1. #406
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-07-2011

    Citaat Geplaatst door Coco-Chanel- Bekijk reactie
    Haha dankje, indd alhamdoelilah! Nu hopen dat het allemaal voorspoedig verloopt bi idni Allah. Als je een cyclus van 28 dagen hebt is je eisprong 14 dagen na je laatste menstruatiedag. En verder moet je het niet forceren en denken ik moet het vandaag..dat lijkt me ook geen prettige gedachte. Je vruchtbare dagen zijn gewoon de dagen op en rondom de eisprong (ervoor of erna). En uiteraard is alles in de handen van Allah swt. Gair in sha Allah!
    Oow okee dus toch wat ik dacht is goed lieverd bedankt en klopt alles ligt in de handen van allaah.

    Ik wens je de komende maanden succes en inshallaah zal je er niet veel laat van krijgen van de zwangerschaps bijwerkingen haha X

  2. #407
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oempje_ Bekijk reactie
    Oumjawhara,moge Allah jou snel verblijen met een 2e kindje
    Ameen
    Dank je wel lieverd
    good vibes here

  3. #408
    MVC Lid

    Reacties
    1.109
    18-02-2014

    Mijn zoontje is bijna 3 weken en nog zijn veel kleertjes van maat 50 te groot voor hem.. hij weegt nu 3400..

  4. #409
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    Citaat Geplaatst door oumjawhara Bekijk reactie
    Hoe lang deden jullie er over om zwanger te worden dames
    Ik heb al een dochter van 5 en half dus ik wil graag een tweede nu
    Bij mijn dochtertje was al nz twee maanden zwanger
    bij mij duurde het 6maanden maar hmdlh nu zwanger van eerste inshalah

  5. #410
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door latifa-wl Bekijk reactie
    bij mij duurde het 6maanden maar hmdlh nu zwanger van eerste inshalah
    oke want ik zelf slik geen pil meer sinds de geboorte van mijn dochtertje
    moge allah jou zwangerschap voldragen
    good vibes here

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    294
    13-08-2013

    Citaat Geplaatst door oumjawhara Bekijk reactie
    oke want ik zelf slik geen pil meer sinds de geboorte van mijn dochtertje
    moge allah jou zwangerschap voldragen
    ameen chokran! en moge Allah swt jullie snel verblijden met een 2de kindje inshalah

  7. #412
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door latifa-wl Bekijk reactie
    ameen chokran! en moge Allah swt jullie snel verblijden met een 2de kindje inshalah
    ameen
    good vibes here

  8. #413
    MVC Lid

    Reacties
    2.086
    17-02-2005

    Hallo lieve meiden ik reageer niet veel maar lees regelmatig mee. Ik ben morgen alweer 21 weken ver Alhamdoulillah gaat hard. Wie van jullie word ook duizelig als je tijdje loopt of tijdens winkelen? Heb dit kwaaltje sinds het begin voor de rest was ijzergehalte wel goed. Allern soms wat lage bloeddruk maar niet altijd.

  9. #414
    MVC Lid

    Reacties
    2.086
    17-02-2005

    Pareltje Alf mabrouk met je babyboy geniet samen!!

  10. #415
    MVC Lid

    Reacties
    2.086
    17-02-2005

    Voor de dames die deze week de 20 weken echo hebben, InshaAllah is alles in orde en groeien de babytjes heel goed InshaAllah voor mij was die echo zenuwslopen was super zenuwachtig maar Alhamdoulillah succes lieve meiden

  11. #416
    MVC Lid

    Reacties
    801
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door RabatGirlY Bekijk reactie
    Dat klopt. Zat te denken hoeveel kleding ik moet inslaan van de maten.

    Zijn kant is ook lang en die echoscopist zei al van de baby heeft grote benen [emoji23] het is nog wel een meisje ma sha Allah.
    Mijn zoontje is bijna 2 weken oud en hij draagt maat 50/56.Sommige kleding in maat 56 is nog veel ste groot voor hem.Mijn zoontje woog wel bij de geboorte 3630 gr en is 50 cm lang.
    Verschilt echt per kind de ene groeit maat 56 zo uit en de andere kan die maat niet eens aan.Ik zou in ieder geval niet teveel in maat 50 aanschaffen ook al is het een beetje te groot je kan makkelijk de mouwtjes omvouwen en de broekspijpen ook.
    El Hamdoellilah gezegend.

  12. #417
    .

    Reacties
    2.048
    23-07-2006

    Citaat Geplaatst door Coco-Chanel- Bekijk reactie
    Haha Allahi barek fiek! Jaa het is bizar hoor begin het nu een beetje bij beetje te beseffen. Is onze eerste idd, ik ben 25 jaar. Ik ben vanaf 1 aug gestopt met de pil en 2 maanden later zwanger.
    Het is echt spannend. Pas op 9 december hebben we onze 10 weken echo, ik kijk er nu al zo naar uit. Echt spannend. Gelukkig nauwelijks last vd kwaaltjes tot nu toe alhamdoelilah.
    wat leuk lijkt op mijn verhaal haha ik ben ook 25 en binnen twee maanden zwanger (had wel veel jaren de pil geslikt ivm acne maar hmdl) Hoel voel je je heb je al 'last' van iets? bij mij begon de misselijkheid vanaf 7 weken ongeveer is erg verschillend per vrouw uiteraard
    Citaat Geplaatst door chebba_laila Bekijk reactie
    Hallo lieve meiden ik reageer niet veel maar lees regelmatig mee. Ik ben morgen alweer 21 weken ver Alhamdoulillah gaat hard. Wie van jullie word ook duizelig als je tijdje loopt of tijdens winkelen? Heb dit kwaaltje sinds het begin voor de rest was ijzergehalte wel goed. Allern soms wat lage bloeddruk maar niet altijd.
    aww 21 weken alweer je bent rond zelfde tijd als mij uitgerekend dan wat leuk! Ik wordt erg duizelig als ik de trap heb gelopen en tijdens winkelen heb ik eerder erg last van mijn rug.. maar mijn buik groeit hard nu dus over 2 weken zal het noge rger zijn de duizeligheid denk ik! Geef het gewoon aan bij je vk als je er veel last van hebt.
    Citaat Geplaatst door chebba_laila Bekijk reactie
    Voor de dames die deze week de 20 weken echo hebben, InshaAllah is alles in orde en groeien de babytjes heel goed InshaAllah voor mij was die echo zenuwslopen was super zenuwachtig maar Alhamdoulillah succes lieve meiden
    inshAllah bedankt lieve meid overmorgen heb ik de mijne ik begin de spanning te voelen, zit me steeds rare ideeen in te beelden met wat er mis zou kunnen zijn oefff

  13. #418
    MVC Premium

    Reacties
    16.439
    21-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door oumjawhara Bekijk reactie
    Hoe lang deden jullie er over om zwanger te worden dames
    Ik heb al een dochter van 5 en half dus ik wil graag een tweede nu
    Bij mijn dochtertje was al nz twee maanden zwanger
    4 rondes waarvan ik aan het begin mijn menstruatie niet kreeg na het stoppen met de pil. In sha allah is het spoedig raak.


  14. #419
    Lid: Moederskind

    Reacties
    204
    28-05-2014

    Leuke topic! Gefeliciteerd met de zwangerschappen en voor de leden die nog graag zwanger willen worden, InshaAllah zal dat snel gebeuren. Al hamdoulilah, dank Allah iedere moment van de dag

  15. #420
    Lid: Moederskind

    Reacties
    204
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door studente87 Bekijk reactie
    4 rondes waarvan ik aan het begin mijn menstruatie niet kreeg na het stoppen met de pil. In sha allah is het spoedig raak.

    Hoe krijg je je ot zo mooi achter elkaar als ik vragen mag?