1. #29416
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Oja inderdaad.. bijna 10 maanden alweer! Jaa hamdolilaah goed hoor, leuke meid is het en een gekkie haha. Ach ze is mn leventje geworden, het wordt steeds leuker ook. Hoe is het met jouw kleine? Denk je al aan een tweede hehe..
    Gaat echt snel soubhan Allah, vorige week 10 maandjes hier. Alhamdoulillah gaat ook goed shokran, ja het is leuk om die ontwikkelingen te zien he. Nee, ik denk nog niet aan een tweede haha. Jij wel?

    In love ♡


  2. #29417
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Wa alaykum salaam Nieuwerd

    Alhamdulilaah hier gaat het wel goed. Ben nu 30 weken en waggelen een beetje rond haha. Hoe is het bij jou?
    Ooh TabarakAllaah. Maart klonk nog zo ver, maar het komt aardig dichtbij
    Niet al teveel kwaaltjes?


    Alhamdoellillaah goed. Elke dag verloopt anders.
    Mijn zoontje is nu 8 weken alhamdoellillaah. Net wanneer ik er een schema in lijk te krijgen, zit hij weer in een groeispurt of weet ik veel wat.
    Merk dat het inkomen me wel zwaar valt, maar we beginnen eraan te wennen ...

  3. #29418
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Selaam dames
    Waqfa sahla voor de zwangere
    Diegene die nog proberen moge Allah jullie nageslacht schenken.

    Hierzo gaat het steeds beter de baby vind zijn weg met de mama gaande tijd..
    Ik ben bezig met afbouwen van bv helaas met pijn in m'n hart heb er hard voor gevochten maar m'n lichaam is op gewoon..

    Ook ivm werk dat ik weer begin ik moet ergens een grens trekken.
    Verder staat er een Mirena op de planning zo heb ik hopelijk ook weer wat rust want die minipil doet niks goeds voor mij. Tot zover mijn ervaringen

  4. #29419
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Ooh TabarakAllaah. Maart klonk nog zo ver, maar het komt aardig dichtbij
    Niet al teveel kwaaltjes?


    Alhamdoellillaah goed. Elke dag verloopt anders.
    Mijn zoontje is nu 8 weken alhamdoellillaah. Net wanneer ik er een schema in lijk te krijgen, zit hij weer in een groeispurt of weet ik veel wat.
    Merk dat het inkomen me wel zwaar valt, maar we beginnen eraan te wennen ...

    Ja het klinkt ver weg maar subhaanAllaah over 2,5 maand is het alweer zover in shaa Allaah. Mwah niet echt veel kwaaljes. Wel zware bekkeninstabiliteit en snel harde buiken.

    Maa shaa Allaah 8 weken alweer!! Ja die eerste paar maanden zijn gewoon loodzwaar subhaanAllaah. Ooit komt er een einde aan.. OOIT in shaa Allaah. Hoeveelste kindje is het van je?

  5. #29420
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Met de nadruk op OOIT Bintu haha.
    3de kindje alhamdoellillaah. Gelukkig hebben de andere 2 'begrip' voor mama die nu vaker aandacht moet verdelen. En ze zijn echt grote broer en zus alhamdoellillaah.
    Awel ja, van mij mag het ietsjes sneller gaan deze periode. Maar we proberen tussendoor uiteraard ook te genieten in sha Allaah.

    Ah, bekkenpijn had ik ook enorm. Na de bevalling verdween dit spontaan alhamdoellillaah. En de harde buiken ... Probeer te rusten wanneer je kan. Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je met andere kids zit.
    Is het bij jullie nu ook schoolvakantie?

  6. #29421
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Selaam dames
    Waqfa sahla voor de zwangere
    Diegene die nog proberen moge Allah jullie nageslacht schenken.

    Hierzo gaat het steeds beter de baby vind zijn weg met de mama gaande tijd..
    Ik ben bezig met afbouwen van bv helaas met pijn in m'n hart heb er hard voor gevochten maar m'n lichaam is op gewoon..

    Ook ivm werk dat ik weer begin ik moet ergens een grens trekken.
    Verder staat er een Mirena op de planning zo heb ik hopelijk ook weer wat rust want die minipil doet niks goeds voor mij. Tot zover mijn ervaringen
    Ameen.
    Bv vind ik ook ontzettend zwaar. Hoop dat dit vanaf 3 maanden toch wat soepeler verloopt in sha Allaah. De vermoeidheid breekt me vooral op. Alhamdoellillaah.

    Dat lijkt me wel moeilijk om binnenkort weer te moeten beginnen ... Eenieder verschilt daarin hé. Ik kan gewoon ontzettend slecht om met drukte.
    In sha Allaah dat je snel je draai vindt ...

    Moge Allaah het voor je vergemakkelijken. Ameen.

  7. #29422
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Met de nadruk op OOIT Bintu haha.
    3de kindje alhamdoellillaah. Gelukkig hebben de andere 2 'begrip' voor mama die nu vaker aandacht moet verdelen. En ze zijn echt grote broer en zus alhamdoellillaah.
    Awel ja, van mij mag het ietsjes sneller gaan deze periode. Maar we proberen tussendoor uiteraard ook te genieten in sha Allaah.

    Ah, bekkenpijn had ik ook enorm. Na de bevalling verdween dit spontaan alhamdoellillaah. En de harde buiken ... Probeer te rusten wanneer je kan. Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je met andere kids zit.
    Is het bij jullie nu ook schoolvakantie?
    Haha OOIT inderdaad. Wat fijn dat je andere 2 kids er begrip voor hebben. Maa shaa Allaah je 3e. Ja dat is het dubbele. Aan de ene kant mag het sneller gaan maar die baby periode is ook zo enorm leuk haha. Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Alhamdulilaah zit mijn 2e nu ook op school dus heb straks 2 kindjes op school (en mijn 2e is het drukst haha maa shaa Allaah) en dan heb ik alleen de mijn zoontje van nog geen 2 thuis en de baby houd mijn hart vast maar khayr in shaa Allaah.

    Ja subhaanAllaah hier verdween het ook altijd direct alhamdulilaah. Ik probeer inderdaad zoveel mogelijk rust te nemen. Ja het is hier ook vakantie HEERLIJK haha maar toch wel heel druk thuis.

  8. #29423
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe gaat het met de zwangere dames? Lhoceima, fessia en bintu nog steeds niet bevallen lees ik. Waqfa sehla alvast
    Happiness is an inside job


  9. #29424
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Mn zoontje is echt ziek geweest afgelopen dagen. At niks ook flink afgevallen nu.
    Meskin was toch een oorontsteking en nu pas antibiotica kuurtje voor gekregen ja nu pas wel 3x terug gemoeten
    Het is wel echt een opstandige peutertje aan het worden. Test ons flink uit ook. Zegt nu ook nee en schud zn hoofdje als hij iets niet wilt
    Happiness is an inside job


  10. #29425
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hoe gaat het met de zwangere dames? Lhoceima, fessia en bintu nog steeds niet bevallen lees ik. Waqfa sehla alvast
    Nee haha ben vandaag 30 weken alhamdulilaah.

  11. #29426
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hoe gaat het met de zwangere dames? Lhoceima, fessia en bintu nog steeds niet bevallen lees ik. Waqfa sehla alvast
    Hier gaat het wel goed alhamdoulilah. Wel echt super moe en weinig energie. Echt liefst lig ik hele dag op de bank. Gelukkig is mn man thuis dus kan wel lekker rustig aan doen. Hij zei ook al je hebt echt weinig energie deze zwangerschap he. Maar vooral laatste 2 a 3 weken.. en ook echt last al van bandenpijn als dat al kan. Veel krampjes zoals menstruatie gevoel maar alhamdoulilah al met al goed te doen. Ben nu bijna 12 weken en met 14 weken termijnecho. Ben benieuwd of ze geslacht al kunnen zien.


    Meskien jou zoontje! InshAllah knapt hij snel op..is echt niets als ze ziek zijn. Haha ja nu is het opvoeden echt begonnen al. Vooral heel consequent zijn haha. Hoe gaat het met je meisje?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  12. #29427
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Mn zoontje is echt ziek geweest afgelopen dagen. At niks ook flink afgevallen nu.
    Meskin was toch een oorontsteking en nu pas antibiotica kuurtje voor gekregen ja nu pas wel 3x terug gemoeten
    Het is wel echt een opstandige peutertje aan het worden. Test ons flink uit ook. Zegt nu ook nee en schud zn hoofdje als hij iets niet wilt
    Beterschap!
    Haha doet die van mij ook idd, als hij nee schud dan wilt ie het ook absoluut niet

  13. #29428
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Praline nog steeds niet bevallen, zeg je Haha. Ik ben 9 weken zwanger Alhamdulillaah.
    12 januari mijn tweede echo in sha Allah.

    Mijn zoontje had ook last van zijn linkeroor. Hij kon alleen maar huilen was zo zielig en zo zwaar Alhamdulillaah! We hadden hem naar spoed gebracht omdat het al avond was.. daar heeft de huisarts naar gekeken en idd oorontsteking.. maar al het vocht kwam er bijna uit.
    Hij wou ook bijna geen paracetamol voorschrijven maar ik zei ik kan mijn zoontje niet zo laten huilen. Ik wil iets tegen de pijn..
    en Alhamdulillaah zetpil heeft echt geholpen en hij slaapt weer stukken beter.

    Verder is het echt een schatje. Begrijpt echt al heel veel. Kan al bijvoorbeeld zijn neus aanwijzen, tanden, haren, buik etc etc.. A Zegt al dag dag en een aantal andere woorden.. en hij is ook echt heel ondeugend Haha.. gooit elke keer zijn speentje op de grond , kijkt me aan en begint te lachen..
    Wat echt grappig is... als we langs de trambaan rijden dan hoor ik hem al roepen "tran tran " Hahahha..of als wij de straat inrijden van mijn schoonmoeder of mama roept ie " ma, ma " ja oma noemt hij ma.. Hahah.. ma sha Allah!

    Kinderen worden meestal onderschat maar ze zijn echt slimmeriken.
    Trotse mama ♡♡

  14. #29429
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Hier gaat het wel goed alhamdoulilah. Wel echt super moe en weinig energie. Echt liefst lig ik hele dag op de bank. Gelukkig is mn man thuis dus kan wel lekker rustig aan doen. Hij zei ook al je hebt echt weinig energie deze zwangerschap he. Maar vooral laatste 2 a 3 weken.. en ook echt last al van bandenpijn als dat al kan. Veel krampjes zoals menstruatie gevoel maar alhamdoulilah al met al goed te doen. Ben nu bijna 12 weken en met 14 weken termijnecho. Ben benieuwd of ze geslacht al kunnen zien.


    Meskien jou zoontje! InshAllah knapt hij snel op..is echt niets als ze ziek zijn. Haha ja nu is het opvoeden echt begonnen al. Vooral heel consequent zijn haha. Hoe gaat het met je meisje?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Veel sterkte meid! Ik vind deze zwangerschap veel zwaarder. Ben ook constant misselijk en geen puf om wat te doen.. eten doe ik met moeite en kook eerlijk gezegd echt zelden. Ben wel blij met een makkelijke man wat dat betreft.

    Hopelijk ben je bijna van die vermoeidheid af.. misschien heb je ijzer te kort ?
    Trotse mama ♡♡

  15. #29430
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Veel sterkte meid! Ik vind deze zwangerschap veel zwaarder. Ben ook constant misselijk en geen puf om wat te doen.. eten doe ik met moeite en kook eerlijk gezegd echt zelden. Ben wel blij met een makkelijke man wat dat betreft.

    Hopelijk ben je bijna van die vermoeidheid af.. misschien heb je ijzer te kort ?
    Dabkjewel. Ik vond mijn vorige zwangerschap met erge misselijkheid en spugen wel zwaarder dus Alhamdoulilah..nu is het ook anders omdat we al een kleine hebben rond lopen je blijft dan door gaan. De misselijkheid is bij mij wel weg maat weinig eetlust. Veel afkeer van eten en kook dus ook bijna niet..gelukkig is mijn man ook niet moeilijk daar in. Moet je ook spugen of is het alleen de misselijkheid die hele tijd aanwezig is?

    Ja ik had wel bloed geprikt rond 7 weken en niets gehoord dus dan is alles goed. Miss nu niet in orde. Heb over 2 weken afspraak dan even aankaarten. Gelukkig zitten er nu ook betere dagen bij alhamdoulilah.

    Hebben jullie nog mooie jongensnamen? Meisjesnaam staat al zo goed als vast haha. Gelukkig nog tijd zat maar vind jongens namen echt moeilijk!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009