1. #29341
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Haha jaa begin gaat zeker wennen zijn maar denk wel dat je je draai dr in gaat vinden. Mn meisje is wel een makkelijk kindje alhamdoulilah. Kan zichzelf prima vermaken etc maar je weet natuurlijk niet hoe ze dan is maar komt vast goed. Sommige ervaren idd de overstap van 1 naar 2 als heel zwaar maar sommige ook weer juist niet en van 2 naar 3 weer wel.. denk ook voor iedereen verschillend maar wordt sowieso anders..

    Haha nee niet alleen daarom. Heb gewoon het gevoel dat jongetje is..dit gevoel had ik precies het zelfde als bij mn dochtertje..dacht toen ook wordt een meisje. Maar nu een jongetje haha..maar nog 5 of 6 weekjes wachten inshAllah.

    Had jij geen voorgevoel bij beide kids?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Jaa fijn dat zij al wat makkelijk is en nu 1 jaar toch?
    En zoals Appelcake zegt ligt indd ook Aan karakter van t kind.

    Ja bij mn 1ste erg en was ook zo. 2de niet, maar dat was zelfde zwangerschap eigenlijk drm dacht ik vast ook een jongetje
    Happiness is an inside job


  2. #29342
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Misschien niet de juiste topic maar misschien iemand die me kan helpen?

    Zou je een kind straffen door hem/haar niet naar een verjaardagsfeestje te laten gazn van een ander kindje?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ligt eraan wat hij gedaan heeft

  3. #29343
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Lhoceima- Bekijk reactie
    Praline en fessia in de ochtend als ik nog niets gegeten heb krijg ik dat missekijkheidsgevoel .. moet dan snel wat eten.. verder ruik ik alles sterk en meestal echt zin in dingen die ik niet thuis heb... Alhamdulillaah heb ik een man die ook alles haalt wat ik dan wil Haha..
    en ja dat gevoel van misselijkheid heb ik soms wel last van maar verder Alhamdulillaah .
    Ik juist in de avond misselijk.. ochtend is goed te doen. Ontbijt wel heel licht van die droge crackers en fruit en thee. Maar einde van de middag en avond echt wel misselijk. Moet dan iets eten en trekt heel even weg en daarna komt het weer.. Maar alhamdoulilah vind dit beter dan bij mn dochtertje moest toen best vaak spugen.

    Die sterke geur heb ik ook hahahah. Bij mn dochtertje kon ik echt geen kip en gehakt klaar maken nu wel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  4. #29344
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Jaa fijn dat zij al wat makkelijk is en nu 1 jaar toch?
    En zoals Appelcake zegt ligt indd ook Aan karakter van t kind.

    Ja bij mn 1ste erg en was ook zo. 2de niet, maar dat was zelfde zwangerschap eigenlijk drm dacht ik vast ook een jongetje
    Jaa ze is nu 1. En idd ligt ook wel aan karakter. We zullen zien hoe het straks gaat met de 2e inshAllah.

    Zwangerschap zegt idd niet veel over geslacht haha. Maar nu wel anders dan bij in dochtertje.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    21-10-2009

  5. #29345
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Misschien niet de juiste topic maar misschien iemand die me kan helpen?

    Zou je een kind straffen door hem/haar niet naar een verjaardagsfeestje te laten gazn van een ander kindje?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

    Ik zou hem wel laten gaan voordat hij vertrekt nog met hem praten
    En afspreken dat we een uurtjes blijven omdat .........uitleggen wat hij fout heeft gedaan
    Is hij ouder kind en het goed begrijpt betrek hem erbij over de verantwoordellijkheid wat hij heeft gedaan of aangericht
    Communicatie is the keywords

  6. #29346
    MVC Lid

    Reacties
    593
    12-09-2012

    @fessia en alhoecema gefelicteerd moge Allah jullie een zorgeloze genietende en draagbare zwangerschap geven ameen

    #mamavnm van harte mabroek alle de moeite waarde vn je false weeen
    Geniet van je gezinnetje

  7. #29347
    *adorable*

    Reacties
    1.039
    31-12-2003

    Soubhan Allah, alle meisjes zijn tot nu toe rustig en makkelijk. Zou het dan toch eraan liggen, dat het meisjes zijn? Mijn zoontje liet mijn haren overeind staan als baby. Praline.....onze meisjes hebben volgens mij hetzelfde slaapritme.
    Maar ik ben nu ook relaxter hoor, vanaf dag 1 doe ik haar wakker in bed leggen en dan valt ze zelf in slaap. Mijn zoontje hield ik vaak vast, durfde hem niet neer te leggen

  8. #29348
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door aruitgirl19 Bekijk reactie
    Soubhan Allah, alle meisjes zijn tot nu toe rustig en makkelijk. Zou het dan toch eraan liggen, dat het meisjes zijn? Mijn zoontje liet mijn haren overeind staan als baby. Praline.....onze meisjes hebben volgens mij hetzelfde slaapritme.
    Maar ik ben nu ook relaxter hoor, vanaf dag 1 doe ik haar wakker in bed leggen en dan valt ze zelf in slaap. Mijn zoontje hield ik vaak vast, durfde hem niet neer te leggen
    nee hoor bij mij tegenovergestelde zoontje makkelijk en dochtertje is de diva in huis
    meskin mn zoontje krijgt veel om zn oren door haar

  9. #29349
    MVC Lid

    Reacties
    90
    19-04-2016

    Dat kreeg ik destijds ook te horen, oh je krijgt een meisje.. meisjes zijn makkelijk, maar dat was bij mijn dochtertje vanaf begin af aan dus niet het geval haha. Ze was als baby echt pittig, liet zich echt horen, en nu 14 maanden later nog. Alhamdullilah.

  10. #29350
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb een lief rustig zoontje. Die makkelijk naar anderen toe gaat. Alleen het doorslapen is hier nog een punt.
    Ben benieuwd naar onze tweede kindje ...
    Trotse mama ♡♡

  11. #29351
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Salamaleikum dames,

    Sorry late reactie door drukte en bezoek. Ik ben vorige week bevallen van een zoontje, de bevalling ging goed alhamdoelillah en met mama en baby gaat het ook goed.

    Zal later nog meer plaatsen in challah.
    Wa aleikoem salaam!!

    Mabrouk! Moge Allah jou en je gezin beschermen.
    Hoop dat je snel opknapt. Lekker genieten van je knulletje.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #29352
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Yesss alhamdulilaah! Mijn zoontje gaat naar de basisschool! Wat een rust ineens thuis alhamdulilaah haha. Ik mis hem wel maar kom echt even bij met alleen maar de dreumes thuis. 1 kind thuis is toch anders dan 2.. Nadeel is wel dat ik nu weer elke keer heen en weer moet met brengen halen. Mijn dochter deed dit al zelf. Maar daar krijg ik wel een dag rust voor terug haha. En voor hem ook echt heel fijn, hij heeft die uitdaging gewoon nodig en was er ook echt aan toe.

  13. #29353
    MVC Lid

    Reacties
    682
    12-03-2011

    Tijd geleden dat ik weer gereageerd heb..

    Appelcake en mamavan en invent van harte met de geboorte van jullie kindjes. (Sorry als ik iemand ben vergeten maar was teveel om terg te lezen. Hoe gaat het hier met iedereen.. owja fessia en lhocima gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

    Hier modder ik nog steeds wat aan en ben nog niet de oude. Kruimel is inmiddels 6 weken. Komt nog om de 3 uur soms zelfs om de 2 uur ook in de nacht. Ik had gelezen dat je dat kon afbouwen maar ik heb ervoor gekozen om het te laten zoals het is..als hij geen behoefte meer heeft merk ik het vanzelf wel alhoewel een nachtje doorslapen ook als muziek in de oren klinkt. Heb na mn bevalling nog 2x in het zkhs gelegen maar alhamdullilah gaat het lichamelijk steeds beter.

  14. #29354
    MVC Lid

    Reacties
    90
    19-04-2016

    Oh sorry dames, ik reageer op de topic maar ik zie dat ik sommige dames niet heb gefeliciteerd (niet zo netjes van mij haha) Voor de dames die net zijn bevallen, Mabrouk, Moge Allah jullie kindjes tot vrome moslims doen opgroeien.

    En de dames die net zwanger zijn, van harte gefeliciteerd. Een voldragen zwangerschap toegewenst!

    Moge Allah elke vrouw met een kinderwens een kindje geschenken, Amin!

  15. #29355
    Be happy

    Reacties
    26.421
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Allahouma Ameen!!!
    Trotse mama ♡♡