1. #26626
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat leuk gedaan ambiance. Mabrouk!! Een voldragen zwangerschap inshaAllah!

    Gisteren heb ik mn babyhower gehad. was zoo leuk en veel leuke cadeautjes gekregen. Ben echt verwend.

    Moest zo een bloemenkrans op en om mn buik ook






    Allah i barak fiek! In sh allah shoukran !! Zag de foto's gisteren nog voorbij komen op Snapchat zag er super gezellig uit Bsaha cadeautjes !!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #26627
    Avenida Chamal《L

    Reacties
    7.102
    01-03-2016

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Vandaag weer naar mn meisje mogen horen en hartje klopte goed hamdoelillah.
    Qua gewicht niets aangekomen dit keer!
    En mn bloeddruk was wel te laag.. Hoop volgende keer dat het weer nprmaal is.
    Volgende is een groeiecho inshAllah
    Super leuk ziet het er uit. Insha Allah een voldragen zwangerschap.

    Ambiance wat een mooi idee. Lekker orgineeeel!
    Alf alf mabrouk een speelmaatje voor je kleine mannetje inshallaaH erbij. Allah y 3teek matmenaaa.

    En voor al vrouwen die deze wens hebben moge Allah swt jullie sbar belonen en jullie verblijden met een baby. Allahoema amen.
    En voor alle zwangere Allah y 3tiekoum voldragen zwangerschap en wakfa sahla.


    Mi amor es para siempre, tu eres mi razon, mi paz, es mi fe mi luz, mi unica verdad


  3. #26628
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Allah i barak fiek! In sh allah shoukran !! Zag de foto's gisteren nog voorbij komen op Snapchat zag er super gezellig uit Bsaha cadeautjes !!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Haha dankjewel schat
    Heb je al een afspraak gemaakt?
    Happiness is an inside job


  4. #26629
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Super leuk ziet het er uit. Insha Allah een voldragen zwangerschap.

    Ambiance wat een mooi idee. Lekker orgineeeel!
    Alf alf mabrouk een speelmaatje voor je kleine mannetje inshallaaH erbij. Allah y 3teek matmenaaa.

    En voor al vrouwen die deze wens hebben moge Allah swt jullie sbar belonen en jullie verblijden met een baby. Allahoema amen.
    En voor alle zwangere Allah y 3tiekoum voldragen zwangerschap en wakfa sahla.
    Dankjewel ja was leuk en echt lief gedaan allemaal
    Ameen!
    Happiness is an inside job


  5. #26630
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Super leuk ziet het er uit. Insha Allah een voldragen zwangerschap.

    Ambiance wat een mooi idee. Lekker orgineeeel!
    Alf alf mabrouk een speelmaatje voor je kleine mannetje inshallaaH erbij. Allah y 3teek matmenaaa.

    En voor al vrouwen die deze wens hebben moge Allah swt jullie sbar belonen en jullie verblijden met een baby. Allahoema amen.
    En voor alle zwangere Allah y 3tiekoum voldragen zwangerschap en wakfa sahla.

    Ameen hbiba rabi galik allah i barak fiek lieve schat !! Ja ben ook super blij alhamdulilah kan het nog niet echt bevatten maar alhamdulilah ben zo dankbaar !!!

    Hoe is je vakantie?? Lekker aan het genieten van zon zee strand hoe is het met de kindjes? Doet je app het gewoon nog?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #26631
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Haha dankjewel schat
    Heb je al een afspraak gemaakt?
    Geen dank, nee nog niet ik twijfel ik heb hier een praktijk echt letterlijk voor de deur dus dat is wel ideaal, maar vorige van adam was gewoon goed en ze hebben al mijn gegevens al etc en is gewoon 4 min fietsen ook gewoon dichtbij.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #26632
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik zou voor de deur hebben geprobeerd en als dat echt niet bevalt, terug naar de vorige. Altijd handig als zulke dingen echt dichtbij zijn...you never know.

  8. #26633
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Ambiance Mabrouk!! Wat leuk en heel leuk gedaan.

    Mijn kleine slaapt op zn buik vind t best eng ik kijk de hele tijd of t goed gaat haha. Sliepen jullie baby ook op de buik of geen buikslapers?
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  9. #26634
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Mabrouk Ambiance!! InshAllah een voldragen zwangerschap. Vandaar je zin in vis de afgelopen week haha.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  10. #26635
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Alwayshope Bekijk reactie
    Ambiance Mabrouk!! Wat leuk en heel leuk gedaan.

    Mijn kleine slaapt op zn buik vind t best eng ik kijk de hele tijd of t goed gaat haha. Sliepen jullie baby ook op de buik of geen buikslapers?
    Kan je kleine al rollen? Mijne sliep nooit op de buik tot ze kon rollen. Nu is het ook een buikslaper. Vond ook eng in het begin maar zolang ze hun hoofdje kunnen optillen en/of rollen gaat het vaak gwn goed InshAllah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  11. #26636
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Geen dank, nee nog niet ik twijfel ik heb hier een praktijk echt letterlijk voor de deur dus dat is wel ideaal, maar vorige van adam was gewoon goed en ze hebben al mijn gegevens al etc en is gewoon 4 min fietsen ook gewoon dichtbij.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mijn vk zit hier ook 1 straat achter mij.. Makkelijk en handig als je ff snel voor.iets moet binnen stappen.

    Ik wil eigenlijk wijzigen van kraamzorg die ik oo bij mn zoontje had, waren echt goed! Alleen ben bang dat t een gedoe is.
    Happiness is an inside job


  12. #26637
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Gewoon bellen praline. Hoor je vanzelf of het een gedoe wordt.

  13. #26638
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Goedemorgen dames!


    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

    Ik heb weer dezelfde vk...omdat ze prima waren, niet heel dichtbij maar ik doe alles met de auto.

    Heb nu wel een andere kraamzorgbureau, die eerste wil ik niet meer. Trauma...

  14. #26639
    MVC Lid

    Reacties
    3.141
    29-09-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Mijn vk zit hier ook 1 straat achter mij.. Makkelijk en handig als je ff snel voor.iets moet binnen stappen.

    Ik wil eigenlijk wijzigen van kraamzorg die ik oo bij mn zoontje had, waren echt goed! Alleen ben bang dat t een gedoe is.
    Vast niet toch. Waarom zou het een gedoe zijn?

  15. #26640
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Gewoon bellen praline. Hoor je vanzelf of het een gedoe wordt.
    Citaat Geplaatst door silverlight Bekijk reactie
    Vast niet toch. Waarom zou het een gedoe zijn?
    Ja in principe kan het nog, maar intake is al gepland en heb ook getekend. Kan je dat gewoon ongedaan maken?
    Happiness is an inside job