1. #30016
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    @mvrgetrouwd, Allaahuma bareek! Een voldragen zwangerschap in shaa Allaah. Zo je maar qadr Allaah!

  2. #30017
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Ameen! Helaas knap ik maar niet op. Khair inshAllah. Toch vermoeiend net nog een kleintje rondlopen en een nog ziekere man maar alhamdoulilah die red zichzelf haha. De zorg gaat wel gewoon door maar ook gelukkig een heel makkelijk kindje die zich goed kan vermaken dus mag eigenlijk niet klagen alhamdoulilah.

    Ben jij net zwanger?Oeh spannend Bintu! Nog even en dan is de kleine er inshAllah. Hoop je eerder te bevallen? Ik was met de eerste bevallen met 37.6 ik hoop nu weer haha maar omdat ik dat zo graag wil ga ik zeker over tijd haha.

    Geen ervaring mee..weet wel dat het tijdens zwangerschap kan komen. Heb je er last van?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Ben net zwanger ja hmdl nu 5 weken binnen twee weken ga ik naar de dokter en weet ik het zeker.
    Voorlopig voel ik me nig goed hmdl en inch dat het zo blijft want idd als je nig kinderen hebt word het dan wel zwaar.
    Moge allah het jou vergemakkelijken

  3. #30018
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door mvrgetrouwd Bekijk reactie
    Salam lieve dames,

    Ben al een poosje een stille lezer. Na anderhalfjaar proberen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan zijn we alhamdoulilah 10 weken in verwachting. Precies die ene maand dat we van plan waren om even langs de huisarts te gaan, raakte ik zwanger bi idni'Allah. Voor de zwangeren wens ik jullie allen een voldragen zwangerschap in sha Allah.
    Mabrouk

  4. #30019
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    @ Fessia, Allaahuma bareek dat is wel lekker vroeg haha. Mijn 1e is gehaald via een spoedks met 38 weken. De 2e daar hebben ze mij ingeleid met 39,5 weken werd ook een spoedks. En de 3e is spontaan met precies 40 weken geboren alhamdulilaah.

    @Appelcake, Ja subhaanAllaah dat slaapgevoel. Zo irritant. Heb ook echt van die worstenvingers hahaha.
    Ah bij jou wel allemaal mooi op tijd! Ben benieuwd nu bij de 4e haha. Spoedks lijkt me wel heftig hoor. InshAllah de 4e ook weer spontaan!
    Ze was idd lekker op tijd alhamdoulilah dus hoop dat haar broertje haar na doet InshAllah haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  5. #30020
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Ben net zwanger ja hmdl nu 5 weken binnen twee weken ga ik naar de dokter en weet ik het zeker.
    Voorlopig voel ik me nig goed hmdl en inch dat het zo blijft want idd als je nig kinderen hebt word het dan wel zwaar.
    Moge allah het jou vergemakkelijken
    Mabrouk. InshAllah een voldragen zwangerschap. Spannend hoor! Meestal beginnen de kwaaltjes bij 6 weken maar bij sommige ook later of helemaal niet dus zolang je niets voelt lekker van genieten haha. Heb je al andere kindjes?

    Ameen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  6. #30021
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Kennen jullie trouwens Emily Skye? Moet je even googlen, echt zij was RIPPED, geen greintje vet, ze is nu bijna 3 maanden gelede bevallen en zowat de eerste fitness ster die er gewoon ECHT uitziet ze ziet er nu heeel wat anders uit, niet heel dik ofzo maar echt ook een hangbuikje. Ook goed dat ze dat gewoon post (instagram). En ze is 8 jaar op datzelfde niveau geweest en 8 jaar lang getraind! En ook tijdens zwangerschap doorgetraind.
    Heb haar gelijk opgezocht en inderdaad, zij is de eerste die dit soort foto's plaatst. Mijn kleine meid is ook bijna 3 maanden en sport me suf...maar dat buikje
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  7. #30022
    My love

    Reacties
    4.087
    12-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ochtendmens, mabrouk met je zwangerschap lieverd! Wens je een fijne zwangerschap toe!

    Hier is mijn kleine bijna 3 maandjes oud, ik kolf nog steeds fulltime ( zijn er lotgenoten, merk dat ik eigenlijk de enige ben hahah). Het is enorm zwaar maar elhamdulillah, er begint steeds meer structuur te komen. De oudste gaat na de vakantie eindelijk naar groep 1 Hoop dan wat meer bewegingsvrijheid te krijgen want nu is het echt niet te doen met 3 koters onder de 4 jaar.
    ♥ Mama van 2 prachtige prinsjes en prinses ♥

    My husband, a beautiful gift from Allah ta3ala... ♥

  8. #30023
    MVC Lid

    Reacties
    340
    20-03-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ameen! Want kunnen die kleintjes je toch intens gelukkig maken


    Ja volgens mij ervaren wij precies hetzelfde. mn zoontje had continu honger leek het ook wel.
    Ik heb ze voor haar nog niet aangedaan. Niet eens aan gedacht aan die slaapzakken. Was ze vergeten hahah.


    En je 1ste is ook een jongetje toch?
    inshaAllah een vlotte bevalling!

    Gecombineerd met kv. Ik heb bij Mn 1ste wel lang gegeven.
    Ga je ook bv geven?
    Ja, klopt een jongetje bijna 1,5 nu. Het gaat echt snel maar hamdulilah.
    De plan is om ook deze keer bv te geven.

    Ging je 2de bevalling sneller?

  9. #30024
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Trouwens ochtendmens, je kan je mijn uithuilbuien over dat overtijd gaan nog vast herinneren Ik was toch zo verdrietig als de nacht voorbij was en er nog steeeeds geen bevalling was geweest.

    Jaaa dat weet ik nog heel goed. Je maakte je ook zorgen en ik maakte me op afstand ook zorgen subhan Allaah. Was zo blij dat alles goed was gegaan alhamdoelillaah.

    De meeste vrouwen willen ook liever niet overtijd gaan en raken al dat wachten zat.

  10. #30025
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie


    Hahaha ja gewoon thuis kolven voordat je vertrekt en dan buiten flesje geven. Als het koud is kan je beker heet water vragen en flesje zo erin doen zodat de melk wat opwarmt en dan geven.. je had gewoon extra moeten kolven en dan in je koelkast of vriezer bewaren en in flesjes doen. Ook handig als je de kleine bij je moeder laat of naar familie gaat. Dan hoef je enkel warm te maken en te geven.


    Ja je hebt ook baby's die moeilijk doen om de fles te pakken. Dat is echt heel lastig.
    Mijn tante heeft een baby gekregen ze zal nu wel 6 maanden zijn denk ik maar die wilt alleen de borst. Ze pakt de fles niet en dat is heel erg moeilijk want ze blijft dan alleen huilen.. laatst ging ze werken en had ze haar bij mijn moeder gelaten .. Mn moeder probeerde de fles maar Welou..
    Dat is inderdaad wel een stuk makkelijker om een flesje bij de hand te hebben. Meskiena je tante, echt moeilijk als ze ook nog werk heeft! Veel bv babies hebben weleens dat ze de fles weigeren, al hebben ze honger, ze willen het gewoon niet. Kan ze wel blijven voeden en werken nu?

  11. #30026
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Invent- Bekijk reactie
    Ochtendmens, mabrouk met je zwangerschap lieverd! Wens je een fijne zwangerschap toe!

    Hier is mijn kleine bijna 3 maandjes oud, ik kolf nog steeds fulltime ( zijn er lotgenoten, merk dat ik eigenlijk de enige ben hahah). Het is enorm zwaar maar elhamdulillah, er begint steeds meer structuur te komen. De oudste gaat na de vakantie eindelijk naar groep 1 Hoop dan wat meer bewegingsvrijheid te krijgen want nu is het echt niet te doen met 3 koters onder de 4 jaar.
    Allaahie barak fiek.

    Masha Allaah 3 kindjes onder de 4, diep respect! Moge Allaah jou belonen en jullie beschermen ameen. Hoe vind je dat het gaat met 3?

    Ik paste laatst op 2 kindjes van mijn zus en stond 's avonds hun broodjes al te smeren haha en mijn man die moest om me lachen, want ik was er maar druk mee haha. Ik zei tegen hem; ik denk dat die moeders van 5, 6, 7, 8 kinderen gewoon rechtstreeks naar jenna gaan hoor. Als zij hun best hebben gedaan, dan hebben ze echt hard gewerkt in hun leven en gaan ze gewoon naar jenna. Wat een offers hebben zij moeten brengen!

    Na het oppassen op 3 kindjes totaal, weet ik trouwens wel dat ik absoluut geen mama van 3 ben haha. 2 baraka insha Allaah.

  12. #30027
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Bijna iedereen in mijn omgeving die een kindje van dezelfde leeftijd van mijn zoontje heeft, is zwanger van de 2e of is net bevallen van een 2e.
    Zelf moet ik eerlijk gezegd nog even niet denken aan een kindje erbij, hebben meer meiden dit? Ik voel me zo raar haha

  13. #30028
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Laiila nee hoor, Voor iedereen is het heel verschillend. De een wil ze achter elkaar en de ander wil dat de kind wat groter/zelfstandiger is. Sommige willen er ook misschien maar 1. Bij mij is dat trouwens ook het geval in mn omgeving voor sommige zelfs al hun 3e mashaAllah.

  14. #30029
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Ochtendmens haha

    Ik hoef ook geen groot gezin niets voor mij

  15. #30030
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Rouge Bekijk reactie
    Ja, klopt een jongetje bijna 1,5 nu. Het gaat echt snel maar hamdulilah.
    De plan is om ook deze keer bv te geven.

    Ging je 2de bevalling sneller?

    InshaAllah gaat het je lukken

    Jaa sneller wel, maar ze wou maar niet van zelf komen. Ben bij 2de ingeleid
    Happiness is an inside job