1. #766
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Bsahaa met de leuke aankoopjes dames... Inmiddels 39 weken voorbij en de baby zit nog lekker warm mag van mij nu echt komen heb verschrikkelijk pijn aan de zijkanten van me buik.... Constant misselijk.... Ya rab tsmahliyaa dat ik zo vaak denk 1x en nooit weer

  2. #767
    MoederVan4

    Reacties
    2.830
    07-01-2012

    Citaat Geplaatst door Haas-Konijntje Bekijk reactie
    Salaam alaikom dames

    Mooie spulletjes

    Me 20 wkn echo ging god hmdl ben helemaal gerustgesteld!

    Nu kan ik ook beginnen met inkopen doen in sha Allah!
    Fijn om te horen

  3. #768
    MVC Lid

    Reacties
    801
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Alhamdoelilah, dat is al een hele vooruitgang. In sha allah blijft hij op deze voet door gaan en mag hij eindelijk mee naar huis. Ik begrijp dat het zwaar is en al helemaal als je ook nog andere kinderen hebt rondlopen. Hoe oud zijn ze?
    Inchallah hij is nu dichterbij huis overgebracht om nog aan te sterken.
    Heb nog een dochter van 9 een zoontje van 5 en een zoon van 3,5 jaar.
    El Hamdoellilah gezegend.

  4. #769
    MVC Lid

    Reacties
    260
    13-02-2013

    Salamoe 3alaikoem ladies,

    Mijn man en ik willen ook graag een kindje . Ik heb jaren de pil geslikt (10jaar!) dus de verwachting is dat het een tijdje zal duren voordat die troep uit mijn lichaam is. Ik las op internet tussen de 6 maanden en een jaar. Daarom ben ik halverwege oktober gestopt met de pil. Toen direct ongi geworden. Deze maand was ik 5 dagen te laat.. dus aan de ene kant waren we bezorgd (zo snel al zwanger.. we dachten dat duurt nog een jaartje.. er valt veel te regelen) maar aan de andere kant vonden we het heel spannend en leuk. Toen ik de 6de dag alsnog ongi werd waren we dus eigenlijk best wel teleurgesteld . Maar goed, elhemdoelillaah! Nu ben ik dus ongi en dik ook. Nog nooit zo'n pijn gehad !! De pil zorgde er toch wel voor dat de pijn etc iets minder was. Maar nogmaals elhemdoelillaah!!

    In ieder geval, na de teleurstelling beseften we dus beiden dat onze kinderwens best groot is Daarom: wie is bezig en heeft tips voor ons als nieuwelingen?

    Liefs

  5. #770
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door ahmedlover Bekijk reactie
    ik ben zaterdag 30 weken inshallah en jij? ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap het super leuk vond om de baby te voelen maar nu omdat het zo hard aan toe gaat is het heel vervelend. maandag heb ik een afspraak dan ga ik het ook bespreken met mijn verloskundige.
    ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft
    Ik ben morgen inchalah 40 weken....
    Bijn zijn de harde buiken vanaf 25 begonnen eerst viel het mee maar nu wel pijnelijk hoor mowt ik zeggen...

    Ja kan me voorstellen dat de bewegingen van de kleine nu pijn doen komt door de samentrekking van de baarmoeder die zo hard aanvoelt maar gair inchalah....doe rustig aan en goed ontspannen...
    Wanneer ze een dochter is, opent ze de deuren van Al-Jannah voor haar vader. Wanneer ze een echtgenote is, maakt ze de helft van de Deen van haar man compleet. Wanneer ze een moeder is, ligt Al-Jannah onder haar voeten. Als iedereen wist wat de echte waarde van een vrouw is in de Islam, zouden zelfs mannen een vrouw willen zijn. - Sheikh Akram Nadawi.

  6. #771
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-05-2012

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Bsahaa met de leuke aankoopjes dames... Inmiddels 39 weken voorbij en de baby zit nog lekker warm mag van mij nu echt komen heb verschrikkelijk pijn aan de zijkanten van me buik.... Constant misselijk.... Ya rab tsmahliyaa dat ik zo vaak denk 1x en nooit weer
    Bij mijn eerste dacht ik ook nooit meer een zwangerschap en een bevalling voor mij afgelopen met die pijn en zo ...maar kjk nu ben ik zwanger van mijn derde hamdolilah....het loopt niet altijd soepeltjes maar hamdolilah wij weten waar wij het voor doen.....

    Inchalah word je snel verlost van de pijn en heb je je baby'tje snel in je armen...
    Wanneer ze een dochter is, opent ze de deuren van Al-Jannah voor haar vader. Wanneer ze een echtgenote is, maakt ze de helft van de Deen van haar man compleet. Wanneer ze een moeder is, ligt Al-Jannah onder haar voeten. Als iedereen wist wat de echte waarde van een vrouw is in de Islam, zouden zelfs mannen een vrouw willen zijn. - Sheikh Akram Nadawi.

  7. #772
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-05-2012

    @t Nolita basaha je aankoopjes..
    Die tas lijkt me echt handig...hebben ze ook andere kleuren??
    Wanneer ze een dochter is, opent ze de deuren van Al-Jannah voor haar vader. Wanneer ze een echtgenote is, maakt ze de helft van de Deen van haar man compleet. Wanneer ze een moeder is, ligt Al-Jannah onder haar voeten. Als iedereen wist wat de echte waarde van een vrouw is in de Islam, zouden zelfs mannen een vrouw willen zijn. - Sheikh Akram Nadawi.

  8. #773
    MVC Lid

    Reacties
    2.335
    28-11-2009



    Hoe is het met de dames..? Ben benieuwd of er nog iemand bevallen is?
    Vannacht wakker gelegen en hele tijd aan de bevallig zitten denken

    ben zo zenuwachtig Sub7hanallah

  9. #774
    MVC Lid

    Reacties
    1.017
    21-12-2013

    Dounia87 word het jouw eerste?

    Hier gaat alles goed alhamdoulilah.♥
    Offline.

  10. #775
    MVC Lid

    Reacties
    2.335
    28-11-2009

    Citaat Geplaatst door SweetMommy Bekijk reactie
    Dounia87 word het jouw eerste?

    Hier gaat alles goed alhamdoulilah.♥
    nee schat niet mijn eerste,
    Heb een dochter en een zoontje.

    Maar Sub7hanallah ik heb dit keer echt angst. Dit had ik bij de voorafgaande niet zo extreem.

  11. #776
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MAMAVANADAM Bekijk reactie
    Inchallah hij is nu dichterbij huis overgebracht om nog aan te sterken.
    Heb nog een dochter van 9 een zoontje van 5 en een zoon van 3,5 jaar.
    Oooh het lijkt mij zo zwaar om dagelijks op de kinderen te moeten wachten tot ze van school komen om vervolgens de bab te bezoeken. Moge Allah jullie belonen voor het geduld.


  12. #777
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FZ87 Bekijk reactie
    Salamoe 3alaikoem ladies,

    Mijn man en ik willen ook graag een kindje . Ik heb jaren de pil geslikt (10jaar!) dus de verwachting is dat het een tijdje zal duren voordat die troep uit mijn lichaam is. Ik las op internet tussen de 6 maanden en een jaar. Daarom ben ik halverwege oktober gestopt met de pil. Toen direct ongi geworden. Deze maand was ik 5 dagen te laat.. dus aan de ene kant waren we bezorgd (zo snel al zwanger.. we dachten dat duurt nog een jaartje.. er valt veel te regelen) maar aan de andere kant vonden we het heel spannend en leuk. Toen ik de 6de dag alsnog ongi werd waren we dus eigenlijk best wel teleurgesteld . Maar goed, elhemdoelillaah! Nu ben ik dus ongi en dik ook. Nog nooit zo'n pijn gehad !! De pil zorgde er toch wel voor dat de pijn etc iets minder was. Maar nogmaals elhemdoelillaah!!

    In ieder geval, na de teleurstelling beseften we dus beiden dat onze kinderwens best groot is Daarom: wie is bezig en heeft tips voor ons als nieuwelingen?

    Liefs

    Ik zou gewoon de eerste zes maanden afwachten en de natuur zijn gang laten gaan. Vooral niet mee bezig blijven, al is het moeilijk om dat niet te doen. Na die zes maanden zou je ovulatietesten kunnen doen en kijken of je cyclus wel regelmatig is. Ik hoor ook vaak positieve verhalen over palmpollen. Moge allah alle moslims met een kinderwens een gezond nageslacht schenken!


  13. #778
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dounia87 Bekijk reactie


    Hoe is het met de dames..? Ben benieuwd of er nog iemand bevallen is?
    Vannacht wakker gelegen en hele tijd aan de bevallig zitten denken

    ben zo zenuwachtig Sub7hanallah
    Ik denk dat irreplaceable26 inmiddels bevallen is. Meskiena, hoe was je vorige bevalling?


  14. #779
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SweetMommy Bekijk reactie
    Dounia87 word het jouw eerste?

    Hier gaat alles goed alhamdoulilah.♥
    In sha allah een voldragen zwangerschap toegewenst !!


  15. #780
    MVC Lid

    Reacties
    260
    13-02-2013

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    Ik zou gewoon de eerste zes maanden afwachten en de natuur zijn gang laten gaan. Vooral niet mee bezig blijven, al is het moeilijk om dat niet te doen. Na die zes maanden zou je ovulatietesten kunnen doen en kijken of je cyclus wel regelmatig is. Ik hoor ook vaak positieve verhalen over palmpollen. Moge allah alle moslims met een kinderwens een gezond nageslacht schenken!
    haha, das inderdaad moeilijk ja. Vooral nu we weten dat we het beiden graag willen. Ben van mezelf nogal ongeduldig van aard dus dat werkt ook niet mee. Elhemdoelillaah. Dankjewel

    Amin