschat?
    Happiness is an inside job


  9. #25719
    MVC Premium

    Reacties
    7.228
    10-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Gefeliciteerd lella fatima, silverlight en praline met de goede echo's!

    En op de vraag wanneer de kindjes al apart sliepen.. bij mij sliep mijn zoontje met 8 weken in zijn eigen kamer. Hij kwam niet heel vaak meer 'snachts en had een babyfoon op mijn nachtkastje. Mijn nachtrust ging er heel erg op vooruit en mijn zoontje vond het ook prima!

  10. #25720
    MVC Premium

    Reacties
    7.228
    10-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe langer je wacht met het apart laten slapen, hoe moeilijker het zal worden denk ik..

  11. #25721
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah iebarek fiekoum
    haha leuk Hidaya vond die met die tekst ook leuk I got it from my mama alleen niet zo meisjesachtig
    Jaa die zag ik ook maar vond deze leuker haha. Gefeliciteerd! Meisjes zijn echt lovely!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #25722
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    mn meisje sliep met 8 weken in haar kamerthe mini krijgt nu nog 1 keer nachtvoedingen slaapt bij ona wnr ze naar haar eigen kamer gaat ng geen idee
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  13. #25723
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    @ praline hier had k pas na 26 weken og een mini buikje bij beide maar voelde ze al erg vroeg

    mn eerate kreeg k geen schatting 2de werd geschat op rond de 3 kilo
    dag van de geboorte had k toevallig eengroeiecho en werd ze op 2700 gram geschat paar uur later geboren ze was 2780 dus E zaten er erg dichtbij
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  14. #25724
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hubby Bekijk reactie
    @ praline hier had k pas na 26 weken og een mini buikje bij beide maar voelde ze al erg vroeg

    mn eerate kreeg k geen schatting 2de werd geschat op rond de 3 kilo
    dag van de geboorte had k toevallig eengroeiecho en werd ze op 2700 gram geschat paar uur later geboren ze was 2780 dus E zaten er erg dichtbij
    Haha vind apart dat ong nu met mn zoontje buikje wel iets begon, terwijl ze zeggen 2de komt sneller. En voelen deed ik toen ook best laat. Mn placenta beide keren liggen voor.

    Hier was ze nu net 300 gram.
    Happiness is an inside job


  15. #25725
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Praline,

    Mijn placenta lag ook bij de eerste 2 voor. Voelde ze ook beide wat later. Bij mijn 3e lag de placenta achter en toen voelde ik hem ook sneller.