1. #29911
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Jaaa kan weldegelijk ochtendmens! Met zoon had ik hetzelfde. Met 19/20 weken kon man hem van buitenaf al goed voelen zelfs.



    Heerlijk praline, hier precies hetzelfde met dochter en idd met zoon was dat heel anders. Dochter draait/rolt nog niet maar is iets jonger dan jouw meisje. Maar ik zoek me al weken rot naar waar ik toch alle slaapzakken van zoon heb gedaan. Wil wel gelijk aan de slaapzak als ze wel kan rollen.

  2. #29912
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Overigens is ze nu wel al een paar dagen onrustig en af en toe een huilbui, terwijl ze tot nu toe eigenlijk niet eens wist wat huilen was. Kwam nooit verder dan wat gehinnik als ze wilde eten, al lieten we het soms expres toe dat ze even huilde..juist dus omdat ze dat maar niet deed.
    Google zegt 11 weken sprong. Heb jij dit ook gehad praline?

  3. #29913
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ze komt net van de dokter en antibiotica zalf gehad al is t niet ontstoken ze moest dit proberen en anders over 7 dagen terug komen. Toen zat hij al van pff als dat niet helpt weet ik eigenlijk ook niet wat dan nog helpt enz. Nou lekker dan

    Maar handschoenen etc hij is bijna 3 en praat al heel goed en weet ook echt wel hoe en wat.. weet niet of dat gaat werken naar misschien hele dunne pleisters idd

  4. #29914
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ze laat m al met pleisters en muts slapen want het zit op zn voorhoofd maar hij vindt altijd wel een manier

  5. #29915
    MVC Lid

    Reacties
    340
    20-03-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ben zooo verliefd op mn meisje
    En ze is zo een schatje en super makkelijke baby.
    Ze slaapt nu in haar eigen bedje en valt van zelf in slaap ieder keer.. ik heb haar ook niet hoeven laten huilen.
    Ze rolt ook sinds kort, dus nu is het echt oppassen. Vind heel grappig als ze ieder keer met haar hoofdje omhoog komt. Ze houd deze houding ook heel lang vast en dat vind ik soms zielig maar knap dat ze het doet natuurlijk. Ik zet haar nu vaker in haar wipstoeltje, omdat ze echt heel nieuwsgierig is en dingetjes wilt zien. F
    En het is nog steeds ieder ochtend rustig ontbijten met Mn zoontje en rond een uur of 11 word se pas wakker. En niet eens meteen huilen, maar hoor haar lekker spelen door de babypfhone. Echt zo een baby wil ik er wel 10. Bij Mn zoontje dacht ik rond deze tijd er echt heel anders over

    Ma sha Allah, het is je gegund meid. Lekker genieten van de baby. Ik heb een hele poos niet gereageerd op deze topic, zeker een half jaar. Ik ben nu 30 weken zwanger, ook van een meisje. Ben echt benieuwd hoe het nu zal gaan met een tweede erbij. Ik hoop ook zo’n rustig meisje te krijgen. Geef je borstvoeding?

  6. #29916
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    @Bintu: Moge Allah het voor je vergemakkelijken. Ameen.
    Nog eventjes doorzetten ... Nog een maand te gaan in sha Allaah. Ja, laatste loodjes wegen het zwaarst, maar voor je het weet is alles achter de rug in sha Allaah!
    Ameen! Ik voel mij net een waggelende walrus haha. Moeders op school hebben ook allemaal "aaahh meskienaaa" als ze mij langs zien lopen. Het lijkt wel alsof ik een drieling draag subhaanAllaah en dan draag ik nog een khimaar die best wat verbergt haha.

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Bintu, mag je geen plastabletjes als je zwanger bent? Anders daarom vragen bij huisarts? Ik maak vaak een belafspraak met de huisarts, hoef ik niet het hele circus te verplaatsen tenzij ze zegt nee dan wil ik je eerst zien.

    Wat naar freya. Ik zou ook niet weten wat eraan te doen. Hem een hele dag verplicht wantjes laten dragen en vastmaken met tape op de polsen? En Ook al huilt hij, dan mogen ze niet af 'want je mag niet aan je auwie krabben'? Theorie klinkt aardig maar praktijk...?
    Plastabletjes voor? Haha ik probeer het ook altijd eerst zo. Heel gedoe anders. Gelukkig zit de 2e nu ook op school heb alleen mijn 1,5 jarige thuis dus dat scheelt.

  7. #29917
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Praline Allahouma baarik! In sha Allah krijgen wij allen een rustige baby!
    Al moet ik zeggen dat mijn zoontje altijd al echt rustig was geweest Alhamdulillaah. Nu nog.. al is hij soms ondeugend ,. Is normaal Hihi.

    Geniet ervan!


    Ik heb zi meteen verloskundige. Kan niet wachten om weer Mn baby'tje te zien!
    Trotse mama ♡♡

  8. #29918
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Bintu plastabletjes voor de vocht in je voeten? Mijn ouders hebben wel eens dikke benen, ouderdom, ook door vocht. En dan die tabletjes en dan is het zo weer weg.

  9. #29919
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Bintu plastabletjes voor de vocht in je voeten? Mijn ouders hebben wel eens dikke benen, ouderdom, ook door vocht. En dan die tabletjes en dan is het zo weer weg.
    Aah zo, nog nooit van gehoord haha. Ik heb dit bij mijn andere zwangerschappen ook nooit gehad. Moet morgen toch naar de gyn, ga het met haar wel even bespreken. BarakAllaahu feeki lieverd. Moge Allaah je ouders zegenen met gezondheid ameen

  10. #29920
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ameen lieve bintu, al onze ouders. Shifae inshallah voor jou ook, zwanger zijn is zo zwaar.

  11. #29921
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ameen! Ik voel mij net een waggelende walrus haha. Moeders op school hebben ook allemaal "aaahh meskienaaa" als ze mij langs zien lopen. Het lijkt wel alsof ik een drieling draag subhaanAllaah en dan draag ik nog een khimaar die best wat verbergt haha.



    Plastabletjes voor? Haha ik probeer het ook altijd eerst zo. Heel gedoe anders. Gelukkig zit de 2e nu ook op school heb alleen mijn 1,5 jarige thuis dus dat scheelt.
    Ze zeggen toch ook wel dat je na meer zwangerschappen de buik ook steeds groter wordt? Tbarke' Allah.

    Ik ben bang.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #29922
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Ze zeggen toch ook wel dat je na meer zwangerschappen de buik ook steeds groter wordt? Tbarke' Allah.

    Ik ben bang.
    Dat kan. Ik ken een vrouw die heel slank is en drie kinderen heeft maar ze heeft hangend buik, zeg maar een slappe huid waar niks tegen te doen is behalve plastische chirurgie. En er zijn vrouwen die daar weer geen last van hebben. Elke vrouw is anders en uiteindelijk is het allemaal waard. We worden allemaal ouder en alles gaat dan hangen maar leuk is het niet.

  13. #29923
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Dat kan. Ik ken een vrouw die heel slank is en drie kinderen heeft maar ze heeft hangend buik, zeg maar een slappe huid waar niks tegen te doen is behalve plastische chirurgie. En er zijn vrouwen die daar weer geen last van hebben. Elke vrouw is anders en uiteindelijk is het allemaal waard. We worden allemaal ouder en alles gaat dan hangen maar leuk is het niet.
    Hahaha, doel niet op het hangen. Maar ook dat ouder worden is confronterend. Vind jij dat ook eng?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #29924
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Salaam aleikoem alles goed met jullie?

  15. #29925
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Is het mogelijk om je baby al bij 14 weken te voelen?

    Volgens mij voelde ik hem gister echt, maar kan het niet geloven zo vroeg


    Praline Allaahi sla7 mooi ok te lezen
    Ameen! Want kunnen die kleintjes je toch intens gelukkig maken
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Jaaa kan weldegelijk ochtendmens! Met zoon had ik hetzelfde. Met 19/20 weken kon man hem van buitenaf al goed voelen zelfs.



    Heerlijk praline, hier precies hetzelfde met dochter en idd met zoon was dat heel anders. Dochter draait/rolt nog niet maar is iets jonger dan jouw meisje. Maar ik zoek me al weken rot naar waar ik toch alle slaapzakken van zoon heb gedaan. Wil wel gelijk aan de slaapzak als ze wel kan rollen.
    Ja volgens mij ervaren wij precies hetzelfde. mn zoontje had continu honger leek het ook wel.
    Ik heb ze voor haar nog niet aangedaan. Niet eens aan gedacht aan die slaapzakken. Was ze vergeten hahah.
    Citaat Geplaatst door Rouge Bekijk reactie
    Ma sha Allah, het is je gegund meid. Lekker genieten van de baby. Ik heb een hele poos niet gereageerd op deze topic, zeker een half jaar. Ik ben nu 30 weken zwanger, ook van een meisje. Ben echt benieuwd hoe het nu zal gaan met een tweede erbij. Ik hoop ook zo’n rustig meisje te krijgen. Geef je borstvoeding?
    En je 1ste is ook een jongetje toch?
    inshaAllah een vlotte bevalling!

    Gecombineerd met kv. Ik heb bij Mn 1ste wel lang gegeven.
    Ga je ook bv geven?
    Happiness is an inside job