1. #28981
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Oh hihi, ik zie jou soms aan voor nieuwerd. Nee dan werkt het inderdaad niet. Maar dan is borstcompressie waarschijnlijk voldoende insha Allaah.
    Elhamdolilah is nu wat minder. Nog wel op 1 plek een harde plek maar dat waren in het weekend veel meer dus gelukkig neemt het Af.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #28982
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Juno allahibarekfeek ja ik weet dat het tijdelijk.is dus probeer er het beste van te maken. Bij m'n eerste schaamde ik me ervoor nu ben ik me ervan bewust en praat er makkelijk over. Kan me niet schelen wat een ander denkt.. ik heb juist gemerkt dat er veel vrouwen zeggen ja dat had ik ook ipv wees eens blij en ga op je roze wolk zitten..
    Niet voor schamen schat.
    De meeste hebben er echt wel last van. Alleen heerst er een soort van taboe ofzo op merk ik. Het is er wel maar er wordt niet over gesproken.
    Je kan me altijd pmen als je behoefte hebt om er over te praten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #28983
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Appelcake al bevallen? Of iemand anders? Waqfa sehla dames
    Donderdag is Mn meisje inshaAllah alweer een maandje
    Vandaag controle gehaden ze is zo goed gegroeid. 5100 gram en 58.5cm lang Allahoema bareek

    Machallah.hoe gaat het met jou?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #28984
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Juno allahibarekfeek ja ik weet dat het tijdelijk.is dus probeer er het beste van te maken. Bij m'n eerste schaamde ik me ervoor nu ben ik me ervan bewust en praat er makkelijk over. Kan me niet schelen wat een ander denkt.. ik heb juist gemerkt dat er veel vrouwen zeggen ja dat had ik ook ipv wees eens blij en ga op je roze wolk zitten..
    Ach nee...ik had het even bij mn tweede...niet zo heftig...maar wel het idee heb ik er verstandig aan gedaan een tweede te krijgen...etc.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #28985
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Dames als je die nare depressieve gevoelens krijgt en je knuffelt bijvoorbeeld je baby, merken jullie dat het dan even over gaat? Je leest vaak dat oxytocine die vrijkomt tijdens knuffelen helpt tegen zulke gevoelens. Ik merkte bijv wel tijdens borst voeden dat ik gekalmeerd werd in lastige situaties.

  6. #28986
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Dames als je die nare depressieve gevoelens krijgt en je knuffelt bijvoorbeeld je baby, merken jullie dat het dan even over gaat? Je leest vaak dat oxytocine die vrijkomt tijdens knuffelen helpt tegen zulke gevoelens. Ik merkte bijv wel tijdens borst voeden dat ik gekalmeerd werd in lastige situaties.
    Ik voed vaak (vooral in het begin) vaak liggend op bed. Ik merk hierdoor dat ik mijzelf dus dwing rust te nemen en even uit de drukte te stappen met de andere kids. Gewoon even afzonderen voor wat zal het zijn? Een half uur.. sinds ik dat doe merk ik dat rustiger blijf en lastige situaties beter aankan.

    Herken wel wat je zegt. Sowieso als ik mij rot voel en mijn kinderen komen mij knuffelen en kusjes geven gaat het vaak al snel weer wat beter subhaanAllaah. Krijg dan een soort kracht subhaanAllaah.

  7. #28987
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Dames als je die nare depressieve gevoelens krijgt en je knuffelt bijvoorbeeld je baby, merken jullie dat het dan even over gaat? Je leest vaak dat oxytocine die vrijkomt tijdens knuffelen helpt tegen zulke gevoelens. Ik merkte bijv wel tijdens borst voeden dat ik gekalmeerd werd in lastige situaties.
    Jawel...dat herken ik nog steeds. Even met je kids knuffelen...
    Zij worden trouwens ook rustig als je ze midden in een driftbui gewoin even knuffelt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #28988
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    BintuBernardus: dat is precies wat ik bedoel. Subhanallah. haha dus we moeten vaker knuffelen.

  9. #28989
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Jawel...dat herken ik nog steeds. Even met je kids knuffelen...
    Zij worden trouwens ook rustig als je ze midden in een driftbui gewoin even knuffelt.
    JA ik merk dat mijn peuter me vaak vraagt om knuffels. Vooral als ze terug is van school zit ze zo vol spanning en is ze de regels helemaal zat ze wilt alleen knuffelen. Misschien is het ook een manier om te ontladen.

  10. #28990
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Alle dames die bevallen zijn, mabrouk! ( weet niet meer precies wie)

    Ik wacht geduldig mijn menstruatie af, grrrrr. Miskraam is vandaag precies 3 weken. Ik hoop gewoon volgende week mijn menstruatie te hebben. Dat zou natuurlijk ideaal zijn.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  11. #28991
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Machallah.hoe gaat het met jou?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Gaat goed hmdl barak Allahoefiek
    En met jouw zwangerschap
    Happiness is an inside job


  12. #28992
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Alle dames die bevallen zijn, mabrouk! ( weet niet meer precies wie)

    Ik wacht geduldig mijn menstruatie af, grrrrr. Miskraam is vandaag precies 3 weken. Ik hoop gewoon volgende week mijn menstruatie te hebben. Dat zou natuurlijk ideaal zijn.
    Moge Allah je verblijden met een voldragen zwangerschap!
    Happiness is an inside job


  13. #28993
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Moge Allah je verblijden met een voldragen zwangerschap!
    Amien, schat! Doe dua voor me dat het gauw weer raak is. Hoe is het met jou?
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  14. #28994
    MVC Lid

    Reacties
    1.956
    19-06-2008

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Amien, schat! Doe dua voor me dat het gauw weer raak is. Hoe is het met jou?
    TC, wat vervelend om te lezen dat het is misgegaan.
    Kan me nog herinneren dat je de echo had, is het dezelfde dag gebeurt?

    Insha Allah heb je binnenkort een voldragen zwangerschap en een mooi kindje
    the best things are free

  15. #28995
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    JA ik merk dat mijn peuter me vaak vraagt om knuffels. Vooral als ze terug is van school zit ze zo vol spanning en is ze de regels helemaal zat ze wilt alleen knuffelen. Misschien is het ook een manier om te ontladen.
    Ja ....na psz wil ze mama toe....niet eens meer zelf lopen...opgetild worden...shakara...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran