1. #28816
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Lichtelijke paniek hier.
    Ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest. Ben 16 oktober ongesteld geweest, 21 oktober had ik aan de pil gemoeten en gister + vandaag heb ik bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Nooit gehad overigens. Niet veel, enkel wat in mijn inlegkruisje ligt want bij het vegen na het plassen heshek zie ik verder niets.

    Wat kan dit zijn? Is dat normaal omdat ik net gestopt ben ofzo?

  2. #28817
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Lichtelijke paniek hier.
    Ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest. Ben 16 oktober ongesteld geweest, 21 oktober had ik aan de pil gemoeten en gister + vandaag heb ik bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Nooit gehad overigens. Niet veel, enkel wat in mijn inlegkruisje ligt want bij het vegen na het plassen heshek zie ik verder niets.

    Wat kan dit zijn? Is dat normaal omdat ik net gestopt ben ofzo?
    Was je voor de pil ook altijd regelmatig? Nu kan het zijn doordat je met de pil bent gestopt daarom wat spotbloedingkjes of het kan een innesteling zijn.. ook kan het zijn dat je menstruatie er aan komt. Maar dat zou aan de vroege kant zijn..maar kan wel. Even afwachten. Willen jullie voor een kindje gaan? Spannend!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  3. #28818
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Als het koopavond is en je hebt een action in de buurt zou ik een test gaan halen. Je kan nu testen, maar het is beter als je in de ochtend test insha Allaah.

    Zoals Fessia zegt, kan het alles zijn, maar zo'n test is toch altijd even fijn om iets te bevestigen of te kunnen uitsluiten.

  4. #28819
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Als het koopavond is en je hebt een action in de buurt zou ik een test gaan halen. Je kan nu testen, maar het is beter als je in de ochtend test insha Allaah.

    Zoals Fessia zegt, kan het alles zijn, maar zo'n test is toch altijd even fijn om iets te bevestigen of te kunnen uitsluiten.
    Jaa idd kan van alles zijn maar miss ook wel te vroeg om te testen? Ligt aan de lengte van haar cyclus

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  5. #28820
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mamavanm, vannacht gedroomd dat ok werd aangevallen door een slang :s
    Maar slangen werden toevallig besproken de dsg ervoor, dus is ergens blijven hangen denk ik. Maar dus ja! Raaaare dromen.
    Ja er komen bij mij ook dingen voor die mij bezig houden. Waarschijnlijk verwerken of opruimen.

  6. #28821
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Lichtelijke paniek hier.
    Ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest. Ben 16 oktober ongesteld geweest, 21 oktober had ik aan de pil gemoeten en gister + vandaag heb ik bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Nooit gehad overigens. Niet veel, enkel wat in mijn inlegkruisje ligt want bij het vegen na het plassen heshek zie ik verder niets.

    Wat kan dit zijn? Is dat normaal omdat ik net gestopt ben ofzo?
    Oude bloeding denk ik. Als je over twee dagen niet ongesteld wordt testen denk ik

  7. #28822
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Bedankt dames.

    Ben altijd echt regelmatig geweest daarom vind ik het raar. Bovendien heb ik nooit bruine afscheiding gehad en dat baarde me paniek. Ben echt net net gestopt met de pil, dus lijkt me sterk maar alles is mogelijk natuurlijk. Ben echt een lijk op dit gebied maar het leek me te vroeg om te testen toch? Zou pas rond 14 november ongesteld moeten worden.

    Kinderwens is er wel Fessia_ka maar hoeft voor mij niet nu direct snap je. Dus wil wel stoppen om te ontpillen etc maar het is niet dat ik er mee bezig wil zijn

  8. #28823
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Bedankt dames.

    Ben altijd echt regelmatig geweest daarom vind ik het raar. Bovendien heb ik nooit bruine afscheiding gehad en dat baarde me paniek. Ben echt net net gestopt met de pil, dus lijkt me sterk maar alles is mogelijk natuurlijk. Ben echt een lijk op dit gebied maar het leek me te vroeg om te testen toch? Zou pas rond 14 november ongesteld moeten worden.

    Kinderwens is er wel Fessia_ka maar hoeft voor mij niet nu direct snap je. Dus wil wel stoppen om te ontpillen etc maar het is niet dat ik er mee bezig wil zijn
    Jaa zou nog even wachten tot de 14e. Kan zijn dat het je menstruatie is die er aan komt.. maar het zou ook raak kunnen zijn..Maar met de pil is het ook niet een natuurlijke cyclus dus je lichaam moet daar idd ook even aanwennen maar alsnog kan het gelijk raak zijn. Bij mn dochtertje was ik gestopt met de pil toen ongesteld geworden en gelijk erna was het raak. Dus dat ontpillen hoeft niet altijd lang te duren.

    Spannende Periode! InshAllah worden jullie (snel) verblijd met een kindje!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  9. #28824
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Jaa zou nog even wachten tot de 14e. Kan zijn dat het je menstruatie is die er aan komt.. maar het zou ook raak kunnen zijn..Maar met de pil is het ook niet een natuurlijke cyclus dus je lichaam moet daar idd ook even aanwennen maar alsnog kan het gelijk raak zijn. Bij mn dochtertje was ik gestopt met de pil toen ongesteld geworden en gelijk erna was het raak. Dus dat ontpillen hoeft niet altijd lang te duren.

    Spannende Periode! InshAllah worden jullie (snel) verblijd met een kindje!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Ja dat is ook wel zo idd. Ik wacht het even af, ghair in sha Allah.
    Ameen Wens ik een ieder echt oprecht..

  10. #28825
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Fessia heeft gelijk. Excuses shopverslaafde ik las het niet goed en dacht dat je zou kunnen testen. Maar zo'n test zal nu nog niet reageren denk ik. Moge allaah jullie verblijden, ameen.

  11. #28826
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    MAshallah, Allahoema barek geniet ervan. Ben je wel van plan om te stoppen met bv. Want de nachtvoedingen zijn heel belangrijk voor de melkproductie, maar dat heeft de kraamvrouw vast al tegen je gezegd.



    Vervelend. Allah yechafik meid



    Allah yechafi!
    doe ik zeker. Ze worden ook zo snel groot.
    Ik geef flesvoeding. Maar bedankt voor het attenderen Ik wist dat niet eens en bij mijn zoontje is het ook nooit verteld.
    Hoe is het met jou en hoever ben je nu? Volgens mij bijna he.
    Lekker rustig aan doen.

  12. #28827
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Salam alleikum dames

    Wakfa sahla voor degene die uitgerekend of bijna uitgerekend zijn. Hier al paar dagen griep en voorholte ontsteking. Net weer twee parectemol ingenomen en proberen te slapen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #28828
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Nog niemand bevallen zo te zien hahah. Ik ben vandaag 39 weken en 2 dagen zwanger. Hier ook grieperig en snottttverkouden. Heb daarnaast mijn handen vol aan een kleuter en peuter van mij mag het echt beginnen....het rommelt behoorlijk maar zet helaas niet door.
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  14. #28829
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    40+3 en nog steeds niks. Heb de afspraak van afgelopen vrijdag verzet naar vandaag. Maar vandaag is iedereen ook nog steeds heel ziek. Vooral zoontje meskin. De eerste keer zo heftig voor hem.
    Dus ik ga denk ik gewoon op controle en laat niet strippen ofzo. Stiekem best teleurgesteld want de 40 weken + dagen zijn echt slopend en duren laaaaaaang. Ik wil nu wel bevallen inshallah.

  15. #28830
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    doe ik zeker. Ze worden ook zo snel groot.
    Ik geef flesvoeding. Maar bedankt voor het attenderen Ik wist dat niet eens en bij mijn zoontje is het ook nooit verteld.
    Hoe is het met jou en hoever ben je nu? Volgens mij bijna he.
    Lekker rustig aan doen.
    Sorry lieverd, late reactie.
    Ah met fles hoef je daar geen zorgen over te maken idd haha. Buikje vol en lekker doorslapen in challah. Allah yesleh.
    Ik ben nu 38 weken alhamdoelillah. Heb veel last van harde buiken en steken beneden, maar dat zijn duidelijk voorweeen. Baarmoedermond wordt klaargemaakt.

    Geniet van je kleintje