1. #29011
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Is er al iemand bezig met de zorgverzekering voor volgend jaar?

    Ik heb gehoord dat zilveren kruis de vergoeding voor besnijdenis eruit gaat halen. Volgens mij waren zij de enige die het vergoedden.
    Ik las dat er nu een andere komt maar weet niet meer welke. Even opzoeken

  2. #29012
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik las dat er nu een andere komt maar weet niet meer welke. Even opzoeken
    Oh dat zou dan wel weer fijn zijn. 275 is toch de behoorlijk bedrag, tenzij het dan uit je eigen risico betaald mag worden.

  3. #29013
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Jaaa ik moet ook eens beginnen met een andere verzekering zoeken. Maar het wordt weer duurder allemaal, bah

  4. #29014
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Is er al iemand bezig met de zorgverzekering voor volgend jaar?

    Ik heb gehoord dat zilveren kruis de vergoeding voor besnijdenis eruit gaat halen. Volgens mij waren zij de enige die het vergoedden.
    Ja heb al zitten kijken en tot nu toe nemen we volgend jaar Zilveren Kruis, alles wat ik nodig heb zit erin en is het goedkoopste.

    Weet niet of ze volgend jaar besnijdenis vergoeden, heb er niet naar gekeken omdat we het niet nodig hebben volgend jaar

  5. #29015
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Ik zit momenteel ook bij zilveren kruis en zit ook wel goed bij ze. Ik krijg ook korting en extraatjes via Mn werk. Maar als ze de vk zorg niet gaan vergoeden volgend jaar dan moet ik helaas veranderen.

    Wellicht dat we elkaar tips kunnen geven?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #29016
    -

    Reacties
    5.885
    27-03-2007

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Ik zit momenteel ook bij zilveren kruis en zit ook wel goed bij ze. Ik krijg ook korting en extraatjes via Mn werk. Maar als ze de vk zorg niet gaan vergoeden volgend jaar dan moet ik helaas veranderen.

    Wellicht dat we elkaar tips kunnen geven?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Je kan zoeken met welke verloskundige praktijken ze een contract hebben.
    Ik zag dat ze bij mij in de buurt met elke praktijk een contract hebben

  7. #29017
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Met die zorgverzekering heb ik zoiets van genaaid word je toch.ik zit al jaren en jaren...eigenlijk al vanaf mn ouders bij zilveren kruis. Met mijn medische achtergrond zal ik ook waarschijnlijk niet snel ergens anders een vier sterrenpolis krijgen. Sowieso is elk jaar wel mn eigen risico op.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #29018
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Met die zorgverzekering heb ik zoiets van genaaid word je toch.ik zit al jaren en jaren...eigenlijk al vanaf mn ouders bij zilveren kruis. Met mijn medische achtergrond zal ik ook waarschijnlijk niet snel ergens anders een vier sterrenpolis krijgen. Sowieso is elk jaar wel mn eigen risico op.
    Ik ben ook altijd bij de Zilveren Kruis gebleven. Volgens mij zit mijn man bij Menzis maar hij komt ook bij mij zodat we gewoon een gezamenlijke polis hebben.
    Ik ben zo lui. Als ik dit weer lees denk ik moet ik hier ook actief onderzoek naar doen? Maar ik weet niet.

  9. #29019
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Ik ben ook altijd bij de Zilveren Kruis gebleven. Volgens mij zit mijn man bij Menzis maar hij komt ook bij mij zodat we gewoon een gezamenlijke polis hebben.
    Ik ben zo lui. Als ik dit weer lees denk ik moet ik hier ook actief onderzoek naar doen? Maar ik weet niet.
    Levert volgens mij niet veel op....moet je kijken naar wat je mankeert....evt zou kunnen mankeren en wie daar het best bij aansluit. Voor een paar tientjes doe ik het niet. En als je het over jaren en jaren bekijkt....ik zit trouwens ook nog bij een collectief.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #29020
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Levert volgens mij niet veel op....moet je kijken naar wat je mankeert....evt zou kunnen mankeren en wie daar het best bij aansluit. Voor een paar tientjes doe ik het niet. En als je het over jaren en jaren bekijkt....ik zit trouwens ook nog bij een collectief.
    Ja ik snap je. Ik ben er sowieso slecht in. Maar het schijnt wel dat mensen veel kunnen besparen. Dan denk ik top, wees geen dief van je eigen wallet.

  11. #29021
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Ja ik snap je. Ik ben er sowieso slecht in. Maar het schijnt wel dat mensen veel kunnen besparen. Dan denk ik top, wees geen dief van je eigen wallet.
    Ik mankeer zoveel dat wat ik bij de een goedkoper kan halen...het andere juist weer duurder is....dus ja....[emoji16]

    Maar serieus in andere gevallen begrijp ik het ook wel.

    Net als met energie...pas toen ik tegen ze zei Allah heniekoem kreeg ik een lager aanbod....sorraq.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #29022
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Het leukste van de laatste loodjes zijn die kleine alarmpjes. Nu sinds de vroege ochtend steken en lichte weeen. Kijken of het doorzet of weer aan het plagen.
    Ik merk ook hashakoem dat ik zo vaak naar de wc moet... alsof het lichaam zich aan hett legen is. Is dat bij jullie ook een teken geweest?

  13. #29023
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Ik ben ook altijd bij de Zilveren Kruis gebleven. Volgens mij zit mijn man bij Menzis maar hij komt ook bij mij zodat we gewoon een gezamenlijke polis hebben.
    Ik ben zo lui. Als ik dit weer lees denk ik moet ik hier ook actief onderzoek naar doen? Maar ik weet niet.
    Ligt eraan of je er gebruik van maakt.. Ik ga elk jaar weer naar independer.nl vul mn dingen in en stap over op de goedkoopste. Maar ik maak nergens gebruik van. En ik zet eigen risico hoog. Heb over de afgelopen jaren heel wat bespaard. Als ik zie hoeveel gezonde jonge dames een paar tientjes teveel per maand betalen en dat voor jaren.. zonde, echt zonde..

    Moet wel zeggen, durf het bijna niet eens hardop te zeggen, dat ik haast nooit ziek ben en bijna nooit naar de dokter ga. Ben sinds ik verhuisd ben nog niet eens bij de nieuwe huisarts geweest, geen idee wie t is.. eigen risico gebruik ik ook niet. Alhamdolilah moge Allah mijn gezondheid behouden!

    Alleen in zwangerschap een uitgebreid pakket genomen, meteen bril genomen, kolf en zoontje besneden

  14. #29024
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    5 jaar geleden toen ik nog student was kreeg ik iets van 80 euro aam zorgtoeslag en had ik een premie van 73. Ik verdiende er gewoon op inmiddels zit ik op de 85/90.

  15. #29025
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Het leukste van de laatste loodjes zijn die kleine alarmpjes. Nu sinds de vroege ochtend steken en lichte weeen. Kijken of het doorzet of weer aan het plagen.
    Ik merk ook hashakoem dat ik zo vaak naar de wc moet... alsof het lichaam zich aan hett legen is. Is dat bij jullie ook een teken geweest?
    Ik weet het eerlijk gezegd niet meer precies.
    Was het wachten wel zo zat dat ik dacht...gaat toch niet gebeuren...ik ga fornuis aanpakken...toen gebeurde het he...kraamhulp heeft het afgemaakt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran